Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 13/05/2024, 00:58:39

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Yleinen *******venttiili  (Luettu 120910 kertaa)

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Yleinen *******venttiili
« Vastaus #190 : 10/07/2008, 08:11:06 »
Mä en nyt tiedä mihin ketjuun tää kuuluis, mut aloitetaan täällä.... :

Sitä saa mitä tilaa ilmeisesti... Oon nyt seurustellu puolisen vuotta herran kanssa, ja tänään sitten tuli ilmoitus luontoinen asia: -09 syksy rotaatio ja hän lähtee kohti Kosovoa.  Onneks siihen on vielä noin pitkä aika....
 No oonhan mä tätä leskien sivua jo ennakkoon vähän niinku vahingossa seuraillu.. nyt sitten on tulossa se OIKEA leskeys...

joten , hei vaan taas
Hei taas KouTa! :D  Kiva että palaat foorumille ja tsemppiä tulevan koitoksen kanssa!

Mutta miten ihmeess joku voi tietää noin hyvissä ajoin että lähtee missiolle ??? ???  Vai onko se vaan toive?

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Yleinen *******venttiili
« Vastaus #191 : 10/07/2008, 10:35:33 »

Mutta miten ihmeess joku voi tietää noin hyvissä ajoin että lähtee missiolle ??? ???  Vai onko se vaan toive?

Veikkaisin toivetta tai muuta vakaata aikomusta. ;D
-memento vivere-

Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Re: Yleinen *******venttiili
« Vastaus #192 : 10/07/2008, 17:29:19 »
Jotenkin niin se meni et, kun hän on kantahenkilökuntaa niin niille tuli joku lista missä näkyi lähtöpäivä... ja tehtävä on jotenkin erilainen... tai jotain...

Saattaa toki muuttua päivä vielä monta kertaa kuulemma... joko aikaistua kevään rotaatioon tai sitten siirtyä taas eteenpäin... riippuen varmaan vakipostin kuvioista...

mä tenttaan herran kyl viikonloppuna tarkemmin niin kerron sit.... :D
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Re: Yleinen *******venttiili
« Vastaus #193 : 14/07/2008, 18:37:02 »
ja tänään sitten tuli ilmoitus luontoinen asia: -
eihän asia muuta ole,vai onko ;D ;D

No eipä taida, tarkemmin ajatellen... ;D ;D

Ja siihen aikaisempaan pohdintaan: nää on joskus ilmoittanu mihin haluaa ja mihin tehtävään ja nyt "firma" ilmoitti milloin ne voidaan irrottaa omista hommistaa....
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Poissa rumin,mies syvästä etelästä

  • Hang-around-jäsen
  • Addikti-Koditar
  • *
  • Viestejä: 1908
  • UNIFIL 1987-1988 2Jk 9-51 Voimakone
Re: Yleinen *******venttiili
« Vastaus #194 : 22/07/2008, 00:32:33 »
Eilen Gigantista ostin muistitikkuja jotka olivat lehdessä tarjouksessa.
No koppasin niitä sitten 6. mukaan.Kassalla nuori vetätävän näköinen mimmi ilmoitti että yksi per asiakas.
No minähän hiillyin ja otin tarjouslehden ja näytin tytölle että muistitikku 14.90 kpl.Ei puhuttu missään että yks per asiakas.
No kassaneiti intti että ohjeet yks per asiakas jolloin hiillyin vielä enemmän ja pyysin myymäläpäällikön paikalle.No tuli sellainen elämääsä kyllästynyt 40+ nainen siihen jolle selvitin asiaa.
On kuulema lehdessä virhe,pitää olla yks per asiakas,minä kuitenkin sain kaikki 6. kpl sovittuun hintaan.
Gigantti on jo 4. kerran yrittäny muuta kuin lehdessä sanotaan.
No nyt  vähän jo helpotti,ei v....ta niin paljoa
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

nyyhky

  • Vieras
Re: Yleinen *******venttiili
« Vastaus #195 : 22/07/2008, 06:08:59 »
Juu, minulla on samanlainen kokemus Gigantista - minä tosin uskoin kiltisti mitä kassaneiti sanoi ja otin vain yhden kappaleen ???

