toisen lähtö on tosi rankkaa! muistan itkeneeni koko päivän ku mies lähti.. (etenki, ku mies lähti mun luota jo ed. aamuna, koska asuttiin eri paikkakunnilla ja mies joutu sit viel lähtee helsinkiin kainuusta) se oli kyl tosi tuskaa, mahto miehelläki olla vaikeeta, ku olis tehny mieli takertua lahkeeseen ja vaatia, että ei jätä..

sillon olo oli tosiaan tollanen..
ja vielä nyttenki, ku toinen lähtee lomilta, nii on tosi vaikeeta, etenki ed. kerralla ku lähti, ku lomaväli on tää 9vk, josta on muute viel 3vk jäljellä) musta ei ollu lentokentälle lähtijäks.. en halunnu miehen oloa vielä pahentaa omalla surkeudellani..
mutta, tämän puolen vuoden aikana on havainnu, että se toinenki rakastaa ja lomat on tosiaan kuin kuherruskuukausia. sitä odottaa innolla toisen lomaa ja yrittää kaikkensa että kaikki menis hyvin.
luulen, että seur loman lopussa minustaki on taas lentokentälle saattajaksi.. puoli vuotta on jo pulkassa ja alkaa jo tuntua siltä, että hengissä tästä selviää..
minä en päässyt palstalle sillon ku mies lähti, olen vasta tänne tullu, mutta olen tänäkin lyhyenä aikana saanut paljon lohtua ja apua, kun potuttaa, itkettää tai on mukavia asioita jaettavana, kiitos siitä!
suuren suuri voimahalaus sinulle!!
En sano, että kyllä sen kestää, sillä tällä hetkellä ei varmasti siltä tunnu.. mutta ajan myötä helpottaa..