Yleiset > RT-jutut

Tämäkö totuus Kosovosta?

(1/19) > >>

Suttura:
Löysinpä tälläisen tekstin tuolta hevostalli.netin sennupalstalta, ja mietin vaan mistä peräisin nämä väittämät. Sanokaa nyt mulle, et toi ei ole totta :) Todella lohduttavaa, kun mies juuri eilen lähti Kosovoon.



"Kosovo on maailman *ersereikä" - pahin komennuspaikka rauhanturvaajalle, mihin tällä hetkellä voi joutua. Niin on sanonut moni sieltä palanut, ne ketkä ovat takasin tulleet. Se on kova paikka henkisesti, joka voi muuttaa tasapainoisen, kokeneenkin miehen. (tai naisen)

Pelkästään suomalaisia siellä asuu noin 450 henkilöä + kaikki muun maalaiset rauhanturvaajat. Sillä sekoillaan todellakin niiden maksullisten naisten kanssa, homoillaan eri kansallisuuksien kesken ja PALJON on sosiaalisia ongelmia - VAIKKA virallinen kuri ja säännöt ja tuki ovatkin olemassa.

Ja todellakin siellä on upean näköisiä kolleegoita mm. italiasta, bulgariasta, jenkeistä etc.... joiden kanssa sitä pettämistäkin voi harjottaa kaikessa rauhassa. Se kuitenkin saattaa olla vähäisin niistä koettelemuksista mihin prässiin siellä henkisesti joutuu.

En suosittele kenellekään.

Ikävä on kova. Rakkaita rukouksia lähetän edelleen sille suomalaiselle rauhanturvaajalle, joka kuoli kaukana Suomineidon helmoista. "

Suttura:
Mä vähän ihmettelin kans, kun mulla on 2 kaveria ollut pari vuotta sitten Kosovossa, eikä heidän juttujen perusteella meno todellakaan ollut tuollaista.
 Tuntuu vaan, että ihmisillä on kumma halu saada epäilykset heräämään.

 Luotan täysillä omaan mieheeni, mutta ihmettelen vaan mistä nuo "varmat tiedot" on lähtöisin ja millä perusteella...

Suttura:
Heh heh :D

Pitäis vaan jättää lukematta tuollaiset jutut, nään pian painajaisia yöt läpeensä!

rouvva:
[
Pitäis vaan jättää lukematta tuollaiset jutut, nään pian painajaisia yöt läpeensä!

--- Lainaus ---
--- Lainaus päättyy ---
   
Niin,mulla kanssa vähän sama ongelma,luen kaikenlaiset jutut ja sit jään niitä vatvomaan omassa pikku mielessäni,mietin kanssa just tuota että jos pelkkää pas... niin mistä tuollainen saa alkunsa? ???

Taru:

--- Lainaus käyttäjältä: tanlaa - 09/11/2005, 17:50:40 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Suttura - 09/11/2005, 17:47:54 ---Heh heh :D

Pitäis vaan jättää lukematta tuollaiset jutut, nään pian painajaisia yöt läpeensä!

--- Lainaus päättyy ---

Kyllähän niitä voi lukea jne..mutta ne kandee jättää ihan omaan arvoonsa sen jälkeen ku on niille kunnolla nauranu, maailmaan mahtuu monenmoista provoojaa ja rauhanturvaajalle kateellista ihmistä  :)

--- Lainaus päättyy ---

Näin todellakin! ;D Maailmaan mahtuu monenmoista tallaajaa...  :tongue3: :tongue4: :tongue11:

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta