Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 13/05/2024, 02:48:40

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: ...ja maailma pelastuu?  (Luettu 67166 kertaa)

Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Re: ...ja maailma pelastuu?
« Vastaus #160 : 01/04/2007, 19:14:08 »
Täälläkin jutusteltu siitä Greenpeace:n mainoksesta.  :)  Luin siitä nimittäin lehdestä jotain. Minua se keskustelu lähinnä huvittaa.  ;D  Joillain foorumeilla siitä oli kovinkin suuri haloo tehty, että se on tosi törkeää pienen lapsen kidutusta.. No huh. Mainosten on tarkotuskin herättää ajatuksia ja paljon puhetta, mutta perhana sitä lasta oo sentään heitteelle jätetty.  :rotf:  Enkä nyt tarkota sitä että teistä kukaan sitä olis tarkottanu, mut tulipahan vaan mieleen..

Kisu

  • Vieras
Re: ...ja maailma pelastuu?
« Vastaus #161 : 02/04/2007, 21:49:36 »
Täälläkin jutusteltu siitä Greenpeace:n mainoksesta.  :)  Luin siitä nimittäin lehdestä jotain. Minua se keskustelu lähinnä huvittaa.  ;D  Joillain foorumeilla siitä oli kovinkin suuri haloo tehty, että se on tosi törkeää pienen lapsen kidutusta.. No huh. Mainosten on tarkotuskin herättää ajatuksia ja paljon puhetta, mutta perhana sitä lasta oo sentään heitteelle jätetty.  :rotf:  Enkä nyt tarkota sitä että teistä kukaan sitä olis tarkottanu, mut tulipahan vaan mieleen..

Kyllähän siitä nyt ois paljon isompikin haloo noussut, jos OIKEASTI olis lapsi meinattu hukuttaa mainoksen takia. ;) ;D

Mutta miun mielestä nimenomaan tuommoinen mainonta on ala-arvoista ja mautonta. Ja tuommoisen mainoksen perusteella ei minua saa tekemään YHTÄÄN MITÄÄN maapallomme ekologisen tilan kohentamiseksi. Jos ja kun jotain ekologista toimintaa harrastan, voisi sanoa, että mainoksesta huolimatta teen niin.

Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Re: ...ja maailma pelastuu?
« Vastaus #162 : 03/04/2007, 11:25:45 »
Minua se mainos kyllä herätytti..  ;)  Tai se muistutti asian mieleen, että pitäskö tässä oikeesti alkaa jotain tekemään.

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: ...ja maailma pelastuu?
« Vastaus #163 : 13/04/2007, 13:03:28 »
Olen tästä varmaan ennekin avautunut, mutta...

Nykyään nämä amnestyn liiviin pukeutuneet ihmiset kysyvät kadulla: "kiinnostavatko ihmisoikeudet", ei siis enää: "olisiko pieni hetki aikaa". Kiinnostavatko ihmisoikeudet? -No ei! Orjuus lailliseksi, naiset hellan ja nyrkin väliin, lapset tehdastöihin viimeistään viisivuotiaina! Mitä siihen nyt sanoo. Ymmärtäisin, jos niin kysyttäisiin vaikka koirilta. (-Ei, kyllä koirain oikeudet kiinnostavat enemmän.) -Ei, nyt juuri on kiire työhöni ihmiskaupan parissa? -Ei, mieheni/isäni ei anna minun puhua vieraille?
-memento vivere-

Poissa Marge

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12620
    • KFOR 4/04-5/05
Re: ...ja maailma pelastuu?
« Vastaus #164 : 13/04/2007, 13:55:07 »
Olen tästä varmaan ennekin avautunut, mutta...

Nykyään nämä amnestyn liiviin pukeutuneet ihmiset kysyvät kadulla: "kiinnostavatko ihmisoikeudet", ei siis enää: "olisiko pieni hetki aikaa". Kiinnostavatko ihmisoikeudet? -No ei! Orjuus lailliseksi, naiset hellan ja nyrkin väliin, lapset tehdastöihin viimeistään viisivuotiaina! Mitä siihen nyt sanoo. Ymmärtäisin, jos niin kysyttäisiin vaikka koirilta. (-Ei, kyllä koirain oikeudet kiinnostavat enemmän.) -Ei, nyt juuri on kiire työhöni ihmiskaupan parissa? -Ei, mieheni/isäni ei anna minun puhua vieraille?

 :rotf: Zatu sä oot ihana!
Fear never fixed anything.

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: ...ja maailma pelastuu?
« Vastaus #165 : 13/04/2007, 14:19:26 »


 :rotf: Zatu sä oot ihana!
Juu, Zatun kommentit on aika usein munkin päivän pelastus!! ;D ;D   Osaa jotenkin olla humoristinen mutta silti sarkasmin parralla ;D

Poissa rumin,mies syvästä etelästä

  • Hang-around-jäsen
  • Addikti-Koditar
  • *
  • Viestejä: 1908
  • UNIFIL 1987-1988 2Jk 9-51 Voimakone
Re: ...ja maailma pelastuu?
« Vastaus #166 : 13/04/2007, 14:23:11 »
Yleensä huomannu että eläin aktivisteilla maiharit=nahka kenkät jalas.siitä huomauttanu niin on ruvettu nimittelemään vaikka miksi
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Poissa Tara

  • Ylläpidon oikea käsi
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *****
  • Viestejä: 8125
  • Camp Koti KFOR 04/03-04/04, ISAF 08/07-08/08
Re: ...ja maailma pelastuu?
« Vastaus #167 : 13/04/2007, 15:43:06 »
Yleensä huomannu että eläin aktivisteilla maiharit=nahka kenkät jalas.siitä huomauttanu niin on ruvettu nimittelemään vaikka miksi

Ja miksei eläinten oikeuksen puolustajilla saisi olla nahkakenkiä?

Ja määrittele ensin tuo eläinaktivisti   ;)


Poissa pumpkin

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12133
  • KFOR 05/06 - 05/07, KFOR 07/08 - 05/09
Re: ...ja maailma pelastuu?
« Vastaus #168 : 13/04/2007, 17:23:40 »
minä kysyin joskus tätä nahka juttua, niin saa kuulemma olla vaikka mitä nahkaa, jos on käytettyä, ei uutena hankittua...tämä ei varmaankaan ole kaikkien mielipide...

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: ...ja maailma pelastuu?
« Vastaus #169 : 14/04/2007, 07:40:15 »
minä kysyin joskus tätä nahka juttua, niin saa kuulemma olla vaikka mitä nahkaa, jos on käytettyä, ei uutena hankittua...tämä ei varmaankaan ole kaikkien mielipide...

voihan sitä pitää, kun on kerta jo keretty tappaa  ;D