Päävalikko

Pelottaako?

Aloittaja zatu, 14/05/2004, 19:47:59

« edellinen - seuraava »

Pelottaako/pelottiko?

Ei ainakaan suuremmin.
8 (42.1%)
Vähäsen kyllä.
8 (42.1%)
Aika paljonkin.
3 (15.8%)
En muista tai muuten osaa sanoa.
0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 18

zatu

Välillä pelotti, mutta eipä ole päällimmäisenä jäänyt pelko mieleen noista reissuista. Eniten pelotti varmaan silloin, kun mies oli lähdössä Afganistaniin.
-memento vivere-

pumpkin

Ei kyllä oikeastaan pelottanut vain pieni kausi oli sellainen, kun mies aloitti lisänä suojamies tehtävässä. Ihan jossain vaiheessa kävin sellaista tilannette mielessäni läpi, että entä jos joku päivä tuolla pihalla on joku, jonka askeleista jo tietää, entä kuka pitää lapsista huolta silloin, muistanko hakea heitä hoidosta, kelle soitan, äidille, entä jos en halua soittaa kellekään.

Omppis

Kosovon aikana hiukan ja jos eka reissu olis ollu Afgoihin, niin sillon olis paljon! Kaikki oli niin uutta ja ihmeellistä eikä oikein alkuun varsinkaan tiennyt juuri mistään mitään. Nyt uutta reissua Afgoihin ajatellessa on pelko tuolla taka-alalla, mutta ei mitenkaan voimakkaana.
"Vaikka välillä tuntuu että elämä on kuin tervassa uimista, niin silti asioilla on taipumus järjestyä"

Sini

Kuinka moni päästäis miehensä Syyriaan, jos sinne lähdettäis?
Mua kyllä pelottais aika paljon! :(

Johanna

Lainaus käyttäjältä: Sini - 12/09/2013, 15:18:52
Kuinka moni päästäis miehensä Syyriaan, jos sinne lähdettäis?
Mua kyllä pelottais aika paljon! :(

En päästäis! Aluksi olin vähän ton Afganistaninkin kanssa, että en halua sen sinne menevän, mutta onneksi tuo työ oli sellaista että ei pahemmin tarvinnut pelätä.

Ulpu

Samat fiilikset sekä Syyrian että Afganistanin kanssa kuin Johannalla.

tanja

En päästäis Syyriaan minäkään. Mies kävi Libanonista käsin Syyriassa sillo 2007, sano ettei missään maassa oo tuntunu yhtä pelottavalle, kaikki ihmiset oli käyttäytyny vihamielisesti ja heitähän ei mm. päästetty iltaisin ravintolaan, sillä liikkuivat ilman nais seuraa  ::)

Joten en usko, että lähtiskään vaikka päästäisin.
*wish it, dream it, do it!*

zatu

Kuinka on, hipsiikö pelko välillä mieleen, vai pystyttekö olemaan rauhallisin mielin?
-memento vivere-

Ulpu

Ei pelota. Se tästä nyt vielä puuttuisi, jos pelkäisin miehen puolesta, täällä kotona on ihan tarpeeksi murehdittavia asioita.  :)

En toki vähättele kenenkään pelkoja, jokainen tuntee ja reagoi tavallaan. Mä oon rauhallista sorttia muutenkin, en oikein osaa pelätä.

farrah

A on juuri reilun viikon reissulla Afgoissa, ei pelota.