Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 09/05/2024, 13:05:06

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Elämä yhtä odottamista?  (Luettu 65541 kertaa)

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #120 : 30/12/2007, 13:40:31 »
Uusia ajatuksia? Onko reissun kuluessa tapahtunut muutosta - luovuttu päivien laskemisesta tai ruvettu laskemaan tuntejakin? Vaikuttaako tottuminen tunteeseen, että elämä on silkkaa odottelua?
-memento vivere-

Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #121 : 30/12/2007, 17:38:21 »
Meillä kaikki on vielä suht uutta, vajaa kaksi kuukautta vasta takana. Eka kuukausi oli rankka, esikoinen reagoi voimakkaasti isin poissa oloon, mutta ekan loman jälkeen on ollut selvästi helpompaa, on kait tajunnu et kyllä isi kotiin vielä tulee. Oma ikävä kurkistelee aina sillon tällön, etenkin nyt kun seuraavaan lomaan on enää 10pv. Päiviä en laske kuin vasta sitten kun reilu viikko loman alkuun. Elän täysin tässä hetkessä, en uskalla ajatella tätä vuoden mittaiseksi missioksi vaikka sitähän se on. Mutta vuosi tuntuu niin pelottavan pitkältä ajalta että parempi mennä päivä kerrallaan.

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #122 : 30/12/2007, 17:56:26 »
Meillä odotellaan edelleen sitä toista virallista reissua... ::) Johan sitä onkin tässä odotettu tasan 1,5 vuotta. ::)

Minen muutenkaa fanita jatkuvaa odottamista, saati sit et odottaa vielä toisen pois lähtöä. Onneks itellä on jo kuitenkin omat asiat odotettavana! Jos vaikka aika kuluis vähän nopeemmin... ;D
Ad astra per aspera!




Poissa rumin,mies syvästä etelästä

  • Hang-around-jäsen
  • Addikti-Koditar
  • *
  • Viestejä: 1908
  • UNIFIL 1987-1988 2Jk 9-51 Voimakone
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #123 : 30/12/2007, 21:57:35 »
Elän täysin tässä hetkessä
Tässä on asennetta,näin se pitääkin olla,miksi murehtiin muuta?
« Viimeksi muokattu: 30/12/2007, 22:55:13 kirjoittanut zatu »
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Poissa soila

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5623
  • KFOR 05 :D
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #124 : 30/12/2007, 22:09:59 »
Lainaus käyttäjältä: Lilian link=topic=82.msg195378#msg195378 date=1199029101 Elän täysin tässä hetkessä [quote
Tässä on asennetta,näin se pitääkin olla,miksi murehtiin muuta?

Jos toistuvasti tässä hetkessä tuntuu siltä että vain odottaa ja odottaa, niin se pistää kai murehtimaan, halusi tai ei. ;)
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.


Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #125 : 30/12/2007, 22:58:35 »
Enää ei jaksa oikeestaan odottaa samalla tavalla kun vielä syksyllä.. Ei ainakaan sitä kotiutumista niin. Nyt mä odotan vaan kaikkee mitä kesällä tapahtuu, siis oikeestaan oon kääntäny laskemisen siihen ku alkaa kevät ja kesä.  ;D
Aika on lentäny ohi ekasta puolikkaasta, ei ihan usko vielä et tässä ollaan jo hyvän matkaa voiton puolella.

Kai se elämä voi olla pelkkää odottamista jos ei muuta puuhaa laske minuutteja.. Myönnetään, viimisimmän lomavälin aikana tuli laskettua tunteja ja keskiviikkona sit jo laskettiin minuutitkin. :D

Poissa PMP

  • Koditar
  • Paatunut Koditar
  • *****
  • Viestejä: 1315
  • KFOR 11/07-11/08
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #126 : 31/12/2007, 00:57:46 »
Joo, tätä samaa asiaa olen itekkin jo aikasemminki miettiny. Itestä ainakin tuntuu että viimeset vuodet on ollu pelkkää odottelua ja samaa rataa tuntuu jatkuvan. Ennen tätä reissua mä oon viimeset kolme vuotta odottanu että opiskelut sais loppuun ja pääsis muuttamaan takas saman katon alle J:n kanssa. Sitä odotellaan edelleen, mutta nyt on lisäks tän reissun loppuminen ja lomien odottelu mielessä. Välillä sitä miettii, että oma elämä todellakin on pelkkää hemmetin odottelua. Mutta mitä sitä toisaalta odottaa? Elämähän on tässä ja nyt; ei se ala vasta sitten kun J kotiutuu tai kun saan paperit koulusta. Sitähän elää omaa, hyvää elämää tälläkin hetkellä! Se pitäs pitää aina mielessä, mutta minkäs teet, kyllä se elämä pelkältä odotukselta taas tälläkin hetkellä tuntuu.... Mäkin haluisin elää täysillä joka hetken, mutta ei se niin helppoo näytä olevan. Ehkä tää tästä ajan myötä helpottuu....

