Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 29/03/2024, 11:32:48

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Ärsytykset & Inhotukset  (Luettu 34210 kertaa)

Poissa Marge

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12620
    • KFOR 4/04-5/05
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #30 : 23/11/2006, 10:41:30 »
Viheltäminen!  :(

Oikeesti  ??? Hassua, en oo koskaan tullut ajatelleeksi, että se vois ärsyttää jotakuta  :)
Fear never fixed anything.

Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #31 : 23/11/2006, 11:26:51 »
Viheltäminen!  :(

Oikeesti  ??? Hassua, en oo koskaan tullut ajatelleeksi, että se vois ärsyttää jotakuta  :)

Juu, ihan oikeesti!  :-\

Krisse

  • Vieras
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #32 : 23/11/2006, 16:53:12 »
Ärsyttää, jos joku täyttää kahvikuppini niin, että siihen ei jää juuri ollenkaan maitovaraa. Ja minä kun tykkään laittaa kahviin reilusti maitoa.

Janica

  • Vieras
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #33 : 23/11/2006, 17:19:48 »
Ärsyttää, jos joku täyttää kahvikuppini niin, että siihen ei jää juuri ollenkaan maitovaraa. Ja minä kun tykkään laittaa kahviin reilusti maitoa.

Ja mua ärsyttää sama päinvastoin, kun juon kahvini mustana.  ;D

virve

  • Vieras
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #34 : 24/11/2006, 21:10:39 »
Naapurin n.12v poika.

Poissa Marge

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12620
    • KFOR 4/04-5/05
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #35 : 25/11/2006, 18:59:37 »
Fear never fixed anything.

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #36 : 27/11/2006, 13:27:14 »
No nyt mäkin keksin jotain mitä laittaa tään otsikon alle :evil4:
jos jotain ärsyttää niin se on kun palveluammatissa olevasta ihmisestä selvästi huomaa että joko ei löydy minkäänmoista ammattitaitoa tai sitten on vaan läpeensä kyllästynyt hommaansa eikä viitsi sen kummemmin piilottaa tätä asiakkaan edessäkään >:(

Tämä tuli mieleen kun taas kerran kävin täällä työpaikkakunnan isossa kukkakaupassa ja piti tilata eri jouluasetelmia tänne töihin. Aika paljon olin tilaamassa, suurin osa aika yksinkertaisia juttuja kuten ihan vaan joulutähtiä pöytiin jne, mutta myös muutama isompia asetelma.  Niistä isoista asetelmista myyjä sitten kysyi että tuleeko niihin leikkokukkia, minä vastasin että ei koska on säilyttävä ihan jouluun asti ja että en myöskään kovin mielelläni halua joulutähtiä asetelmiin koska ne nyt kerta tulee muutenkin tänne firmaan. Arvatkaa mitä tämä myyjä tähän vastaa: "ai ei leikkokukkia eikä joulutähtiä, no voi voi kyllä tästä nyt sitten tulee tosihankalaa" ja huokailee äänekkäästi >:( >:( >:(
Voi jumankekka sanon minä, osaisin jopa itte tehdä jotain asetelmaa noita pieniä toiveita noudattaen joten ei se nyt floristin koulutuksen saaneelle voi tuottaa kovin suurta päänvaivaa ??? 
Teki ihan mieli sanoa että pitäkää kukkanne sit, mutta en nyt sentään tehnyt niin kun olin firman asioilla.....  ennenkin oon saanut vähän vastaavaa palvelua sieltä...


Janica

  • Vieras
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #37 : 27/11/2006, 17:40:57 »
Anki: Mikset sit äänestä jaloilla?

Mä en toiste jalallani astu johonkin kauppaan jos myyjältä ei kiinostusta asiakkaita kohtaan riitä.  ::) Tai sit katson että asioin toisella henkilöllä. ;) (Nimim. eräässä HML:n kaupoissa käännyn ovelta jos omistaja on paikalla)

Poissa Outi

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4203
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #38 : 27/11/2006, 20:26:48 »
Mua ärsyttää ja inhottaa suunnattomasti viinalta, ulosteilta, hieltä ja oksennukselta haisevat spurgut, jotka ajavat ympyrää joka ainut päivä ratikoissa ja osa vielä lisäksi ahdistelee tavalla tai toisella muita matkustajia  >:(

Poissa rumin,mies syvästä etelästä

  • Hang-around-jäsen
  • Addikti-Koditar
  • *
  • Viestejä: 1908
  • UNIFIL 1987-1988 2Jk 9-51 Voimakone
Re: Ärsytykset & Inhotukset
« Vastaus #39 : 28/11/2006, 01:52:16 »
Mua ärsyttää ja inhottaa suunnattomasti viinalta, ulosteilta, hieltä ja oksennukselta haisevat spurgut, jotka ajavat ympyrää joka ainut päivä ratikoissa ja osa vielä lisäksi ahdistelee tavalla tai toisella muita matkustajia  >:(
Just niinkuin minä ;D
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla