Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 20:32:09

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Kuvan lisääminen profiiliin.  (Luettu 34760 kertaa)

Janica

  • Vieras
Re: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #60 : 22/03/2008, 18:56:09 »
Miks toi mun profiilikuva venyy leveyssuunnassa? Miten sen saa "normaaliks"?


Muokkaa alkuperäinen neliön muotoiseksi, pitäisi auttaa. :)

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #61 : 24/03/2008, 01:42:02 »
Avatarin kuvan kokosuhde sivuilla tulee olla 1:1, maks. koko 80x80 pikseliä.

Silloin ei muunnu, kun lisää avaksi.
Ad astra per aspera!




lasinainen

  • Vieras
Re: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #62 : 01/07/2008, 21:48:36 »
onkohan liian iso

Janica

  • Vieras
Re: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #63 : 05/07/2008, 21:49:12 »
Pidetään avunpyyntöketjuna jatkossa kuitenkin, profiilikuvan voi tallentaa johonkin muuhun ketjuun.  ;)

Marika

  • Vieras
Re: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #64 : 27/10/2008, 13:45:33 »
Hei,

nyt ei ymmärrä. Ihan olen kädetön tässä hommassa. En saa lisättyä omaa kuvaa koneelta profiiliin. Missä vika? Kun yritän muuttaa profiilin sen jälkeen, kun olen kuvan selannut ja liittänyt, niin ei auta, kun kone heittää mut takaisin profiilin muokkauksen alkuun ja korostaa punaisella niitä valmiita kuvia valittavaksi. En kyllä onnistunut valmistakaan kuvaa saada profiiliin, ettei sen puoleen...


Janica

  • Vieras
Re: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #65 : 27/10/2008, 21:21:36 »
Hei,

nyt ei ymmärrä. Ihan olen kädetön tässä hommassa. En saa lisättyä omaa kuvaa koneelta profiiliin. Missä vika? Kun yritän muuttaa profiilin sen jälkeen, kun olen kuvan selannut ja liittänyt, niin ei auta, kun kone heittää mut takaisin profiilin muokkauksen alkuun ja korostaa punaisella niitä valmiita kuvia valittavaksi. En kyllä onnistunut valmistakaan kuvaa saada profiiliin, ettei sen puoleen...



Sen kuvan pitää olla internetissä että saat sen kuvan sinne profiiliin. Eli omalta koneelta käsin ei onnistu suoraan sinne profiiliin vaan sen kuvan pitää olla ensin esim. ladattuna tänne galleriaan tai esimerkiksi photobuckettiin. Linkkinä saat sitten sen liitettyä.

Marika

  • Vieras
Re: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #66 : 28/10/2008, 13:35:54 »
Hei,

nyt ei ymmärrä. Ihan olen kädetön tässä hommassa. En saa lisättyä omaa kuvaa koneelta profiiliin. Missä vika? Kun yritän muuttaa profiilin sen jälkeen, kun olen kuvan selannut ja liittänyt, niin ei auta, kun kone heittää mut takaisin profiilin muokkauksen alkuun ja korostaa punaisella niitä valmiita kuvia valittavaksi. En kyllä onnistunut valmistakaan kuvaa saada profiiliin, ettei sen puoleen...



Sen kuvan pitää olla internetissä että saat sen kuvan sinne profiiliin. Eli omalta koneelta käsin ei onnistu suoraan sinne profiiliin vaan sen kuvan pitää olla ensin esim. ladattuna tänne galleriaan tai esimerkiksi photobuckettiin. Linkkinä saat sitten sen liitettyä.


Kiitti! Nyt onnistuin, vaikken tiä menikö ihan kaikkien sääntöjen mukaan. Eli eka sain kuvan tuonne gallerian puolelle avatar-ketjuun, ja siitä sit liitin.

Janica

  • Vieras
Re: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #67 : 29/10/2008, 07:12:27 »
Pääasia että toimii.  ;D

Poissa Kinttunen

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5964
  • Unifil II 1/07-10/07
Vs: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #68 : 29/12/2008, 18:57:37 »
Tällaista herjaa kun koitan laittaa itelleni avaa.  ???

Liitetiedostojen hakemisto ei ole kirjoitettava (chmod). Liitettäsi tai kuvaasi ei voida tallentaa.






Ota riski, rakastu rauhanturvaajaan!

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Kuvan lisääminen profiiliin.
« Vastaus #69 : 29/12/2008, 21:16:11 »
Tällaista herjaa kun koitan laittaa itelleni avaa.  ???

Liitetiedostojen hakemisto ei ole kirjoitettava (chmod). Liitettäsi tai kuvaasi ei voida tallentaa.
Asia korjattu! :)
Ad astra per aspera!