Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 09/05/2024, 16:32:52

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Elämä yhtä odottamista?  (Luettu 65624 kertaa)

Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #80 : 30/12/2005, 18:30:42 »
Eilen mä sen hokasin... Kun ajattelen ajan vain lomalentoina se tuntuu paljon lyhemmältä :rotf:
Nyt on jäljellä enää yks lento ja seuraavassa se kulta jo saapuu :woohoo:
Mutta todellisuudessa olen kaivannut häntä viime viikot enemmän kuin koskaan :'(

Niin minäkään en edes ajattele sinne kaukaisuuteen, millon kulta sieltä kotiutuu.. vaan lasken päiviä seuravaan lomaan. Se lyhentää aikaa huomattavasti! :D 

Poissa Hansu

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5565
  • KFOR oli ja meni ;)
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #81 : 30/12/2005, 19:10:50 »
Eilen mä sen hokasin... Kun ajattelen ajan vain lomalentoina se tuntuu paljon lyhemmältä :rotf:
Nyt on jäljellä enää yks lento ja seuraavassa se kulta jo saapuu :woohoo:
Mutta todellisuudessa olen kaivannut häntä viime viikot enemmän kuin koskaan :'(

Niin minäkään en edes ajattele sinne kaukaisuuteen, millon kulta sieltä kotiutuu.. vaan lasken päiviä seuravaan lomaan. Se lyhentää aikaa huomattavasti! :D

Kaikenlainen itsensä huijaus on sallittua!  ;)  ;D
Tyyliin: Viä kaksi lomaa ja vuosi on ohi!  :woohoo: Miten vähältä se tuntuukaan! Kuukausinahan se tuntuu paljon pidemmältä. ;)

Hanna

  • Vieras
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #82 : 30/12/2005, 21:54:37 »
Kyllähän tää todellakin vähän odottamista on. :-X Toisinaan enemmän kuin muulloin. Yhtään ei kylläkään voi miettiä siihen kotiutumiseen asti, pää hajoaa, kun tajuaa miten pitkä aika siihen on. :sad5: Mutta seuraavaan lomaan ajatellen elämä sujuu ihan kivasti. Minä vielä yritän jaksottaa lyhyemmille aikaväleille. Tyyliin 3. päivä lääkäri, 10. päivä Heurekaan, 15. päivä kaveri kylään, 21. päivä kaveri pois ja 25. päivä kulta kotiin. :glasses9: Mitä pienempiin paloihin loman saa, sitä helpompaa. Apua, täähän alkaa kuulostaan vähän neuroottiselta.  :help:

Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #83 : 30/12/2005, 22:13:56 »
Ja sit kun sitä oottamista jakaa, niin sit sitä älyää itsekkin että on sitä muutakin tekemistä kun vaan ootella..   ;)

Poissa Suttura

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4930
    • KFOR 11/05-11/06 KFOR 06/08-11/08
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #84 : 30/12/2005, 22:24:51 »
Ja sit kun sitä oottamista jakaa, niin sit sitä älyää itsekkin että on sitä muutakin tekemistä kun vaan ootella..   ;)

Kannattaa tosiaan varoa, ettei koko vuosi mene pelkkään odotteluun. Rt-vuodesta täytyy repiä (tai yrittää) ilo irti! Puuhastella kaikkea hauskaa, olla kavereiden kanssa, lojua keskellä sekaista kotia ja katsoa juuri sitä kanavaa telkusta mitä haluaa  :) Miestä ei tarvitse joka hetki kaivata, omaa elämää saa ja pitää elää. Ei tarvitse tuntea omantunnon pistoksia, jos nauttii elämästään miehen ollessa alhaalla.

Mutta minulla rt-lesken vuosi vasta alkutaipaleella, nämä omia ajatuksia joiden mukaan yritän elää tämän mission  ;)

Mutta ne muutamat päivät ennen lomaa....ne ovat kivoja! Olo kuin vastarakastuneella  :love5:




point

  • Vieras
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #85 : 30/12/2005, 22:29:23 »
lojua keskellä sekaista kotia ja katsoa juuri sitä kanavaa telkusta mitä haluaa  :)

Mä huomasin ekan reissun aikaan juuri tämän! Siivosin vasta paria päivää ennen kuin mies tuli lomille ja lomavälit oli kuitenkin sellasta 8 viikon luokkaa...  :o :-X
Sitä ku laittoi kerran viikossa läpivedon asuntoon ni villakoirat oli joko etu- tai takapihalla...  ;D

Hanna

  • Vieras
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #86 : 30/12/2005, 22:33:05 »
lojua keskellä sekaista kotia ja katsoa juuri sitä kanavaa telkusta mitä haluaa  :)

Mä huomasin ekan reissun aikaan juuri tämän! Siivosin vasta paria päivää ennen kuin mies tuli lomille ja lomavälit oli kuitenkin sellasta 8 viikon luokkaa...  :o :-X
Sitä ku laittoi kerran viikossa läpivedon asuntoon ni villakoirat oli joko etu- tai takapihalla...  ;D

Siis musta on nimenomaan ihanaa, kun saa asua siistissä kodissa, kun mies on poissa. ;D

En kyllä muista, koska viimeksi olisin mennyt ja tehnyt näin ahkerasti kuin parin viimeisen kuukauden aikana. Täällä kyllä siis osataan nauttiakin yksinolosta. Tietyt tulevaisuuden suunnitelmatkin ovat lähteneet avautumaan ja selviytymään, kun niitä on saanut yksin rauhassa miettiä. Eli vaikka miestä on ikävä, niin enpä minä täällä yksin sohvalla kyyhötä suremassa.

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #87 : 30/12/2005, 22:38:02 »
voi olla, että mahdollisesta seuraavasta reissusta tulee ihan erilainen kun mitä edellinen oli..  ::) se oli yhtä odottamista (edellinen reissu siis).. vaikee oli kulkee pitkien matkojen päässä vanhempien yms. luona ilman autoo, joten se rajoitti kulkemista, ja sitten muutenkin uudet kuviot vähän pisti sekasin..  ::)

mut ens reissusta osaan varmasti nauttia täysin palkein, kun tiedän että ajasta selviää kunnialla, ja ei sitä toista tartte koko ajan huokailla ja  mietiskellä...  8)  ;D


nimim. reissua odotellessa...





Poissa Suttura

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4930
    • KFOR 11/05-11/06 KFOR 06/08-11/08
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #88 : 30/12/2005, 23:16:08 »

Mä huomasin ekan reissun aikaan juuri tämän! Siivosin vasta paria päivää ennen kuin mies tuli lomille ja lomavälit oli kuitenkin sellasta 8 viikon luokkaa...  :o :-X
Sitä ku laittoi kerran viikossa läpivedon asuntoon ni villakoirat oli joko etu- tai takapihalla...  ;D

Meillä juurikin sama systeemi  :) Mies tulee lomille ensi keskiviikkona ja siivota pitäis...No, ehtiihän sen sitten tiistai-iltana! Se on eriasia asustaa sekaista kotia, kun itse on sen sekaisuuden aiheuttanut  ;D
Miehen tekemää sotkua en kestä kattella  ;)





Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #89 : 31/12/2005, 12:16:09 »
Ja sit kun sitä oottamista jakaa, niin sit sitä älyää itsekkin että on sitä muutakin tekemistä kun vaan ootella..   ;)
Kannattaa tosiaan varoa, ettei koko vuosi mene pelkkään odotteluun. Rt-vuodesta täytyy repiä (tai yrittää) ilo irti! Puuhastella kaikkea hauskaa, olla kavereiden kanssa, lojua keskellä sekaista kotia ja katsoa juuri sitä kanavaa telkusta mitä haluaa  :) Miestä ei tarvitse joka hetki kaivata, omaa elämää saa ja pitää elää. Ei tarvitse tuntea omantunnon pistoksia, jos nauttii elämästään miehen ollessa alhaalla.

Hyvä asenne! :thumbsup:

Vaikka ikävä olisikin koko ajan vähän taustalla, silti kannattaa nauttia elämästä. Ja jos istuu kotona vääntelemässä käsiään vaikka vain puolikin vuotta, tuntuu se takuulla ikuisuudelta. ::)
-memento vivere-