Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 27/04/2024, 15:44:43

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Äänestys

Miten suhtaudutte puolisonne mahdollisiin uusiin komennuksiin?

Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja se on minulle täysin ok.
3 (21.4%)
Suunnitelmissa on ehkä uusia reissuja, ja minulla on hieman sekalaiset tunnelmat asian suhteen.
4 (28.6%)
Puoliso suunnittelee itsekseen uutta reissua, mutta minä en yhtään pidä asiasta.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, ja hyvä niin.
0 (0%)
Näillä näkymin uusia reissuja ei ole tulossa, mutta minulle on ok, jos asia joskus taas tulee ajankohtaiseksi.
1 (7.1%)
Katson ensin meneillään olevan reissun loppuun, ja mietin asiaa sitten.
0 (0%)
Asia ei ole minulle nyt ajankohtainen, joten ei tarvitse suhtautuakaan.
6 (42.9%)

Äänestäjiä yhteensä: 14

Kirjoittaja Aihe: Uudelle reissulle?  (Luettu 173870 kertaa)

Poissa Ämmä

  • Koditar
  • "Ehkä mulla on vielä hieman toivoa"- koditar
  • *******
  • Viestejä: 2498
  • ISAF 04/06-02/07, 08/09-02/10
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #930 : 04/01/2011, 17:55:52 »
Heips! Minä taas täällä. ;D No, eihän sitä vielä olla reissuun lähdössä, mutta paperit on laitettu.
Eikö tää koskaan lopu???

Lupasin kyllä hakea avioeropaperit samantein, mutta sekin jäi tekemättä.

Kiva ku oot taas täällä! :D

Ehit sinä vielä myöhemminki ne eropaperit laittaa. ;)

Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #931 : 04/01/2011, 18:06:55 »
Kiva kun tulit takaisin :D se nyt ei ehkä ole kovin kiva että miehesi jälleen lähtee :-\

Unique

  • Vieras
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #932 : 21/02/2011, 11:49:08 »
Täällä sitä aloitettiin kanssa vihjailemaan uusista reissuista, vaikka ei ole viellä sinne ekalle edes päästy paikan päälle.. Meinas meikälaisellä kyllä kiehahtaa...  :-X

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #933 : 21/02/2011, 11:55:13 »
Täällä sitä aloitettiin kanssa vihjailemaan uusista reissuista, vaikka ei ole viellä sinne ekalle edes päästy paikan päälle.. Meinas meikälaisellä kyllä kiehahtaa...  :-X
Tjoo... Tää on ikävää, kun uusista reissuista jo puhutaan ennen ekalle lähtöä. Toki se mieli voi muuttua reissun päällä... tai sitten ei ja saat itselles kiertolaisen takaisin joka menee reissusta reissuun...

Toivon mukaan sun miehes kuuluis ekaan ryhmään.
Ad astra per aspera!




Unique

  • Vieras
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #934 : 21/02/2011, 11:58:16 »
Ymmärtäisin jos ei olisi töitä Suomessa.. Muttakun on ja vielä niin että saa melkein valita mihin menee. En sanonut hyväksyväni viellä yhtään mitään, katotaan nyt ensin tämä edes. Kai se halusi vain koittaa tikulla jäätä. Että mitä mä meinaisin uusista reissuista. :-\

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #935 : 21/02/2011, 12:14:20 »
Ymmärtäisin jos ei olisi töitä Suomessa.. Muttakun on ja vielä niin että saa melkein valita mihin menee. En sanonut hyväksyväni viellä yhtään mitään, katotaan nyt ensin tämä edes. Kai se halusi vain koittaa tikulla jäätä. Että mitä mä meinaisin uusista reissuista. :-\
Ei tuolla, et onko suomessa töitä, ole valitettavasti mitään tekoa reissuhalujen kanssa...  Toivotaan nyt, että halut laantuu ekalla reissulla.

Ja toi nyt on jo hyvä merkki, jos ees kysyy mielipidettä. ;D Ettei tuu minään ilmoitusasiana et moro, mä lähden taas.
Ad astra per aspera!




Unique

  • Vieras
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #936 : 21/02/2011, 12:29:49 »
Ymmärtäisin jos ei olisi töitä Suomessa.. Muttakun on ja vielä niin että saa melkein valita mihin menee. En sanonut hyväksyväni viellä yhtään mitään, katotaan nyt ensin tämä edes. Kai se halusi vain koittaa tikulla jäätä. Että mitä mä meinaisin uusista reissuista. :-\
Ei tuolla, et onko suomessa töitä, ole valitettavasti mitään tekoa reissuhalujen kanssa...  Toivotaan nyt, että halut laantuu ekalla reissulla.

Ja toi nyt on jo hyvä merkki, jos ees kysyy mielipidettä. ;D Ettei tuu minään ilmoitusasiana et moro, mä lähden taas.

Onneksi kysyy. Uskon että täältä tulee jyrkkä EI jos jonnekkin vielä afgojen jälkeen halutaan. Ainakin jos ihan heti.. tai ei ainakaan enää silloin kun on lapsia. Lailla pitäs säätää että yks reissu per mies vain :protest:   ;D

Poissa Omppis

  • Koditar
  • "Ehkä mulla on vielä hieman toivoa"- koditar
  • *******
  • Viestejä: 2467
    • KFOR 5/09-5/10, ISAF 3/13-9/13
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #937 : 21/02/2011, 15:56:50 »
Mä olen kyllä sitä mieltä että suoraan on mennä tosi paha keneltäkään reissua kieltämään, mutta asiasta kannattaa keskustella. Kielloilla ei ole kuin negatiivisia vaikutuksia. (tämä ei koske lapsien kieltämistä ;D!) Tämä ajatus lähtee ihan siltä pohjalta, että mietin miltä minusta tuntuisi ja kuinka reagoisin siihen jos suoraan kielletään joku juttu, johon olen halunnut...
No joo, tällainen kommentti tähän... meitä on niin monta erilaista ihmistä olemassa.
"Vaikka välillä tuntuu että elämä on kuin tervassa uimista, niin silti asioilla on taipumus järjestyä"

Poissa pumpkin

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12133
  • KFOR 05/06 - 05/07, KFOR 07/08 - 05/09
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #938 : 21/02/2011, 16:00:30 »
^mutta vaikka olen tuosta tavallaan samaa mieltä, niin kyllä oma (perusteltu) kantansa kannattaa tuoda esiin selvästi, että ei ole sitten kellään jälkeen päin mukisemista ja sillä voi oikeasti olla vaikutusta päätökseen. Miten mieskään (joissain tapauksissa nainen) voi tietää, mitä ja miksi kumppani oikeasti asiasta ajattelee, jollei ole selkeästi sitä kertonut.

Poissa Pikkunen

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4607
  • KFOR 04/03-04/04, KFOR 11/08-11/09
Vs: Uudelle reissulle ??
« Vastaus #939 : 21/02/2011, 16:08:05 »
Meilläkin mies puhui jo seuraavasta reissusta ennenkuin oli tuolle edelliselleen edes lähtenyt. Tokaisin vaan, että koitetaan nyt ensin selviytyä tästä tulevasta  :) Kyllä hän on puhunut haluavansa vielä joskus lähteä, mutta siitä on puhuttu yhdessä. En myöskään minä halua asiaa kieltää, mutta olen kyllä oman kantani hyvin selkeästi asiasta sanonut ja tietyillä ehdoilla saa sitten joskus taas lähteä...