Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 18/05/2024, 14:12:43

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Lahjavinkkejä  (Luettu 78587 kertaa)

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #60 : 10/05/2005, 10:19:23 »
Oonko mä ihan vanhanaikainen, jos aion kerätä kummipojalle kuuden lusikan sarjan?? Mun omat kummit alottanu keräämään lusikkasarjaa 1-vuotissynttäripäivästä lähtien niin, että puoli tusinaa tuli täyteen. Minä omistan Tähkä-sarjan ja samaa ajattelin pikkumiehellekin kerätä. Tietty jotain muuta kivaakin pitää ostaa, mut mun mielestä nuo lusikat on aika kiva muisto myöhemmin.


KFOR 11/04-11/05

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #61 : 25/05/2005, 17:12:03 »
hmmm etsin lahjaa 40v ammattiin valmistuvalle miehelle. Valmistuu tradenomiksi ja on ammatiltaan toimittaja. Ideaa otetaan vastaan :)

Heli

  • Vieras
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #62 : 26/05/2005, 12:51:53 »
hmmm etsin lahjaa 40v ammattiin valmistuvalle miehelle. Valmistuu tradenomiksi ja on ammatiltaan toimittaja. Ideaa otetaan vastaan :)

Jottain meirän tuotteita vois harkita. XO-konjakkia tms. Tuu pe tai la multa ostamaan ;D

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #63 : 28/05/2005, 12:42:47 »
Kävin köyhdyttämässä lompakkoa Stenvallin taululla...
Löysin täydellisen taulun Papalle (ja tietty mulle ;) ) kotiutumis- ja muuten-vaan-lahjaks...

Kyseessä on vuodelta 2004 Mandatum Isänmaalle, ihan oikea lahja suomalaiselle rauhanturvaajalle :)
Hassua on se, että kehystä valitessani totesin kehyksen värin olevan valtion sininen :P Onpa mulla oiva värisilmä ;)

[ylläpito on poistanut liitteen]


KFOR 11/04-11/05

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #64 : 28/05/2005, 12:43:32 »
hmmm etsin lahjaa 40v ammattiin valmistuvalle miehelle. Valmistuu tradenomiksi ja on ammatiltaan toimittaja. Ideaa otetaan vastaan :)

Stenvallia...


KFOR 11/04-11/05

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #65 : 05/06/2005, 21:39:32 »
Kävin köyhdyttämässä lompakkoa Stenvallin taululla...
Löysin täydellisen taulun Papalle (ja tietty mulle ;) ) kotiutumis- ja muuten-vaan-lahjaks...


On muuten hieno! :D

Mitäköhän pientä keksisi rippilahjaksi J:n serkkutytölle?
-memento vivere-

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #66 : 06/06/2005, 08:43:02 »
Mitäköhän pientä keksisi rippilahjaksi J:n serkkutytölle?

Marimekkoa, joku meikkipussi, pyyhe tai vastaava...
Aarikkaa, Allu-sarja on mun lemppari :) Juomalasia, mukia,...

Kävin muuten ostamassa kummipojalle yksvuotislahjaksi hävettävän kalliin lahjan :-[
Oliskohan ollut Mika Piiraisen Marimekolle suunnittelema kuosi. Tummansininen pohja, jossa eri värisiä autoja :) Aivan ihana t-paita ja sortsit, mutta hinta oli päätähuimaava :o
No, kummipojalle vaan parasta ::)


KFOR 11/04-11/05

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #67 : 06/06/2005, 09:07:47 »
Varsinainen lahjasuma taas tässä touko-kesä-heinäkuussa...

Syntymäpäiviä on kaikenikäisillä kavereilla ja sukulaisilla.

- Isälle syntymäpäivälahjaksi nahkainen kansio, johon voi laittaa paperit kokoukseen mennessä ja tietty knäpaketti siihen siivelle
- Kahdelle kaverille synttärinään lahjoitin hassut teepaidat
- Häälahjaksi raha, koska pyydetty kartuttamaan matkakassaa
- Rippilapselle menossa iso rannekoru kivassa rasiassa
- 40v miehelle valmistujaislahjaksi kokosin kalastuspainotteisen mökkikorin...

Anopin valmistujaislahja pitäs ostaa ens maanantaiksi. (??) Ja yksi myöhäinen ylioppilaslahja. Tulossa vielä kaverin 24v synttärit heinäkuussa, sille ajattelin surentaa jonkun kivan valokuvan. Sit kummipoika täyttää neljä myöskin heinäkuussa, lahja vielä auki...? kääk. jääköhän rahaa vielä kesäfestareille...  :-\

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #68 : 06/06/2005, 11:53:24 »
Tuli tässä mieleen, nyt kun ihmisiä ravaa koko ajan kylässä ja tuovat kaiken näköistä pientä vauvalle, et pistänpä vinkkejä mitä viedä vauvaperheeseen.

Mun mielestä vaipat on oivallinen lahjaidea (ja sit ihan suosiolla Libero tai Pampersia eikä mitään halpis vaippoja  ;D). Vaatteita tulee itsekin ostettua ihan kiitettävästi, joten mun mielestä vaatteiden vieminen on vähän turhaa... Samoin tutteja ja tuttipulloja on turha viedä, koska voi olla, ettei niitä perheessä käytetä.

Eilen saatiin miehen isän perheeltä Ratian vauvapotkarit, sellaset missä on sinisellä pohjalla valkoisia palloja. Onneks satuin tykkäämään, aika ikävää ois ollut noinkin hintavat pöksyt pistää pölyttymään laatikonpohjalle. Ja jos vaatteita vie lahjaksi, niin ei kannata välttämättä 50 senttisiä viedä. Suosiolla vaan 60 senttisiä, niin ainakin menee päälle ja niillä on pidempään käyttöä. Meille meinaan vanhempien naapuri toi tosi suloisen plyyssipuvun, ja se ei enää mee päälle kun on kokoa 56-62 (taitaa kyllä olla aika pientä kokoa, koska muuten esim. 56 senttiset Tuttan vaatteet on isoja)

Ihana lahja kylläkin oli se, kun sairaalassa ollessa sain kaukana asuvalta ystävältä kukkia sairaalaan. :) Oli tosi iloinen yllätys! Niin että kiitoksia vaan! :)
« Viimeksi muokattu: 06/06/2005, 11:55:27 kirjoittanut IceQueen »
Ad astra per aspera!




Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Lahjavinkkejä
« Vastaus #69 : 06/06/2005, 15:04:23 »
No nyt kun tää aihe nousi niin mäkin voin pistää kyselyn taas....
Onkos kellään ideoita mitä vois antaa rakkaalle avolleni hänen 30-vuotispäivänä??

Minun pää on aivan tyhjä vaikka olen tätä jo jonkun aikaa pohtinut, sillä hänellähän on kaikkea mitä hän tarvitsee ja haluaa (paitsi nyt jotain ylikalliita haavejuttuja sit ::))....
Paras lahja varmaan tietenkin on se että olen häntä vastassa silloin syntymäpäivän iltana kun lomalento tuolta alhaalta laskeutuu ;), mutta tarttis nyt joku oikee lahjakin......