Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 13/05/2024, 01:33:38

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Yleinen *******venttiili  (Luettu 120922 kertaa)

Jartsa

  • Vieras
Re: Yleinen *******venttiili
« Vastaus #70 : 04/04/2007, 21:46:59 »
rumin muistelee niitä 70-luvun valkoisia hoitsumekkoja jotka paljasti edes vähän säärtä ja lantionkaarta...  :P Nykyisin sh:t ei suostuis niitä pitämään kun joku kuitenkin sais päähänsä, että ne on seksistisiä, naista alentavia ja näin ollen ammattitaitoa halveksuvia. Eikä siinä mitään, en minäkään suostuisi työskentelemään tosi ihonmyötäisissä ja paljastavissa vermeissä kun en ole seksityöntekijä. Kai mä nyt saan sen öljynsuodattimen myytyä farkuissa ja kauluspaidassa... (Työnantajan kustantamat ja valitsemat).

Mun mielestä ei sekään vanha valkoinen ollut erikoisen seksikäs...

Sitä paitsi, mä oon aina ajatellut: "Noiden vaatteiden alla toikin on ihan alasti!"  ;D ;D ;D :P
Niin että hitot niistä hoitajien vaatteista...  ;)

Annukka

  • Vieras
Re: Yleinen *******venttiili
« Vastaus #71 : 05/04/2007, 09:44:59 »
rumin muistelee niitä 70-luvun valkoisia hoitsumekkoja jotka paljasti edes vähän säärtä ja lantionkaarta...  :P Nykyisin sh:t ei suostuis niitä pitämään kun joku kuitenkin sais päähänsä, että ne on seksistisiä, naista alentavia ja näin ollen ammattitaitoa halveksuvia. Eikä siinä mitään, en minäkään suostuisi työskentelemään tosi ihonmyötäisissä ja paljastavissa vermeissä kun en ole seksityöntekijä. Kai mä nyt saan sen öljynsuodattimen myytyä farkuissa ja kauluspaidassa... (Työnantajan kustantamat ja valitsemat).

Mun mielestä ei sekään vanha valkoinen ollut erikoisen seksikäs...

Sitä paitsi, mä oon aina ajatellut: "Noiden vaatteiden alla toikin on ihan alasti!"  ;D ;D ;D :P
Niin että hitot niistä hoitajien vaatteista...  ;)


 :rotf: Vois niitä naisiakin asioida enemmän noissa liikkeissä, jos työntekijöillä olis jotain vähemmän asiallista päällä ;)

Ja sitäpaitsi, jos ne asut munkin uran alkuaikoina oli enemmän seksikkäät, oli siinä erotiikka kaukana kun eläköityvät kollegat takapuoli paljaana käänsi sitten niitä mummoja vanhustenhuoltolaitoksissa :o ;D Päivystykseen nuo mekot ei oikein sopineet, oli vähän hankala pidellä aggressiivista potilasta lyhyehkössä koltussa...

Niiin ja nykyaikana, eihän sitä tosiaan koskaan tiedä mitä niiden housupukujen alla on... ;) :-X

Poissa Ville

  • Hang-around-jäsen
  • Paatunut Koditar
  • *
  • Viestejä: 940
  • järjestöpäällikkö
Re: Yleinen *******venttiili
« Vastaus #72 : 05/04/2007, 12:02:45 »
ARGHHHHH.Eilen ajankohtaisessa kakkosessa yks sairaan hoitaja valitti pienestä palkastaan?? 14.Eskoa/tunti.ONKO TOI PIENI palkka?
Ahtaajilla sanotaan olevan hyvä liksa mun tuntipalkka on 1.3.2007 lähtien ollu 14.22 ,jos 0.22euroa eroittaa hyvä ja huonotuloisen niin jo on.
Tosin meillä tulee eri hommista pätevöitymis lisiä tuntien mukaan.
ihan vihaks pistää,nyt lähden pubiin tuhlaa pientä palkkaani ;)

Eipä tuo nyt ihan huima tuntipalkka kyllä ole, mutta sehän on vain se perusosa.  Mikä lienee kokonaispalkka?

