Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 09/05/2024, 22:53:02

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Elämä yhtä odottamista?  (Luettu 65756 kertaa)

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #110 : 16/06/2007, 12:20:14 »
Miltä uudemmista foorumilaisista tuntuu, onko elämä yhtä odottamista toisen ollessa maailmalla? Vai jatkuuko se kotielämä aivan normaalina ja täysipainoisena?
-memento vivere-

Kattis

  • Vieras
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #111 : 16/06/2007, 15:39:00 »
Meidän arki pyörii niin tuhotonta tahtia (lapset 8v, 2v ja 8vk) :D

Eipä tässä oikein ole ehtinyt miettiä yhtään mitään muuta kuin sitä että ruokaa on nenän edessä, vaipat kuivia ja kaikki suht koht asiallisesti vaatetettuna..no joo..tajusin että tässä ollaan 2vk vasta oltu yksin ja olen lähes puolikuollut tästä rumbasta
..siis hyvässä hengessä kuvailtuna.. ;D

reika1

  • Vieras
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #112 : 17/06/2007, 00:18:04 »
Tällä hetkellä kyllä on, kun on 4 päivää ekaan lomaan. Poika kysyy joka päivä hoidosta haettaessa, että joko se kesälomaa alkaa ja iskä tulee.. ARGHHH!!! Muuten kyllä nää ekat kuusi viikkoa menneet tosi nopeasti. Arki pyörittää meiän perhettä aika tavalla. Ei kauheasti ehdi vain ikävöimään ja odottelemaan. :-*

Poissa Malla

  • Koditar
  • Super-Koditar
  • ***
  • Viestejä: 314
  • KFOR EUFOR
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #113 : 26/06/2007, 18:10:12 »
Odottaminen on tuolla takaraivossa.Yritän olla laskematta öitä seuraavaan lomaan(ihan niinkuin se onnistuisi).Toisaalta lapsiperheen arki pyöriin syömisen,päiväunien,ulkoilun ja pyykinpesun parissa niin hyvin etten aina tajua ajankulua. ;D
Kokemusta kertyy siten ettei lue käyttöohjetta ensin.

Pallero

  • Vieras
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #114 : 26/06/2007, 18:17:29 »
Odottaminen tuntuu kaikista ärsyttävimmältä sen takia, että se jotenkin sotii käsitykseni kanssa itsenäisestä minästä. Miksi mun pitää koko ajan odottaa, että toisella on aikaa ottaa yhteyttä? Miksi mun pitää odottaa lomalla, että toinen tulee takaisin tapaamasta kavereitaan? Yäääh.. Mä haluan, että mun yhteydenpitoa ja mun kanssa hengailua odotetaan. Se nyt ei vaan oikein luonnistu tällaisessa tilanteessa. Täytyy sietää se, että olen odottava osapuoli.

Niin ja kyllähän mulla toki elämässäni muutakin on kuin odottamista. Kaikista vaikeinta on silloin, kun ei ole yhtään mitään muuta tekemistä kuin ajatella ja hengailla. Silloin sitä ahdistuu väkisinkin. Odotan innolla töiden alkamista, niin on taas muuta ajattelemisen aihetta. :)

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #115 : 26/06/2007, 19:58:27 »
Hehe.. On se kai omalta osaltaan jatkuvaa odottamista mut kun siinä elämässä voi sen odottamisen rinnalla tehdä muitakin asioita.. Mä olen jo tota miestä ootellu vaikka mistä et alan jo oppimaan tän odottelun ja elämisen yhdistelyn jalon taidon..  ;) ;D

Poissa rapu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12485
    • KFOR 11/06-11/07
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #116 : 01/07/2007, 22:24:01 »
Miksi mun pitää koko ajan odottaa, että toisella on aikaa ottaa yhteyttä? Miksi mun pitää odottaa lomalla, että toinen tulee takaisin tapaamasta kavereitaan? Yäääh..

Niin ja kyllähän mulla toki elämässäni muutakin on kuin odottamista. Kaikista vaikeinta on silloin, kun ei ole yhtään mitään muuta tekemistä kuin ajatella ja hengailla. Silloin sitä ahdistuu väkisinkin.


Olen itseni kanssa sopinut jo viime marraskuussa, että en elä vain odotellen, mutta totuus on se, että elämä kulkee lomasta seuraavaan lomaan. Kaikki kulkee n. viiden viikon jaksoissa. Sitten lomaviikon jälkeen odotus alkaa uudelleen. Olen sen tietyllä tavalla itselleni tässä kuukausien aikana hyväksynytkin, että elämä nyt vain menee niin tämän vuoden ajan. Ja kun odotuksen lomassa muistaa elää sitä omaakin elämää, niin ehkä se on ok. Ohjelmaa pitää välillä rakentaa (varsinkin viikonlopuiksi), jottei ikävä nostaisi niin rajusti päätään.

Lomilla olen toki sen hyväksynyt, että yhden illan saa käydä kavereitaan tapaamassa. Onhan täällä muitakin, jotka kuuluvat hänen elämäänsä! Tunnistan Palleron sanoista siis jotain omaa, sitä odottaa ne muutamat tunnitkin, että tulisipa kulta jo kotiin! Viikon loma on aina niin lyhyt, että sitä yrittää imeä itseensä jokaisen tunnin ja sekuntin :) Teksi vain mieli roikkua toisessa kuin apina-vauva emossaan :D Ja tää on varmaan semmonen juttu, jota ei kaikki ulkopuoliset tajua...

Pallero

  • Vieras
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #117 : 01/07/2007, 22:32:12 »
eksi vain mieli roikkua toisessa kuin apina-vauva emossaan :D

Tunnistan itseni tuosta lauseesta! :D Tottakai on hyvä asia, että toinen tapaa kavereitaan ja perhettään, mutta siltikin odottelen malttamattomana, että koska saan hänet takaisin...

Dumphrid

  • Vieras
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #118 : 29/07/2007, 16:47:24 »
Ensin odotin opiskeluaikoina että tulisi viikoloppu niin että kultani matkustaa junalla opiskelukaupunkiini. Sitten odotin että lopputyökirjotukset alkaisi niin että voisin kultani luona kirjoittaa kaiket päivät samalla kun odotan etä hän tulee töistä kotiin. Sitten ajattelin, kun koulu päättyy voisin asua kultani kanssa mutta hän olikin hakenut nopeantoiminnanjoukkoihin. Nyt on koulutus käynnissä ja odotan että tulisi perjantai niin että voitaisiin tavata 2 vkon jälkeen. Koko syksy menee viikoloppuja odotellessa että voi kullan kanssa olla. Tammikuusta eteenpäin odotetaa että tuleeko lähtö vai ei. Toivottavasti ei, muttä se jää odotettavaksi.

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Elämä yhtä odottamista..?
« Vastaus #119 : 30/07/2007, 16:09:14 »
--Nyt on koulutus käynnissä ja odotan että tulisi perjantai niin että voitaisiin tavata 2 vkon jälkeen. Koko syksy menee viikoloppuja odotellessa että voi kullan kanssa olla. Tammikuusta eteenpäin odotetaa että tuleeko lähtö vai ei. Toivottavasti ei, muttä se jää odotettavaksi.

 ;D No yhtä odottelua kyllä!
-memento vivere-