Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 29/04/2024, 12:30:21

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Yleinen *******venttiili  (Luettu 117305 kertaa)

Janica

  • Vieras
Re: Yleinen *******venttiili
« Vastaus #30 : 09/04/2006, 18:46:14 »
Pohjantähdessä, mutta ei sitä nyt sinne viedä...

Ei nyt niin isoa vahinkoa tullut.. rahallisesti n. 20€.. ;)

Poissa Taru

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5647
  • Iloinen ex-leski
Re: Yleinen *******venttiili
« Vastaus #31 : 09/04/2006, 20:18:01 »
Pohjantähdessä, mutta ei sitä nyt sinne viedä...

Ei nyt niin isoa vahinkoa tullut.. rahallisesti n. 20€.. ;)

Syödäänkö teillä viikko 20 eurolla?? :o No onneks ei ollu rahallisesti sen suurempi vahinko!
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Yleinen *******venttiili
« Vastaus #32 : 09/04/2006, 21:03:34 »
Pohjantähdessä, mutta ei sitä nyt sinne viedä...

Ei nyt niin isoa vahinkoa tullut.. rahallisesti n. 20€.. ;)

Syödäänkö teillä viikko 20 eurolla?? :o No onneks ei ollu rahallisesti sen suurempi vahinko!
Hellurei... Meillä menee about 100€ VIIKOSSA ruokiin!!!  :o
Ad astra per aspera!




Jartsa

  • Vieras
Re: Yleinen *******venttiili
« Vastaus #33 : 09/04/2006, 22:44:13 »
No määkin jo ajattelin, että se on käyny ostamassa ainakin reilulla satasella ruokaa... Ja nyt paljastuu, että ne olikin vaan joku jugurttipurkki, paketti jauhelihaa ja pari teollisuuskyljystä... Kahenkympin ostoksista hirmu parku.

Janica

  • Vieras
Re: Yleinen *******venttiili
« Vastaus #34 : 10/04/2006, 07:05:07 »
Pohjantähdessä, mutta ei sitä nyt sinne viedä...

Ei nyt niin isoa vahinkoa tullut.. rahallisesti n. 20€.. ;)

Syödäänkö teillä viikko 20 eurolla?? :o No onneks ei ollu rahallisesti sen suurempi vahinko!

Ei toki, mutta ison osan tavaroista sai vielä pelastettua..  ;) Soitin pahimmasta kiukusta päästyä isoäidille, joka on lihamestari ja entinen kaupan vastaava, ja hän sitten puhelimessa neuvoi miten saada tavara uusiokäyttöön.  :)

Kilo jauhelihaa paistettiin pannulla ja laitettiin koiralle annosrasioihin. Avaamattomassa pakkauksessa kun oli, niin koira pystyy sen vielä käyttämään. Eilen sitä pojalle annettiin ja tänään vatsa toimii normaalisti.  :) Kanafilesuikaleet jouduin heittämään pois, samoin maitotuotteet. Vakuumipakkauksissa olleet makkaratuotteet sai myöskin uusiokäyttöön. Ne sai pakastettua ja ennen kun annan niitä koiralle, nekin pitää kypsentää uunissa. On sitten makupaloja kun lähdetään poikaa kouluttamaan.  ;) Hyvä tuuri sinänsä, että oli vähäsuolaisia, niin voi sitten makupaloina käyttää..  :)

Isännän metwurstit kesti hyvin, samoin leivät.

Meilläkin menee ruokakauppaan ihan hirveät summat viikossa, mutta nyt oli onni onnettomuudessa, että noita sai pistettyä koiralle eikä ollut filepihviä tvs. kaapissa.  ;D

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Yleinen *******venttiili
« Vastaus #35 : 10/04/2006, 11:58:57 »
No minullekin tuli mieleen ainakin satasen vahinko. ;) Mutta eihän se joka tapauksessa kivaa ole, jos jääkaappi ei toimi.
-memento vivere-

Eveliinak

  • Vieras
Re: Yleinen *******venttiili
« Vastaus #36 : 18/04/2006, 13:38:01 »
Varasin hammashoitoon ajan 7.10.06, enkä ole vielä tähänkään päivään mennessä päässyt hoitoon. Olen edelleen jonossa ja 6 kk on jo kulunut (hoitotakuu)!  >:( Kun kysyin, voinko mennä yksityiselle ja maksattaa hoidot kaupungilla, minulle sanottiin että se ei onnistu. Kuulema maksamatta jättämisestä ei tule mtn sanktioita kaupungille. Että näin toimiva tämä uusi hoitotakuu on. Laitoin vihaisen kirjeen Itä-Suomen lääninhallitukselle.... :angry7: Eihän tässä ole mtn järkeä!  >:(

Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Yleinen *******venttiili
« Vastaus #37 : 18/04/2006, 18:03:44 »
Mie oon käynyt aina yksityisellä, vaikka olisi mahis terveyskeskus hammashoitolaankin. Maksakoon mitä maksaa, mutta pääasia, että pääsee nopeesti ja aina samalle tutulle hammaslääkärille.  :)

Mari@

  • Vieras
Re: Yleinen *******venttiili
« Vastaus #38 : 18/04/2006, 22:40:14 »
Tätä taas täällä!!!!
Ehkä jokin päivä perustan omat vitu**aa sivut!!! :angry5:
Jos ihminen on kaksviis ja kuolee ilman miestä ja rakkauta :BangHead:
Se on niin väärin!!!

Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Re: Yleinen *******venttiili
« Vastaus #39 : 18/04/2006, 23:45:17 »
Varasin hammashoitoon ajan 7.10.06, enkä ole vielä tähänkään päivään mennessä päässyt hoitoon. Olen edelleen jonossa ja 6 kk on jo kulunut (hoitotakuu)!  >:( Kun kysyin, voinko mennä yksityiselle ja maksattaa hoidot kaupungilla, minulle sanottiin että se ei onnistu. Kuulema maksamatta jättämisestä ei tule mtn sanktioita kaupungille. Että näin toimiva tämä uusi hoitotakuu on. Laitoin vihaisen kirjeen Itä-Suomen lääninhallitukselle.... :angry7: Eihän tässä ole mtn järkeä!  >:(

Aika outoo.. Mun kaveri paas vaha ennen mun reissua tanne yksityiselle hammaslaakariin, kun oli yli puol vuotta joutunu oottamaan. Ja siis Kuopiossa ihan, eli otappas kuules yhteytta sinne uudestaan.