Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 29/04/2024, 09:59:56

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Etujutut  (Luettu 34392 kertaa)

Poissa Pikkunen

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4607
  • KFOR 04/03-04/04, KFOR 11/08-11/09
Vs: Etujutut
« Vastaus #90 : 02/01/2010, 21:21:00 »
Me käydään prismassa lähes aina ostoksilla, sattuneesta syystä (mun työpaikka prisman yhteydessä) Joskus kun mennään Citymarketiin niin rahaa menee selkeesti enemmän kuin Prismaan. bonukset on niin paljon paremmat kuin plussat. Nyt kyllä kun remontoidaan meillä on tili Rautiassa, että plussat saattaa kasvaa.

Silloin ku asuin yksin sain plussa kortille ostaa yli vuoden että sain yhden 5€:n setelin ja s-ryhmän kaupoista kun osti joka kuukausi tuli ainakin se 5€ ::)

Henkikökohtaisesti yritän keksittää kyllä s-ryhmän kauppoihin. Vaikkakin kyllä se raha jostain otetaan esim. mies sanoo aina kun tankataan ABC:llä että bensan hinta on kalliimpaa kuin muualla, itse en hintoja niin kauheasti seuraa....

KooKoo

  • Vieras
Vs: Etujutut
« Vastaus #91 : 02/01/2010, 21:52:27 »
^ Toi on kyllä totta, että ABC:llä on aina tosi kallista bensaa verrattuna moneen muuhun paikkaan.

Poissa rapu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12485
    • KFOR 11/06-11/07
Vs: Etujutut
« Vastaus #92 : 02/01/2010, 23:57:26 »
ABC:llä on kyllä kalliimpaa bensaa/dieseliä, sen minäkin olen huomannut.
Joskus olen sen huomannut, että esim. telkkari tai kylmälaukku (sähköllä toimiva) on aina ollut kympin kalliimpi Prismassa kuin vaikkapa Anttilassa. Tämän olen havainnut silloin kun olen kiertänyt kaupat kartoittamassa tarjontaa/hintaa. Ruokaostoksissa me ollaan hirmu huonoja seuraamaan mitään tarjouksia, mennään kauppaan ja huokaillaan, että mitäköhän sitä taas söisi ;D

Poissa Ulpu

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 16129
    • KFOR 00-01 EUFOR 05-06 MINURCAT 06-11/09 ISAF 09/13-
Vs: Etujutut
« Vastaus #93 : 03/01/2010, 13:35:35 »
Mä en ikinä katsele bensa hintaa, jotenkin ihan sama, kun sitä täytyy kuitenkin ostaa. Jännä tuokin, koska ruoan hinnoissa oon tosi tarkka, vertailen ja ostan maidonkin jopa toisesta kaupasta sen parinkymmenen sentin takia.  ;D Nykyään pyritään tankkaamaan aina ABC:llä, että saadaan bonusta.

KooKoo

  • Vieras
Vs: Etujutut
« Vastaus #94 : 03/01/2010, 13:43:41 »
Kävin katsomassa plussa-sivuilta, paljon on tänä vuonna kertynyt etua ja summa oli 90€. Siihen sisältyy siis sekä alennukset että plussat. S-tilille oli taas maksettu vuoden aikana 74€. Ei siis tosiaan mitenkään erityisemmin keskitetä. Lisäksi tulee yleensä ykkösbonusta joku 50€. Eli tämän perusteella voisi päätellä, että jos käy vähän kaikissa kaupoissa, niin k-kaupat on edullisimpia.

Poissa Pipsa

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5926
  • ISAF
Vs: Etujutut
« Vastaus #95 : 03/01/2010, 18:40:07 »
Meille oli plussa pisteistä tullut viime vuonna joku 200e ja s-bonusta varmaan sit reilusti enemmän. Mut enemmän varmaan vielä tulevaisuudessa tullaan esim prismaa käyttämään.

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Etujutut
« Vastaus #96 : 03/01/2010, 23:11:26 »
Meille on tullu S-ryhmältä viime vuoden aikana melkein 300€ rahaa. :)

Meillä ostetaan lähes 100% tuotteet S-ryhmästä ihan pelkästään jo helppouden takia. En jaksa ravata minkään tarjousten perässä, ja jossain vaiheessa kun vertasin hinnat Citymarketin, Euromarketin ja Prisman välillä, Prisma (ja S-market) oli meille halvin vaihtoehto tuotteissa joita me käytämme.

Polttoaine nyt saattaa olla sentin tai kaks kalliimpaa, mut ostetaan kyllä useimmiten polttoainekin ABC:lta.

Tänä vuonna huomaa kyllä, et kulutus on vähentynyt huomattavasti... 2008 taidettiin saada lähemmäs 500€ bonuksiakin, kun oli rahaa enemmän käytettävänä.
Ad astra per aspera!




Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Vs: Etujutut
« Vastaus #97 : 31/01/2010, 10:05:42 »
Tuli plussa tiedote viime vuodelta, pisteseteleitä 35 euron edestä ja alennuksina 43 euroa. Toki meillä käydään vähemmän k-kaupoissa, joten siitä syystäkin on vähemmän plussaa kuin s-bonusta. Olis kiva testata kummassa kaupassa ostoskori on halvempi, mä kyllä veikkaan että prisma, ainakin täällä meillä. Esim. jauheliha on prismassa selkeesti halvempaa.

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Vs: Etujutut
« Vastaus #98 : 31/01/2010, 10:30:43 »
Meillekin hankittiin nyt viimein se s-kortti  ::) Ollaan kans monen kaupan väkeä, käydään mihin sattuu menemään. Mies käy ehkä mieluummin s-kaupassa, minä taas monesti haen plussatarjouksia tai käyn samalla postissa. (posti samassa k-kaupan kanssa) Plussasta meille tulee niitä viiden euron seteleitä kotiin, joten niitä aina sit kiikuttelen k-kauppaan. nytkin on 2 odottamassa.

Poissa Ämmä

  • Koditar
  • "Ehkä mulla on vielä hieman toivoa"- koditar
  • *******
  • Viestejä: 2498
  • ISAF 04/06-02/07, 08/09-02/10
Vs: Etujutut
« Vastaus #99 : 31/01/2010, 10:44:30 »
Me ollaan vähän niinkuin pakosta k-kaupan asiakkaita. Lähikauppa on k-market ja lähin isompi market on k-citymarket. kotia lähinnä sijaitseva huoltoasema on Teboil ja vakuutukset meillä on Pohjolassa. Joten luulis Plussaa kertyvän. Mutta eipä ollu pisteseteleitä saatu vuodessa kuin 110 euron edestä. :(