Yleiset > Asian vierestä

Tatuoinnit

<< < (28/116) > >>

IceQueen:

--- Lainaus käyttäjältä: Katja - 27/06/2006, 13:19:45 ---Miten kauan sitä joutuu välttämään aurinkoo ja uimista? Uimisesta ei nyt niin haittaa, kun turkin jo heitin, niin se riittänee.  ;)

--- Lainaus päättyy ---
Oisko ollu pari viikkoa, mikäli oikein muistan.

Muoks: Tossa ohjeisiin linkkiä!
http://uniqueart.fi/Ohjeet.html

Maya:

--- Lainaus käyttäjältä: Katja - 27/06/2006, 13:19:45 ---Miten kauan sitä joutuu välttämään aurinkoo ja uimista? Uimisesta ei nyt niin haittaa, kun turkin jo heitin, niin se riittänee.  ;)

--- Lainaus päättyy ---
Ja eihän sun varsinaisesti tarvi sitä aurinkoo vältää, mutta kunhan muistat tatuoinnin suojata esim, haava lapulla (kiva raja tulee).
Kesässä on se huono puoli, että lähtee märkimään ja tulehtumaan helpommin, joten minä itse suosin, kevättä tai syksyä. Talvella on niin paljon vaatetta, että ne saattaa hangata! Bapanthen on sitten yliveto rasva tässä tapuksessa suosittelen, erittäin lämpimästi!

Janica:
Doddih!

Aika varattu!  ;D

Menen juurikin tuonne Unique Art -paikkaan, kun sieltä kerran saa ihan uniikin kuvan. :) Torstaina tai perjantaina käyn katsomassa millaisen kuvan ovat ajatuksistani saaneet aikaiseksi.  ;) Kuvassa tulee olemaan köynnöstä ja perhonen, sen verran paljastan.  :) Ensi ke tähän aikaan olenkin sitten hakattavana.  8)

Muoks, väärä päivä...

minni:
Jos uskaltaisin joskus ottaa tatuoinnin (en usko, että sitä päivää tulee ;)), haluaisin kiinalaisen kirjainmerkin. Ehkä terveyden, onnen tai rakkauden...

Maya:

--- Lainaus käyttäjältä: minni - 27/06/2006, 18:13:17 ---Jos uskaltaisin joskus ottaa tatuoinnin (en usko, että sitä päivää tulee ;)), haluaisin kiinalaisen kirjainmerkin. Ehkä terveyden, onnen tai rakkauden...

--- Lainaus päättyy ---
Mulla löytyy rakkaus! Eikä sattunut  ;)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta