Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 09/05/2024, 09:00:35

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Elämä yhtä odottamista?  (Luettu 65460 kertaa)

Poissa Ally

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3684
  • KFOR 11/05-05/06
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #70 : 23/12/2005, 00:18:38 »
Moi...

Mulla ainakin päivät menevät aika kitkattomasti..riippuu tietty päivistä, menoista  ja omasta mielialasta.Toki ikävä painaa molempia, tuntuu vaan että miestä vielä enemmän, mutta johtuu varmaankin siitä että tuo meidän tytär ( 3 kk) pitää äitinsä liikkeessä..ja mähän nään koko ajan miten lapsi kehittyy ja mies vaan kuulee puhelimessa mitä tänään on tehty..

Mies lähti 8.11 ja muistan että alkupäivät ja viikot oli hankalempia.Sekin tietty helpottaa ikävää kun voi jutella puhelimessa päivittäin..laskin just että jo 6 vkoa ollaan oltu kaksistaan..

Miehen eka loma lähestyy  :clock:, vielä 6 päivää tai no jos oikein tarkkoja ollaan niin 5 päivää (vuorokausi vaihtui just) niin musta on jotenki tullu tosi itkeskeleväinen  :'(..kai ne tunteet ja omat voimavarat vaan heittää härän pyllyä kun tietää että pian pääsee kullan kainaloon  :love8:..

Mutta täytyy näin loppuun todeta että yllättävän nopeasti ja kivuttomasti on tämä aika vierähtänyt..en olisi uskonut!!Mutta hyvä näin  :)..

laura

  • Vieras
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #71 : 30/12/2005, 13:16:56 »
mun mielestä joulu on ollu kaikista vaikeinta aikaa kun pystynyt loman ohessa miettimään asioita mut kun taas toi normaali arki koittaa niin ei sitä edes huomaa et toinen on poissa kun aika menee nopeasti ja sit onkin jo kulta lomalla täällä ::)

Poissa Ulpu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 16129
    • KFOR 00-01 EUFOR 05-06 MINURCAT 06-11/09 ISAF 09/13-
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #72 : 30/12/2005, 15:10:04 »
Mulla on mennyt aika nopeasti ja kivuttomasti tämä odottaminen. Eilen just miehen kanssa mesessä puhuttiin tästä. Kai tämä toinen kerta tuntuu helpommalta ja nyt ollaan pystytty pitämään enemmän yhteyttä ja se auttaa jaksamaan ikävässä. Mesessä ollaan joka ilta, ja kulta soitteleekin aika usein.

Ehkä tästä taas selvitään, vaikka toki niitä vaikeitakin hetkiä on. Kyllä eilen itkukin pääsi mesessä ollessa, vaikka muuten onkin hyvä fiilis. Onneksi lomia on niin paljon, koska niitäkin odottaessa jaksaa paremmin.

Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #73 : 30/12/2005, 15:20:34 »
 Nyt menee vähän OT, mut onks Ulpu sun miehellä siellä oma läppäri mukana, kun joka ilta mesellä pystytte juttelee? Kun mies viime lomilla osti koneen sinne, mut körmyyn ei nettiä saa..  ???  Näin siis Victoriassa..  ::)

Poissa Ulpu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 16129
    • KFOR 00-01 EUFOR 05-06 MINURCAT 06-11/09 ISAF 09/13-
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #74 : 30/12/2005, 15:48:43 »
Nyt menee vähän OT, mut onks Ulpu sun miehellä siellä oma läppäri mukana, kun joka ilta mesellä pystytte juttelee? Kun mies viime lomilla osti koneen sinne, mut körmyyn ei nettiä saa..  ???  Näin siis Victoriassa..  ::)

Ei oo vielä omaa läppäriä (hankinnassa on kyllä nyt lomilla), mutta niillä on siellä briiffarissa kait se yhteinen kone. Ja jonotussysteemillä sitä käyttävät. Välillä ehditään jutteleen pidempään, yleensä aika pitkään ehtii, ennenkuin joku on selän takana.  :) Mut ilmeisesti tuolla Bosniassa saa nettiyhteyden myös körmyyn, koska mies on suunnitellut koneen hankkivansa.

Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #75 : 30/12/2005, 15:55:50 »

 Kosovossa Victoriassa taasen yhteiset koneet on kuulema niin hitaita, et hyvä että kehtaa sähköpostia lähettää...  ::)

Poissa Ulpu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 16129
    • KFOR 00-01 EUFOR 05-06 MINURCAT 06-11/09 ISAF 09/13-
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #76 : 30/12/2005, 16:03:08 »
Silloin, kun mun mies oli Kosovossa, oli yhteydet ihan ok (tai kai ne oli siihen aikaan ihan ok, aika kultaa muistot varmaan). Mutta meillä ei ollut silloin omaa konetta, joten mä viihdyin paljon porukoilla.  ;) Silloinkin oltiin kyllä aika paljon chatissa, harvase ilta.

Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #77 : 30/12/2005, 17:09:29 »
Meillä tämä kotiodottaminen on mennyt aika kivuttomasti! Oon tottunut siihen jo muutenkin, että ukko on kotona vaan silloin tällöin töitten takia. Alkuviikot oli tosin aika rasittavia, kun sattui kaikennäköisiä pikku vastoinkäymisiä eteen, mutta muuten on sujunut ihan ok. Vaikka välillä tuntuu, että tuo kahdeksan viikon lomaväli on liian pitkä, kun sitten lomanajaksi osuu kaikkea "paska" hoidettavaa, niin tuntuu ettei lomalla ehdi ees kissaa sanoo, niin se onkin jo loppu. :(

Mari@

  • Vieras
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #78 : 30/12/2005, 17:55:26 »
Eilen mä sen hokasin... Kun ajattelen ajan vain lomalentoina se tuntuu paljon lyhemmältä :rotf:
Nyt on jäljellä enää yks lento ja seuraavassa se kulta jo saapuu :woohoo:
Mutta todellisuudessa olen kaivannut häntä viime viikot enemmän kuin koskaan :'(

Poissa Marge

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12620
    • KFOR 4/04-5/05
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #79 : 30/12/2005, 17:58:08 »

 Kosovossa Victoriassa taasen yhteiset koneet on kuulema niin hitaita, et hyvä että kehtaa sähköpostia lähettää...  ::)

Niin oli juu... Ja koneita vähän ja miehiä paljon. En tiedä onks tilanne nyt parempi. Mutta pusupuhelinhan kai edelleen on käytössä? Sillä me hoidettiin jokapäiväinen yhteydenpito  :)
Fear never fixed anything.