  Meillä on reissua menny kans se pikkasen alle 2 kk ja hävettää melkein myöntää mut melkein joka hemmetin päivä mulla se J:n kotiutuminen käy mielessä. MItes teillä muilla??? Ajatteletteko te sitä yhtä paljon? Itellä on ajatukset ollu siellä taas enemmän ja enemmän nyt loman aikaan kun on ollu tätä aikaa ajatella....

Poissa mussu

  • Koditar
  • Mega-Koditar
  • ****
  • Viestejä: 435
  • KFOR 05/07-05/08
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #127 : 31/12/2007, 14:06:06 »
Joo, tätä samaa asiaa olen itekkin jo aikasemminki miettiny. Itestä ainakin tuntuu että viimeset vuodet on ollu pelkkää odottelua ja samaa rataa tuntuu jatkuvan. Ennen tätä reissua mä oon viimeset kolme vuotta odottanu että opiskelut sais loppuun ja pääsis muuttamaan takas saman katon alle J:n kanssa. Sitä odotellaan edelleen, mutta nyt on lisäks tän reissun loppuminen ja lomien odottelu mielessä. Välillä sitä miettii, että oma elämä todellakin on pelkkää hemmetin odottelua. Mutta mitä sitä toisaalta odottaa? Elämähän on tässä ja nyt; ei se ala vasta sitten kun J kotiutuu tai kun saan paperit koulusta. Sitähän elää omaa, hyvää elämää tälläkin hetkellä! Se pitäs pitää aina mielessä, mutta minkäs teet, kyllä se elämä pelkältä odotukselta taas tälläkin hetkellä tuntuu.... Mäkin haluisin elää täysillä joka hetken, mutta ei se niin helppoo näytä olevan. Ehkä tää tästä ajan myötä helpottuu....

  Meillä on reissua menny kans se pikkasen alle 2 kk ja hävettää melkein myöntää mut melkein joka hemmetin päivä mulla se J:n kotiutuminen käy mielessä. MItes teillä muilla??? Ajatteletteko te sitä yhtä paljon? Itellä on ajatukset ollu siellä taas enemmän ja enemmän nyt loman aikaan kun on ollu tätä aikaa ajatella....

Kyllä se kotiutuminen käy jonkin verran mielessä. Mutta reissuakaan ei ole kyllä jäljellä kun hieman päälle 4 kuukautta. Jotenkin aikakin tuntuu menevän tosi nopeasti kunhan pääs niistä alkuvaikeuksista yli. Kotiutumista enemmän mä kyllä odotan jo kevättä ja kesää ja meidän häitä  :love2:

Enkä mä koe enää että mun elämä olis jatkuvaa odottamista. Ikävästä ja kaikesta muusta huolimatta tää vuosi on antanut paljon kaikkea positiivistakin. Ja hyvää kannattaa kuitenkin aina odottaa  ;)

Jartsa

  • Vieras
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #128 : 31/12/2007, 21:40:01 »
Minä kun olen muutaman vuoden jo tätä foorumia kahlannut ja yhden leskenkin tehnyt, niin kerronpa teille uusille leskille salaisuuden jonka olen jo aiemminkin vanhoille kertonut...

Ensimmäiset kuusi kuukautta matelevat, mutta jälkimmäiset menevät kuin siivillä!

Sanokaa minun sanoneen: 11 kuukauden kohdalla ihmettelette täällä ääneen, että "miten se vuosi näin pian meni"?

Poissa Maya

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7390
  • KFOR 11/05-11/06
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #129 : 31/12/2007, 21:50:27 »
Minä kun olen muutaman vuoden jo tätä foorumia kahlannut ja yhden leskenkin tehnyt, niin kerronpa teille uusille leskille salaisuuden jonka olen jo aiemminkin vanhoille kertonut...

Ensimmäiset kuusi kuukautta matelevat, mutta jälkimmäiset menevät kuin siivillä!

Sanokaa minun sanoneen: 11 kuukauden kohdalla ihmettelette täällä ääneen, että "miten se vuosi näin pian meni"?
Niin ja mä voin sanoa, että ainakaan meidän kohdalla ei mennyt näin vaan just toisin päin  ;) Ja ei millään pahalla, mutta mun mielestä Jartsa voi tommosta sanoa vasta sitten kun on itse leskivuotensa viettänyt...kuitenkin sen elämän kokee siellä alhaalla niin eri tavalla. Ja muutenkin ihmiset kokee näitä asioita jokainen tavallaan ja tyylillään niin tommosta yleistystä on ihan hölmöä mennä tekemään.