Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 18:13:13

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Löytyisikö RT-leskeä haastateltavaksi?  (Luettu 13242 kertaa)

PauliinaP

  • Vieras
Löytyisikö RT-leskeä haastateltavaksi?
« : 15/05/2008, 09:09:05 »
Hei!
Löytyisiköhän tätä kautta Pirkanmaan/Satakunnan alueelta RT-leskeä haastateltavaksi?
Työskentelen toimittajana paikallislehti Alueviestissä, joka ilmestyy kerran viikossa 11 kunnan alueella (Vammala, Huittinen, Äetsä, Punkalaidun, Vampula, Mouhijärvi, Kiikoinen, Lavia, Kokemäki, Köyliö, Säkylä). Lehdessämme ilmestyy kahden viikon välein erityisesti meille ihanille naisille suunnattu IhaNaiset -osio, johon pyrimme keräämään tarinoita erilaisista naisista iloineen ja suruineen. RT-lesken tarina sopisi näille sivuille kuin nenä päähän! :)

Mikäli olet kiinnostunut, ota yhteyttä sähköpostilla. Kerro lyhyesti itsestäsi ja RT-leskeydestäsi. Sähköpostiosoite on [email protected] ja nettilehteen voit tutustua osoitteessa www.alueviesti.fi.

Valovoimainen

  • Vieras
Re: Löytyisikö RT-leskeä haastateltavaksi?
« Vastaus #1 : 14/11/2008, 17:58:22 »
Vanha topicci mutta halusin vain kysyä vastasiko joku joskus? Saitko haasattelun tehtyä? Ja voiko sitä laittaa tänne?  ???

Poissa Kinmo

  • Hang-around-jäsen
  • Leskirukka
  • *
  • Viestejä: 66
Vs: Löytyisikö RT-leskeä haastateltavaksi?
« Vastaus #2 : 06/02/2009, 11:09:49 »
Sain eräältä kontakstilta tällaisen viestin:

Nyt ois tilaisuus saada oivaa peeärrää rt-leskille.
Sanomien Meidän Perhe -lehti etsii haastateltavaksi rauhanturvaajan puolisoa tai puolisoita, jotka voisivat kertoa millaista arki kotona on keikan aikana.

Tässä on toimittajan yhteystiedot, kaipaa apua pikaisesti:

Lotta Ehrnrooth
toimittaja
Meidän perhe
P. 040- 48 25 399

[email protected]


Osoitteesta päätellen toimitus sijaitsee Helsingissä. Toimittaja kaipaa yhteydenottoa suht sukkelasti.

* Suomen Rauhanturvaajaliitto - Tiedotuspäällikkö
* Rauhanturvaaja - Toimittaja

Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Vs: Löytyisikö RT-leskeä haastateltavaksi?
« Vastaus #3 : 06/02/2009, 12:40:05 »
Minä itseasiassa laitoin viime vuonna juttuvinkin vauva-lehdelle kyseisestä aiheesta (vauva lehti myös sanoma magazinesin lehti).

Poissa pumpkin

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12133
  • KFOR 05/06 - 05/07, KFOR 07/08 - 05/09
Vs: Löytyisikö RT-leskeä haastateltavaksi?
« Vastaus #4 : 06/02/2009, 12:44:41 »
Minen varmaan voi suostua, ku tää on mulle ollut nyt vähä liian helppo reissu, viime reissu ois ollu paljo parempi, ku olin niin rikki, niin ois saanu vähä selkeemmän kuvan.  ;D

Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Vs: Löytyisikö RT-leskeä haastateltavaksi?
« Vastaus #5 : 06/02/2009, 12:46:09 »
Minä itseasiassa laitoin äsken tolle naiselle spostia, enhän minä kyllä tiedä kelpaanko edes kun olen ex-leski, mutta voihan sitä kokeilla.

Itte

  • Vieras
Vs: Löytyisikö RT-leskeä haastateltavaksi?
« Vastaus #6 : 06/02/2009, 12:53:29 »
Joo, toi Meidän Perhe kaipaa paljon leskien, nykyisten ja entisten mielipiteitä. Sinne vain viestiä toimittajalle.
Tulee parempi juttu, kun toimittaja saa mahdollisimman monipuolisen kuvan asiasta.
Se on kuitenkin Suomen luetuimpia lehtiä ja hyvä tilaisuus antaa tietoa kaikille näitä rt-leskiasioita pohtiville.

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Vs: Löytyisikö RT-leskeä haastateltavaksi?
« Vastaus #7 : 06/02/2009, 12:57:56 »
Minä itseasiassa laitoin äsken tolle naiselle spostia, enhän minä kyllä tiedä kelpaanko edes kun olen ex-leski, mutta voihan sitä kokeilla.

Olis se kumma jos ex-leski ei kelpaa.. Kyllä ne asiat varmasti vielä muistissa on, ei ne niin äkkiä haihdu tai kultaannu. ;D
Ihan hauskaa et näitä lehtijuttuja tulee. :)

Poissa Lua

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7896
  • EUFOR (Althea) 09/05-12/06
Vs: Löytyisikö RT-leskeä haastateltavaksi?
« Vastaus #8 : 07/02/2009, 13:59:52 »
Minen varmaan voi suostua, ku tää on mulle ollut nyt vähä liian helppo reissu, viime reissu ois ollu paljo parempi, ku olin niin rikki, niin ois saanu vähä selkeemmän kuvan.  ;D
En mäkään voi, kun oon valmis pakkaamaan ukon tavarat vaikka omin käsin jos on tarvis. Meidän Perhe- lehti ei ehkä julkaisis sellaista haastattelua minkä multa sais.

Poissa Lua

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7896
  • EUFOR (Althea) 09/05-12/06
Vs: Löytyisikö RT-leskeä haastateltavaksi?
« Vastaus #9 : 07/02/2009, 14:13:59 »
Pitäisikös noissa lehtijutuissa sitten olla kielteinen näkemys asiaan ja pelkkää valittamista? ei sunkaan..kun sehän on vaan osan mielipide asiasta.. näkisin että realistisin ote asiaan olisi silloin kun siinä olisi haastateltu useampaa kun yhtä.. :)
Joo, ei tietenkään. Mutta tuskin ne mun "pakkaisin ukon kamat vaikka omin käsin"- kommentteja kuitenkaan julkaisis. Muutoin olen kyllä sitä mieltä että rauhanturvaamisesta kannattaa tuoda esiin myös sitä positiivista puolta, ettei se aika ole vaan sitä itkua ja ikävää.