Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 29/04/2024, 21:14:21

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Kotijoukot & Hölkkäri  (Luettu 84187 kertaa)

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Yhdistys-Irmelit
« Vastaus #40 : 23/08/2005, 09:26:20 »

Nyt olen viimeinkin sitten myös löytänyt sen kotijoukon foorumin, ja henkilökohtaisesti minulle hölkkäriin kirjautuminen on ollut aina kynnys, ajattelin, että se on "miesten" maailma, jossa naisia katsotaan kieroon... En vaivautunut ikinä ottamaan selvää siitä sen enempää, joten se maailma meinasi jäädä katsomatta. No nyt sit senkin olen nähnyt :) Eli mulle ainakin tästä keskutelusta oli se hyöty, että yksi "peikko" selätettiin :)

Kai minunkin pitäisi lähteä sitä kotijoukkojen foorumia metsästämään, ihan pelkästä uteliaisuudesta ;)
Ja minunkin täytyy myöntää että Hölkkäri on vähän tuntunut miesten maailmalta mihin itse ei ois kovin tervetullut... ::) ::)

Punapihlaja

  • Vieras
Re: Yhdistys-Irmelit
« Vastaus #41 : 23/08/2005, 10:55:14 »
Kai minunkin pitäisi lähteä sitä kotijoukkojen foorumia metsästämään, ihan pelkästä uteliaisuudesta ;)
Ja minunkin täytyy myöntää että Hölkkäri on vähän tuntunut miesten maailmalta mihin itse ei ois kovin tervetullut... ::) ::)

Kyllä minustakin on tuo Hölkkäri tuntunut enemmänkin mun miehen kuin minun jutulta. Ihan tietoisesti, muunkin kuin aikapulan vuoksi, en ole sinne mennyt seurailemaan keskustelua. Minulla ei ole ollut minkäänlaista tarvetta mennä tsekkaamaan, että mitäs se mun mies tai kukaan muukaan siellä kirjoittelee. Lauantaina uskaltauduin kuitenkin menemään Hölkkärin sivulle, mutta heti havaittuani, että näiltä kotikoneiltahan lävähtää automaattisesti Hölkkärin sivulle tieto, että mun mies on tullut linjoille, niin heti mie tulin pois niiltä sivuilta. Heti iski paniikki! Suutari siis pysyköön lestissään. En todellakaan halua käyttää asemaani Hölkkärin adminin vaimona väärin ja seurata keskusteluita, joiden lukemiseen mulla ei pitäisi olla mitään oikeuksia.

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Yhdistys-Irmelit
« Vastaus #42 : 23/08/2005, 11:00:52 »
Kai minunkin pitäisi lähteä sitä kotijoukkojen foorumia metsästämään, ihan pelkästä uteliaisuudesta ;)
Ja minunkin täytyy myöntää että Hölkkäri on vähän tuntunut miesten maailmalta mihin itse ei ois kovin tervetullut... ::) ::)
En todellakaan halua käyttää asemaani Hölkkärin adminin vaimona väärin ja seurata keskusteluita, joiden lukemiseen mulla ei pitäisi olla mitään oikeuksia.


Ooksä jonkun hölkkärin ylläpitäjän vaimo? En ole tiennytkään....

Kävin itse kyllä äsken rekisteröitymäss, ihan vaan sen takia että haluaisin päästä katsomaan noita kotijoukkojen sivuja... En varmaan kovin usein tule siellä pyörimään, enkä varmaan juuri mitään kirjoittelemaan... (sen verran naisten hömppäpömppiä mun mielipiteet yleensä ovat ::))

Punapihlaja

  • Vieras
Re: Yhdistys-Irmelit
« Vastaus #43 : 23/08/2005, 11:16:52 »
Ooksä jonkun hölkkärin ylläpitäjän vaimo? En ole tiennytkään....

Hitsi, tulipas se nyt sitten paljastettua.  ;) Juu, en todellakaan ole siitä hirveästi täällä huudellut. Esittelyssäni olen kyllä maininnut, että millä lempinimellä tuo miun mies näissä RT-piireissä tunnetaan, mutten muuta. Kovasti on mukana tuolla Hölkkärin yhdistystoiminnassakin ja risteilyjärjestelyissä. Nyt vainoharhaisimmat ei sitten enää uskalla kirjoitella mitään näillekään sivustoille tän tunnustuksen jälkeen.  :P  ;)

minni

  • Vieras
Re: Yhdistys-Irmelit
« Vastaus #44 : 23/08/2005, 11:19:42 »
Lauantaina uskaltauduin kuitenkin menemään Hölkkärin sivulle, mutta heti havaittuani, että näiltä kotikoneiltahan lävähtää automaattisesti Hölkkärin sivulle tieto, että mun mies on tullut linjoille, niin heti mie tulin pois niiltä sivuilta. Heti iski paniikki! Suutari siis pysyköön lestissään. En todellakaan halua käyttää asemaani Hölkkärin adminin vaimona väärin ja seurata keskusteluita, joiden lukemiseen mulla ei pitäisi olla mitään oikeuksia.


Mulle on käynyt noin joskus myöskin, tosin ex-mieheni ei ollut ylläpitäjä. Meni pitkään ennen kuin edes hoksasin, etten ole omilla tunnuksillani sisällä.  :-[ Totaalisen OT.

Vielä tarkennukseksi niille, joille Hölkkärin Kuso Kulkee -palstan kotijoukot-osio ei ole tuttu. Se puoli on siis ihan meitä kotijoukkolaisia varten, vaikka Hölkkärin Kuso Kulkee -palstalla onkin. Eli siellä voi ihan normaalisti jutustella, eikä tarvitse pelätä, että olisi jotenkin mennyt sekaantumaan rauhanturvaajien keskusteluun. Enkä usko, että nuo rauhanturvaajat välttämättä pahastuu, vaikka siellä yleisellä puolellakin kotijoukot jotakin joskus höpistelisikin..  :P Vai mitä?

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Yhdistys-Irmelit
« Vastaus #45 : 23/08/2005, 11:58:34 »
Nyt vainoharhaisimmat ei sitten enää uskalla kirjoitella mitään näillekään sivustoille tän tunnustuksen jälkeen.  :P  ;)


Minähän taidan kuulua niihin vainoharhaisimpiin täällä ;) ;) ;D Mutta enköhän kuitenkin tämänkin jälkeen uskalla kirjoittaa ;) ;D

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Mistä löytyi!
« Vastaus #46 : 23/08/2005, 12:07:44 »
Rohkenen sanoa, ettet ole menettänyt juurikaan mitään sillä, ettet ole kotijoukkojen foorumille kirjautunut... Kyllä kaikki äksön tämän aiheen tiimoilta tapahtuu nykyisin täällä :)

Mielenkiintoinen pointti että "et ole menettänyt mitään vaikket kotijoukkojen foorumille kirjautunut"...  no et tietenkään kun se on sama porukka joka siellä oli ja sittemmin siirtyi tänne (tietysti tänne on tullut muitakin jotka nyt nähdysti ei ole koskaan kotijoukoista kuullutkaan) eli mitä "uutta" siellä voisi olla kun kaikki uudempi on tapahtunut täällä (paitsi että RT-leskien ulkoasu ja osiot väriä lukuunottamatta vaikuttavat varsin yhdennäköisiltä kotijoukkojen foorumin kanssa)  ;D

Ehkäpä pointti nimenomaan oli se, että jos kerran on itsensä tänne löytänyt, niin "turhaan" kotijoukkojen foorumille suuntaa, koska kaikki äksön ja toiminta on tänne "siirtynyt"...
Ja osioista tärkeimpänä täällä on tämä jo kovin mainittu VAIN NAISILLE!!! ;D ;D


KFOR 11/04-11/05

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Mistä löytyi!
« Vastaus #47 : 23/08/2005, 13:22:36 »

Ja osioista tärkeimpänä täällä on tämä jo kovin mainittu VAIN NAISILLE!!! ;D ;D

Totta puhut Mirka ;D

Poissa soila

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5623
  • KFOR 05 :D
Re: yhdistysjutskat
« Vastaus #48 : 23/08/2005, 16:09:17 »
Minä taisin käväistä Hölkkärin sivuilla joskus ennenkun tänne löysin, (sittemmin pari kertaa vilkaissut yhtä pikaisesti silmät ymmyrkäisinä. :P ) mutta kotijoukkofoorumin olemassaolosta en tullut mitään tietämään... :-\
Enkä kyllä muutenkaan tuntenut sillä sivustolla oloani mitenkään kotoisaksi...! tämä taas on selkeesti oma, kiitos naisten. ;) :D
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.


Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Mistä löytyi!
« Vastaus #49 : 23/08/2005, 17:21:01 »

No minä kuuluin aikoinani sekä Kotijoukkojen postituslistalle että foorumiin ja homma toimi muuten hyvin, mutta silloin tällöin puheisiini puututtiin, koska tiesin paljon asioita, joista ei olisikaan saanut muka naisille kertoa.( eivät olleet mitään operatiivisia vaan ihan sen aikaisia lomanviettotapoja meidän rauhanhurmaajilla.)  :-X
Minkäs minä sille voin, jos olen jotain omilla silmilläni nähnyt, enkä ollut vain kertomatiedon varassa.  :-\

---

Kotijoukot toimivat aivan samalla tavalla vertaistukena kuin nyt tämä ilmeisesti vilkkaampi Rt-lesket-foorumi, mutta sillä erolla, että täällä meillä oikeasti on osio joka on VAIN meille naisille. Itse en ainakaan kaipaa joka keskustelun ylivalvojaksi miestä, koska tunnen olevani sen verran aikuinen, etten holhousta tarvitse ja niinkuin teillä miehillä on omat juttunne niin on meillä naisillakin.

Tästä syystä pidän huomattavasti enemmän Rt-leskien foorumista.

P.S. En muuten ole siirtynyt suoraan Kotijoukoista tänne vaan olin eronnut Kotijoukoista (ja Rt-leskistä) jo vuoden -03 syksyllä, (ja samaan aikaan minun kotikoukot statukseni otettiin pois Hölkkärin foorumista ihan ilman pyytämättä siinä vaiheessa.)  kun huhtikuussa -04 sain kutsun tulla tälle foorumille. Että sellaista toimintaa sillä saralla.  :-X

Juurikin näitä Piken mainitsemia juttuja tarkoitin tuolla aikaisemmalla kommentillani sensuurin puutteesta. (Mikä ei siis tietty pitänyt paikkansa. ;)) Käsittääkseni täällä pystytään vallankin avoimesti keskustelemaan lähes aiheesta kuin aiheesta.

Siitä olen monien kanssa yhtä mieltä, että tällaisen toimivan vertaistukiverkoston löytämisen soisi olla helpompaa. :)
-memento vivere-