Ärsyttää sellaiset ihmiset, jotka omasta mielestään itse saavat esim. heittää herjaa ja vitsejä yms mistä vaan, mutta kun heille heittää jotain herjaa takaisin, niin sitten suutahdetaan ja vedetään meloneita nenään.
Jopa hauskaksi menee ne, jotka pelkäävät asiakaspalvelijaa niin että huutavat kovaan ääneen kun lähestyy että "MÄ EN OSTA MITÄÄN!!! " Joo, älä osta sit, aattelin vaan kysyä että voinko auttaa...
Mutta, mikään ei kans ärsytä enempää, kun se, jos menet johonkin pienempään liikkeeseen ja et ehdi ees astua ovesta kunnolla sisään, kun myyjä on jo kimpussa, tyyliin, mitäs siulle sais olla! Minuu ainaskin ärsyttää se ihan kamalasti. Kun haluaisi ensin katsella ihan rauhassa ja sitten, jos tarvitsee myyjän apua, voisi itse häneltä kysyä. Toisaalta kyllä sitten ymmärrän myyjiäkin. Koska itse olin joskus kauan sitten farkkuliikkeessä töissä ja meille teroitettiin päähän se, että asiakasta ei sitten jätetä hetkeksikään yksin. Jos et heti kysynyt tuota voisinko auttaa, niin melkein turpiin tuli takahuoneessa.
Mua kans ärsyttää se kun myyjät on heti kimpussa. Ja sit kun joissain kaupoissa ne jää kyttäämään että mitä minä teen. . Toisaalta taas aina sillon kun sitä myyjää tarvitsisi niitä ei näy missään.
Lainaus käyttäjältä: Tara - 29/11/2006, 16:45:34Ärsyttää sellaiset ihmiset, jotka omasta mielestään itse saavat esim. heittää herjaa ja vitsejä yms mistä vaan, mutta kun heille heittää jotain herjaa takaisin, niin sitten suutahdetaan ja vedetään meloneita nenään.Hihii, tämä on ihana. Minuakin joskus ärsyttää sama asia.
Tuo kiire taas ei ole mun ongelmani. Poistakoot sitten sähköpostimahdollisuuden kokonaan, jos ei resurssit riitä.Nämä tapaukset mitkä viime päivinä ovat ärsyttäneet eivät taatusti ole johtuneet kiireestä tms. Tietyille yksityisille ammatinharjoittajille ja pienyrittäjille olen mailaillut. Ja siksi, että nimenomaan sähköposti on mainittu parhaaksi tavaksi kysyä asioista.Ja sitten vastaus on yhtä sotkua ja huonosti kirjoitettua kieltä. Se todella ärsyttää. Enkä yleensä sellaisilta ostakaan mitään tuotteita/palveluja, jos sen voin välttää.Tuosta palautelomakehässäkästä tuli mieleen nuo nettisivujen palautelomakkeet.Oon törmännyt aikalailla kahteen täysin erilaiseen toimintamalliin niiden suhteen.Joko ei tule vastausta ollenkaan tai sitten se tulee todellakin nopeasti ja asiallisesti.
Lainaus käyttäjältä: Krisse - 29/11/2006, 22:03:04Mua kans ärsyttää se kun myyjät on heti kimpussa. Ja sit kun joissain kaupoissa ne jää kyttäämään että mitä minä teen. . Toisaalta taas aina sillon kun sitä myyjää tarvitsisi niitä ei näy missään. Eli niin tai näin, niin aina väärin päin. Sit vielä ihmetellään miks myyntityötä tekevät stressaa..?
Lainaus käyttäjältä: Janica - 30/11/2006, 08:13:31Lainaus käyttäjältä: Krisse - 29/11/2006, 22:03:04Mua kans ärsyttää se kun myyjät on heti kimpussa. Ja sit kun joissain kaupoissa ne jää kyttäämään että mitä minä teen. . Toisaalta taas aina sillon kun sitä myyjää tarvitsisi niitä ei näy missään. Eli niin tai näin, niin aina väärin päin. Sit vielä ihmetellään miks myyntityötä tekevät stressaa..? Tämä on varmaankin se kuuluisa ammatinvalintakysymys. , tai jos sen jälkeen kun on sanonut vain katselevansa, joku hiihtelee aivan kantapäillä.