Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 11/05/2024, 15:10:40

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: EU:n nopean toiminnan joukot  (Luettu 63428 kertaa)

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: EU:n nopean toiminnan joukot
« Vastaus #70 : 24/02/2006, 09:22:46 »
Ja kuinka moni mahtoi laittaa sen hakemuksen, eikä vain puhua siitä? ???

Meillä ei lopulta laitettu hakemusta  :D

Ela

  • Vieras
Re: EU:n nopean toiminnan joukot
« Vastaus #71 : 24/02/2006, 20:43:04 »
Meillä T ei aio hakea missään tapauksessa. Olen siitä enemmän kuin iloinen. Nyt alkaa herran rauhanturvailut yms riittää ja tän mission jälkeen on aika keskittyä perheeseen ja siihen mitä haluaa "normi"työltä.

Kisu

  • Vieras
Re: EU:n nopean toiminnan joukot
« Vastaus #72 : 03/03/2006, 12:27:04 »
Miun täytyy kyllä sanoa, etten ole hyväksyny noita EU-joukkoja millään tavalla.. Miun mielestä ne tuhoo Suomen puolueettomuuden. Ihan samalla tavalla ajattelen, kun kyseessä on Natoon liittyminen. Rt-joukot vielä jotenkin hyväksyn.

Minun mielestäni ensinnäkin asiasta olisi pitänyt äänestää, mutta eihän meiltä rivikansalaisilta mitään kysytä oikeasti tärkeissä asioissa. *katkera*

Eikä tätä ole henkilökohtaiseksi kenellekään, enkä halua myöskään asiaa enempi ruotia. Minun ei vain tarvitse kaikesta pitää. ;D

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: EU:n nopean toiminnan joukot
« Vastaus #73 : 03/03/2006, 12:35:06 »
Miun täytyy kyllä sanoa, etten ole hyväksyny noita EU-joukkoja millään tavalla.. Miun mielestä ne tuhoo Suomen puolueettomuuden. Ihan samalla tavalla ajattelen, kun kyseessä on Natoon liittyminen. Rt-joukot vielä jotenkin hyväksyn.
Mutta onhan rt-joukotkin nato-voittoisia, eihän kai suomalaisia ainakaan turvaa rauhaa yk:n lipun alla ???
Mä en oikein ymmärrä tätä, miksi se sotii mitään puolueettomuutta vastaan? Koska kuitenkin sinne (kai ??? ) mennään "silottamaan tietä" turvaajien edelle tai esim. vahvistamaan jo olemassaolevia rt-joukkoja?
Se nyt on kuitenkin kriisinhallintajoukko, ei sotajoukko :P

Eikä tätä ole henkilökohtaiseksi kenellekään, enkä halua myöskään asiaa enempi ruotia. Minun ei vain tarvitse kaikesta pitää. ;D
Kenenkään ei tarvii pitää kaikesta :P
Höh, ja nyt mä aloin ruotimaan, vaikka sä et haluu ;D ;D


KFOR 11/04-11/05

Poissa Hämis36

  • Hang-around-jäsen
  • Leskirukka
  • *
  • Viestejä: 92
    • Hölkkäri on web
Re: EU:n nopean toiminnan joukot
« Vastaus #74 : 04/03/2006, 13:36:05 »
Kyllä niitä suomalaisia on YK-lipun alla edelleenkin hommissa, tosin tällä hetkellä ei ole varsinaisia isompia joukkoja. Lähinnä tarkkailija ja esikuntahommissa käsittääkseni. Ja voipi olla, että Suomi lähettää jonkinlaisen osaston johonkin päin maailmaa, veikkaan Sudania  8)

Poissa Ville

  • Hang-around-jäsen
  • Paatunut Koditar
  • *
  • Viestejä: 940
  • järjestöpäällikkö
Re: EU:n nopean toiminnan joukot
« Vastaus #75 : 05/03/2006, 19:49:35 »
Miun täytyy kyllä sanoa, etten ole hyväksyny noita EU-joukkoja millään tavalla.. Miun mielestä ne tuhoo Suomen puolueettomuuden. Ihan samalla tavalla ajattelen, kun kyseessä on Natoon liittyminen. Rt-joukot vielä jotenkin hyväksyn.

No sehän on hyvä. Nuo nopean toiminnan joukot kun juuri ovat niitä Rt-joukkoja.  ;)
Rauha tarvitsee tekijänsä - Suomen Rauhanturvaajaliitto ry

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: EU:n nopean toiminnan joukot
« Vastaus #76 : 07/03/2006, 21:33:24 »
No, mites on, onkos kenenkään ukko parasta aikaa koulutus- ja valintatilaisuudessa?

Myönnetään: meidän on.
Ad astra per aspera!




Jartsa

  • Vieras
Re: EU:n nopean toiminnan joukot
« Vastaus #77 : 07/03/2006, 21:38:48 »
Eikä tätä ole henkilökohtaiseksi kenellekään, enkä halua myöskään asiaa enempi ruotia. Minun ei vain tarvitse kaikesta pitää. ;D

Tuota... voin kertoa kokemuksesta, ettei Kisun päätä kannata yrittää kääntää tässä asiassa.  ;)

Nimim: Muutamankin kerran päätänsä E-Karjalan mäntyyn lyönyt.  :D

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: EU:n nopean toiminnan joukot
« Vastaus #78 : 07/03/2006, 21:57:48 »
No, mites on, onkos kenenkään ukko parasta aikaa koulutus- ja valintatilaisuudessa?
Eip oo :) Paikalla kyllä, muttei itse tilaisuudessa :P


KFOR 11/04-11/05

Poissa Taru

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5647
  • Iloinen ex-leski
Re: EU:n nopean toiminnan joukot
« Vastaus #79 : 07/03/2006, 22:17:16 »
No, mites on, onkos kenenkään ukko parasta aikaa koulutus- ja valintatilaisuudessa?

Myönnetään: meidän on.

Näkyikös tuttuja uutisissa? :)
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry