Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 29/03/2024, 00:15:59

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Muistutukset sähköpostiin  (Luettu 5349 kertaa)

Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Muistutukset sähköpostiin
« : 19/02/2008, 20:35:52 »
Siis kun minulla on aina tullu sähköpostiin muistutus uusista viesteistä niille aihealueille, joille oon kirjottanu jotain. Tänään eikä eilenkään oo sellasia kuitenkaan tullu, vaikka viestejä tänne on kirjotettu. Oon ihan hukassa..  ::)

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Muistutukset sähköpostiin
« Vastaus #1 : 19/02/2008, 23:17:46 »
Siis kun minulla on aina tullu sähköpostiin muistutus uusista viesteistä niille aihealueille, joille oon kirjottanu jotain. Tänään eikä eilenkään oo sellasia kuitenkaan tullu, vaikka viestejä tänne on kirjotettu. Oon ihan hukassa..  ::)
Foorumilla on muutenkin nyt jotain kipua, tiedä sit mistä johtuu...

Koitan selvitellä asiaa, jos pian jäis nää ongelmat pois!

Pahoittelut.
Ad astra per aspera!




Minna

  • Vieras
Vs: Muistutukset sähköpostiin
« Vastaus #2 : 15/04/2010, 11:00:03 »
Mulla ei ainakaan toimi ollenkaan tuo sähköpostimuistutus. Mitään ei tule koskaan meiliin foormilta. Se on aika hankalaa kun joutuu kahlaamaan läpi aina kaikki aiheet mihin on kirjoittanut  ??? Onko kaikilla sama ongelma, vai onko mun asetukset tms väärin?

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Muistutukset sähköpostiin
« Vastaus #3 : 15/04/2010, 12:50:59 »
Mulla ei ainakaan toimi ollenkaan tuo sähköpostimuistutus. Mitään ei tule koskaan meiliin foormilta. Se on aika hankalaa kun joutuu kahlaamaan läpi aina kaikki aiheet mihin on kirjoittanut  ??? Onko kaikilla sama ongelma, vai onko mun asetukset tms väärin?
Kyllä sulla näyttäis asetukset olevan kunnossa. Sanoisin, että vika piilee tässä foorumisoftassa, ois taas päivityksen tarpeessa.
Ad astra per aspera!




Poissa rapu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12485
    • KFOR 11/06-11/07
Vs: Muistutukset sähköpostiin
« Vastaus #4 : 15/04/2010, 15:25:31 »
Mulla ei ainakaan toimi ollenkaan tuo sähköpostimuistutus. Mitään ei tule koskaan meiliin foormilta. Se on aika hankalaa kun joutuu kahlaamaan läpi aina kaikki aiheet mihin on kirjoittanut  ??? Onko kaikilla sama ongelma, vai onko mun asetukset tms väärin?


sitten kun on tämmöinen hevi-käyttäjä, joka puoliksi asuu täällä, niin tämä ei todellakaan ole enää ongelma  ;D
Jokaisen ketjun otsikon jälkeen kun on "uusi" sana, niin sitä klikkaamalla pääsee uusimpaan lukemattomaan viestiin. Siitä myös tietää onko tullut uusia viestejä viimeksi lukemasi jälkeen.

Minna

  • Vieras
Vs: Muistutukset sähköpostiin
« Vastaus #5 : 15/04/2010, 16:08:20 »
Kiitti rapu vinkistä!
No näköjään mieki "asun" täällä nykyään  ;D