Poissa rapu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12485
    • KFOR 11/06-11/07
Re: Yleinen *******venttiili
« Vastaus #196 : 22/07/2008, 14:13:31 »
Juu, minulla on samanlainen kokemus Gigantista - minä tosin uskoin kiltisti mitä kassaneiti sanoi ja otin vain yhden kappaleen ???

otat ruminin shoppailuseuraksi ensi kerralla ;)

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Re: Yleinen *******venttiili
« Vastaus #197 : 22/07/2008, 14:28:09 »
Gigantti nyt on muutenkin..

Yks tuttu meni ostamaan sieltä lehdessä mainostettu DIGItelkkaria. Pääsi sitte kotiin niin eipä näy kanavia. Siitä sitte soittamaan takas Giganttiin missä vannottiin et on se digitelkkari aivan varmasti on.. Tämä nainen sitte soittamaan kyseisen televisiomerkin Suomen maahantuojalle josta vastaus kuulu, EI ei se oo DIGItelkkari, ei sen sarjan telkkareista mikään oo.

Eipä siinä sitte, telkkari kainaloon ja Giganttiin takas.. Sai kaks myyjää kuulla melkoset saarnat. Sitte ku ei millään meinannu saada asiallista palvelua ilmotti et haluu rahat takas. Myyjä oli sit alkanu venkoomaan et "mut kun sit pitää täyttää toi ja toi paperi" no tämä tuttu sitte sano et anna tänne kyllä hän täyttää ne.. Seuraavaks hän ilmotti et haluu matkakorvaukset siitä hyvästä et Gigantin virheen takia oli joutunu ajaan edes takas, vastaus "no sit sun tarttis taaaas täyttää tommonen ja tommonen paperi" todella vittumaisella ja pitkästyneellä äänellä.

Paperit oli täytetty ja pankkikorttimaksun ansiosta rahat oli laitettu koneella siirtymään takasin tän tutun tilille, myyjä kehtas vielä väittää et ne rahat on nyt sitte heti sun tilillä. Tää mun tuttu sattuu olemaan pankissa töissä (maksupäätteiden kans päivät pitkät) ja sanomaan siihen sitte et ei muuten oo. Siinä ne kinas sitte 15minuuttia ja tää mun tuttu pyysi et saako hän soittaa yhen puhelun, soitti töihin ja varmisti asian, ei ollu rahat tilillä.
Tän jälkeen ilmotti myyjälle et älä ikinä rupee kinaamaan asiakkaan kans asiasta mistä sä et voi olla 110% varma.

Tiesin kyl aina ettei Gigantista helpolla irtoo hyvää palvelua ja K tuskin enää menee siitä ovesta sisään.  ;D
« Viimeksi muokattu: 22/07/2008, 14:29:40 kirjoittanut s^n^ »

Poissa Kinttunen

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5964
  • Unifil II 1/07-10/07
Re: Yleinen *******venttiili
« Vastaus #198 : 22/07/2008, 16:06:47 »
Gigantissa on ihan uskomattoman hankala saada palvelua. Aina kun meen sinne aikomuksena ostaa jotain myyjiä ei näy missään tai ovat kaikki varattuja.  Tai sitten eivät tiedä aiheesta mitään.






Ota riski, rakastu rauhanturvaajaan!

Poissa Ally

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3684
  • KFOR 11/05-05/06
Re: Yleinen *******venttiili
« Vastaus #199 : 22/07/2008, 18:50:32 »
Gigantissa on ihan uskomattoman hankala saada palvelua. Aina kun meen sinne aikomuksena ostaa jotain myyjiä ei näy missään tai ovat kaikki varattuja.  Tai sitten eivät tiedä aiheesta mitään.

Mä allekirjoitan tän kanssa.