Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 20/04/2024, 05:30:40

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Festarikävijät  (Luettu 79962 kertaa)

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Festarikävijät
« Vastaus #20 : 27/07/2005, 21:01:36 »
Kyllähän kaikilla festareilla pitää asentaa sellanen festarivaihde päälle, kunkin tunnelman mukaisesti. Täytynee sanoa, että se oli kyllä työlästä Kaustisen kohdalla  ???

Tai olit väärinä päivinä liikkeellä  ???

ei, vaan ei ollut meikän makuista musiikkia  ;)

Ei kaustinen mun mielestä itseasias ookaan juuri millään lailla verrannollinen näihin "perusfestareihin", enkä itse edes hae sieltä sitä samaa fiilistä. Johtunee osin siitäkin, että olen äidin mukana kulkenut siellä ensin tenavana. ;D Hauskat festarit omalla laillaan, tosi erilaisella laillaan. :P

Jos voi määritellä perusfestarin. kaikis on kumminkin omat elementtinsä *saivartelua. Festariksi Kaustinenkin on luokiteltu joten kuuluu tähän kategoriaan

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Festarikävijät
« Vastaus #21 : 29/07/2005, 10:00:49 »
Täällä on ollut jo viikon verran semmoinen festari kuin Rockoff...  (ei varmaan sano mitään leskille... ::))

Noh, kuiteski, ehkä siinä joutuu käymään joko tänään tai sit huomenna (päätöspäivä), ihan vaan sen takia että mulla on kavereita kyläss jotka hinkuvat sinne.... Ei siellä mun mielestä mitään kivaa esiintyjää edes oo... ::)

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Festarikävijät
« Vastaus #22 : 28/02/2006, 12:16:19 »
http://www.porijazz.fi/
Sting tulee Pori Jazzeille :D Konsertti on 22. heinäkuuta Kirjurinluoto Arenalla.


KFOR 11/04-11/05

Jooppoliini

  • Vieras
Re: Festarikävijät
« Vastaus #23 : 28/02/2006, 12:24:21 »
Hei tääl oli tämmönenki osio! Aina tää leskifoorumi yllättää  ;D  Viime vuonna eka festarikesä ja RMJ tuli käytyä. Oli aivan mielettömän hauskaa ja jos ei miehen lomat osu juuri silloin, olen siellä taas tänä kesänä hillumassa ;D

Poissa soila

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5623
  • KFOR 05 :D
Re: Festarikävijät
« Vastaus #24 : 28/02/2006, 23:22:22 »
Jo neljänä menneenä kesänä ollaan meinattu RMJ:hin, eikä vielä kertaakaan olla sinne päädytty. :o
Tänä vuonna matkaa bileisiin on kai noin 2km, että menee jo tosi huonosti jos ei vieläkään sinne asti päästä! ;D
Lisäksi lupasin viedä pikkuveljen ekoille festareilleen (yksin ei porukat päästä), eli joku toinenkin pitäis keksiä johonkin väliin kesää. :)
Life is not the amount of breaths you take, it's the moments that take your breath away.


Poissa Katja

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6745
Re: Festarikävijät
« Vastaus #25 : 01/03/2006, 00:43:35 »
Taakii haluu kesalla festareille!!  :D Jospa sita joku mun kaa lahtis..

En oo kun kerran kayny Ilosaaressa..

Poissa Hansu

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5565
  • KFOR oli ja meni ;)
Re: Festarikävijät
« Vastaus #26 : 01/03/2006, 06:03:59 »
Jo neljänä menneenä kesänä ollaan meinattu RMJ:hin, eikä vielä kertaakaan olla sinne päädytty. :o

Oon tainnut jo neljänä jussina sinne päätyä...  ::)  ;D Varmaa ainakin on, että ensi kesänä ei todellakaan enää!  ;D Kaveri, kun asui Raumalla niin oli aina katto pään päälle ja suihku.  ;)

Poissa Maya

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7390
  • KFOR 11/05-11/06
Re: Festarikävijät
« Vastaus #27 : 01/03/2006, 21:26:08 »
http://www.porijazz.fi/
Sting tulee Pori Jazzeille :D Konsertti on 22. heinäkuuta Kirjurinluoto Arenalla.
Oih tonne on pakko päästä tänä kesänä!! Jos ei miehen lomat satu kohdilleen niin sitten kyllä kaapaan jonkun vaan kainaloon ja jätän Jamin mummolaan!!  ;D

Poissa BB

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3522
  • EUFOR14
Re: Festarikävijät
« Vastaus #28 : 02/03/2006, 11:05:00 »
Me ollaan tänä kesänä kovasti lähdössä ton murun kanssa RMJ:n!  ;D
Jos vaikka saatais paljon porukkaakin kokoon, niin ei tarviis ihan kahdestaan hipata. :D

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Festarikävijät
« Vastaus #29 : 02/03/2006, 11:11:50 »
Me ollaan tänä kesänä kovasti lähdössä ton murun kanssa RMJ:n!  ;D
Jos vaikka saatais paljon porukkaakin kokoon, niin ei tarviis ihan kahdestaan hipata. :D

Minoon lähes joka juhannus Raumalla, mutta RMJ:ssa en ole käynyt kertaakaan. ;D ???
-memento vivere-