Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 19/04/2024, 11:36:00

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Katkot  (Luettu 18420 kertaa)

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Katkot
« Vastaus #20 : 23/07/2008, 18:07:44 »
Meillä M otti katkot toiselta reissultaan. Syy oli vain se että oli niin vaikea lähteä pois lomilta kun pieni vauva jäi kotiin.--- Varmasti päätökseen vaikutti myös se et mä olin lopen väsynyt ja raskauden jälkeinen masennus päällä..  ::) (näin hän ainakin sanoi..)

Jos nyt ylipäätään tarvitsee hakea mitään "hyviä syitä", niin tämä on mielestäni sellainen. :)
-memento vivere-

anniinak

  • Vieras
Re: Katkot
« Vastaus #21 : 23/07/2008, 18:09:22 »
Meillä M otti katkot toiselta reissultaan. Syy oli vain se että oli niin vaikea lähteä pois lomilta kun pieni vauva jäi kotiin.--- Varmasti päätökseen vaikutti myös se et mä olin lopen väsynyt ja raskauden jälkeinen masennus päällä..  ::) (näin hän ainakin sanoi..)

Jos nyt ylipäätään tarvitsee hakea mitään "hyviä syitä", niin tämä on mielestäni sellainen. :)

Niin minunki mielestä..  :D

Poissa rapu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12485
    • KFOR 11/06-11/07
Re: Katkot
« Vastaus #22 : 23/07/2008, 20:07:56 »
Työtä se on rauhanturvaaminenkin -ei mitään sen ihmeellisempää. ::)
Mistä syystä kukakin töistänsä irtisanoutuu...eipä sen pitäisi kenellekään kuulua. Jos päättää työpaikkaa vaihtaa, niin eipä sen pitäisi kuulua edes vanhalle pomolle, että miksikä lähdit.
Rauhanturvaajat -uskokaa tai älkää- eivät sentään jumalan armosta ole rauhanturvaajiksi syntyneet ;)

Poissa Pirtu

  • Hang-around-jäsen
  • Yli-Koditar
  • *
  • Viestejä: 144
  • Only Me
Re: Katkot
« Vastaus #23 : 23/07/2008, 20:40:54 »
Minäkin olen sitä mieltä että jos tuntuu siltä, että ei jaksa olla porukassa, niin ottaa suosiolla katkot. Perhesyyt on mielestäni kaikkein luonnollisin syy, miksi ottaa katkot. Rt-keikka on vain kuitenkin loppupeleissä ohikiitävä tuokio, verrattuna siihen että rikot elämän kestäviä suhteita. Näihin syihin törmäsin (en siis hlökoht) molemmilla reissuilla, enkä niistä mitenkään katsonut ko. hemmoa kieroon. Päinvastoin, olin iloinen, että riitti rohkeutta asettaa perhe omien rt-haaveiden edelle.
Ei kenenkään siellä ole pakko olla ja mieluummin itse työskentelen alueella sellaisen kollegan kanssa, joka pystyy keskittymään täysillä omiin hommiinsa, eikä koko aikaa murehdi kotiasioita. Näissä rt-hommissa kun saattaa joutua tilanteisiin, että oma/muidenkin turvallisuus voi riippua siitä ehkä pikkuisen henkisesti poissaolevasta kaverista....
Pessimisti ei pety

Poissa Kinttunen

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5964
  • Unifil II 1/07-10/07
Re: Katkot
« Vastaus #24 : 23/07/2008, 20:53:12 »
Minäkin olen sitä mieltä että jos tuntuu siltä, että ei jaksa olla porukassa, niin ottaa suosiolla katkot. Perhesyyt on mielestäni kaikkein luonnollisin syy, miksi ottaa katkot. Rt-keikka on vain kuitenkin loppupeleissä ohikiitävä tuokio, verrattuna siihen että rikot elämän kestäviä suhteita. Näihin syihin törmäsin (en siis hlökoht) molemmilla reissuilla, enkä niistä mitenkään katsonut ko. hemmoa kieroon. Päinvastoin, olin iloinen, että riitti rohkeutta asettaa perhe omien rt-haaveiden edelle.
Ei kenenkään siellä ole pakko olla ja mieluummin itse työskentelen alueella sellaisen kollegan kanssa, joka pystyy keskittymään täysillä omiin hommiinsa, eikä koko aikaa murehdi kotiasioita. Näissä rt-hommissa kun saattaa joutua tilanteisiin, että oma/muidenkin turvallisuus voi riippua siitä ehkä pikkuisen henkisesti poissaolevasta kaverista....

Näinpä juuri. Aamen.

Allekirjoitan tämän myös.






Ota riski, rakastu rauhanturvaajaan!

Poissa Marge

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12620
    • KFOR 4/04-5/05
Re: Katkot
« Vastaus #25 : 23/07/2008, 22:34:38 »
No ehkä se jollekin on, jolla ei ole elämässään mitään tärkeämpääkään. ;)

Meinasin v.ttuilla ja kirjoittaa tähän yhden nimen, mutta tulinkin toisiin aatoksiin  ;)
Fear never fixed anything.

Poissa rumin,mies syvästä etelästä

  • Hang-around-jäsen
  • Addikti-Koditar
  • *
  • Viestejä: 1908
  • UNIFIL 1987-1988 2Jk 9-51 Voimakone
Re: Katkot
« Vastaus #26 : 24/07/2008, 01:35:56 »
Minäkin olen sitä mieltä että jos tuntuu siltä, että ei jaksa olla porukassa, niin ottaa suosiolla katkot. Perhesyyt on mielestäni kaikkein luonnollisin syy, miksi ottaa katkot. Rt-keikka on vain kuitenkin loppupeleissä ohikiitävä tuokio, verrattuna siihen että rikot elämän kestäviä suhteita. Näihin syihin törmäsin (en siis hlökoht) molemmilla reissuilla, enkä niistä mitenkään katsonut ko. hemmoa kieroon. Päinvastoin, olin iloinen, että riitti rohkeutta asettaa perhe omien rt-haaveiden edelle.
Ei kenenkään siellä ole pakko olla ja mieluummin itse työskentelen alueella sellaisen kollegan kanssa, joka pystyy keskittymään täysillä omiin hommiinsa, eikä koko aikaa murehdi kotiasioita. Näissä rt-hommissa kun saattaa joutua tilanteisiin, että oma/muidenkin turvallisuus voi riippua siitä ehkä pikkuisen henkisesti poissaolevasta kaverista....

Pirtu sinuun luotin kuitenkin.Kyllä se RT keikka menee kaiken muun edelle
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Poissa rumin,mies syvästä etelästä

  • Hang-around-jäsen
  • Addikti-Koditar
  • *
  • Viestejä: 1908
  • UNIFIL 1987-1988 2Jk 9-51 Voimakone
Re: Katkot
« Vastaus #27 : 24/07/2008, 01:36:48 »
No ehkä se jollekin on, jolla ei ole elämässään mitään tärkeämpääkään. ;)

Meinasin v.ttuilla ja kirjoittaa tähän yhden nimen, mutta tulinkin toisiin aatoksiin  ;)
ai meikäläisen?
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

KooKoo

  • Vieras
Re: Katkot
« Vastaus #28 : 24/07/2008, 08:50:08 »
Meillä M otti katkot toiselta reissultaan. Syy oli vain se että oli niin vaikea lähteä pois lomilta kun pieni vauva jäi kotiin. Soitti jo samana iltana ja sanoi et on Pilviä niin hirvee ikävä jo nyt. Sitte seuraavana aamuna soitti ja sanoi ottavansa katkot. Mä vastasin vaan et ota jos itse haluat, mä en tule vaikuttamaan siihen päätökseen, koska en halua et M on mulle sitte katkera. Kertaakaan ei ole sanonut katuvansa päästöstä. Varmasti päätökseen vaikutti myös se et mä olin lopen väsynyt ja raskauden jälkeinen masennus päällä..  ::) (näin hän ainakin sanoi..)

Meillä täysin sama syy, paitsi mä kyllä jaksoin itse ihan hyvin. Mäkään en sanonut asiaan mitään, kun mies itse ehdotti, että olisi alhaalla vain puoli vuotta vaikka vuoden sopimus oli kirjoitettu. Sanoin, että päättää itse ja tekee niin kuin parhaalta tuntuu. Päätti sitten tulla kotiin, vähän ehkä harmitti, mutta ei katunut päätöstään. Ja uudelle reissulle varmasti vielä lähtee, kunhan lapset on vähän isompia.

Poissa miranda

  • Koditar
  • "Ehkä mulla on vielä hieman toivoa"- koditar
  • *******
  • Viestejä: 2327
    • unifil 04/99-05/00,kfor 05/07-11/08
Re: Katkot
« Vastaus #29 : 24/07/2008, 09:30:58 »
Jos kerran on ottanut katkot, ei oo varma että pääse uudestaan...  Jos ei syy katkoon on ollut todella hyviä niin saa kyllä tulevaisuudessa pysyä kotona.  :)