Mutta on niitä akateemisesti koulutettujakin ihmisiä, jotka saavat pienempää palkkaa.

Muutama päivä sitten joku palomies kertoi lehdessä oman peruspalkkansa olevan alle 1600 euroa. Äijä on toiminut pintapelastajana ja savusukeltajana.

Vaikeata on julkisella sektorilla saada palkkoja nousemaan.
Rauha tarvitsee tekijänsä - Suomen Rauhanturvaajaliitto ry

Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Re: Yleinen *******venttiili
« Vastaus #73 : 09/04/2007, 20:56:10 »

Niiin ja nykyaikana, eihän sitä tosiaan koskaan tiedä mitä niiden housupukujen alla on... ;) :-X

 ;D   ;D  Pitäsköhän ens kerralla olla laittamatta mitään..

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Yleinen *******venttiili
« Vastaus #74 : 24/04/2007, 13:35:55 »
ARGHHH.Soitin elisan asiakaspalveluun tehdäkseni osoitteen muutoksen.Jonotin 28.29 minuuttia.
mitä hiton palvelua toi on?
Parempaa kuin Soneran, sinne ei nyt ainakaan pääse noin "lyhyessä" ajassa ;) ;)

Poissa Heidi82

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4109
  • KFOR 05/05-05/06
Re: Yleinen *******venttiili
« Vastaus #75 : 24/04/2007, 13:42:33 »
ARGHHH.Soitin elisan asiakaspalveluun tehdäkseni osoitteen muutoksen.Jonotin 28.29 minuuttia.
mitä hiton palvelua toi on?
Parempaa kuin Soneran, sinne ei nyt ainakaan pääse noin "lyhyessä" ajassa ;) ;)
Eikä Dna:nkaan asiakaspalveluun noin nopsaa pääse,ainakin tunti menee sinne soittaessa jonottamiseen ;)



Poissa Kinttunen

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5964
  • Unifil II 1/07-10/07
Re: Yleinen *******venttiili
« Vastaus #76 : 24/04/2007, 13:46:23 »
Pohjolalle soittaminen on kyllä kans yhtä tuskaa..mut DNA:lle oon päässyt aina muutamassa minuutissa jonon läpi.  ???






Ota riski, rakastu rauhanturvaajaan!

Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Yleinen *******venttiili
« Vastaus #77 : 24/04/2007, 13:53:00 »
Pohjolalle soittaminen on kyllä kans yhtä tuskaa..mut DNA:lle oon päässyt aina muutamassa minuutissa jonon läpi.  ???
Niin minäkin,korkeintaan 5.min oon odottanu DNA:lle ;D

Joo Pohjolalle vasta saakin oottaa, tuntitolkulla ja sitten kun pääsee läpi niin ei ymmärretäkään suomea.... :-[ ::)

Poissa Heidi82

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4109
  • KFOR 05/05-05/06
Re: Yleinen *******venttiili
« Vastaus #78 : 24/04/2007, 15:14:36 »
Pohjolalle soittaminen on kyllä kans yhtä tuskaa..mut DNA:lle oon päässyt aina muutamassa minuutissa jonon läpi.  ???
Niin minäkin,korkeintaan 5.min oon odottanu DNA:lle ;D
Kyllä mää vaan oon saanut jonottaa dna:lle ainakin sen puolituntia joka kerta,tosin viime soitosta on hetki aikaa,josko olisivat parantaneet asiakaspalveluaan :)



taamaa

  • Vieras
Re: Yleinen *******venttiili
« Vastaus #79 : 24/04/2007, 15:38:39 »
ARGHHH.Soitin elisan asiakaspalveluun tehdäkseni osoitteen muutoksen.Jonotin 28.29 minuuttia.
mitä hiton palvelua toi on?
Eikö elisalla onnistu tuollainen netin kautta?? Kyllä DNA:lla onnistuu ;)