Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 29/03/2024, 14:54:00

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Laiskotellen  (Luettu 21043 kertaa)

Kisu

  • Vieras
Laiskotellen
« : 24/03/2005, 14:01:19 »
Mie kuulun niihin ihmisiin. jotka kaikesta aktiivisuudestaan huolimatta aina silloin tällöin tarvitsevat päivän, jolloin ei tee YHTÄÄN mitään. Ainakaan hyödyllistä..

Mitä teet kun laiskottelet? ???

Mie luin tänään yhden kirjan, nukuin 2h päikkärit ja koirat sai nyt päivällä ihanasta säästä huolimatta liian lyhyet lenkit (esim. eiliseen 2h lenkkiin verrattuna).. Niin ja surffailin netissä.. :D

Omatunto kolkuttaa kyllä kun jäi siivoamatta, ruuat laittamatta ja muuttolaatikoita pakkaamatta. Mutta onpahan aika levännyt olo. Huomenna jatkan tunnollisemmin. Ja illallakin.. ehkä ;D

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Laiskotellen
« Vastaus #1 : 24/03/2005, 14:08:30 »
hih, kisun juttuja lukiessa alkoi tuntumaan siltä,että mä laiskottelen aina...  :o ;D
eli tuo lause tais kertoo jo kaiken, eli laiskottelen aina kun vaan mahdollista.. ;)
luen hyvä kirjoja (en siis koulukirjoja), syön (suomeksi sanottuna herkuttelen herkuilla..), nukun (päikkärit on kova sana!!! :P ) ja seikkailen netissä.. ;)  tässäpä lyhykäisyydessään... voi olla,että kesällä laiskottelut joko jää pois tai mä koko kesän vaan laiskottelen.. riippuu ihan miten käy, löytyykö töitä vai oonko kotona.. noh, pitää kesä laiskotella, niin jaksaapa sitten taas ensi vuonna opiskella ahkeraan... (toivossa on hyvä elää...  ;D )





Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Laiskotellen
« Vastaus #2 : 24/03/2005, 14:35:48 »
Mä nukun.  ;D Siis kun laiskottelen...

Tai luen kirjaa... tai makaan puolkoomassa sohvalla katsoen jotain typerää leffa... ;D
Ad astra per aspera!




Kisu

  • Vieras
Re: Laiskotellen
« Vastaus #3 : 24/03/2005, 20:06:37 »
Mikä siinä onkin, että laiskottelusta kantaa huonoa omatuntoa? Siis silloinkin, kun laiskottelu toimii lähinnä vastapainona työlle, eräänlaisena rentoutumismenetelmänä.  ??? Eli kuka tahansa ulkopuolinen sanoisi siitä, ettei mitään syytä potea morkkista "laiskottelustaan".

Kyllähän se silloin on, jos VAIN ja ainoastaan laiskottelee yhteiskunnan varoilla sekä muiden passattavana muutenkin, eikä edes yritä selviytyä omin keinoin. Mutta sellaiset ihmiset ei podekaan huonoa omaatuntoa laiskottelustaan.

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Laiskotellen
« Vastaus #4 : 24/03/2005, 20:46:34 »
Minä olen niitä ihmisiä, jolla pää hajoaa, jos täytyy olla koko ajan menossa. Joutenolo on täysin aliarvostettua! Näppärästi menee päivä ihan vain haahuillessa: lehteä lukiessa, kaupungilla käydessä, surffaillessa, syödessä, kölliessä... Niin kuin tänäänkin.  ;D Mutta hyvä omatunto on hankittu käymällä alkuviikosta ahkerasti töissä ja treeneissä.  ;)
-memento vivere-

minni

  • Vieras
Re: Laiskotellen
« Vastaus #5 : 24/03/2005, 20:58:27 »
Jos joskus olisi mahdollisuus laiskotella...

...lukisin hyvää kirjaa jossakin rauhallisessa paikassa, vaikka puistossa tai rannalla tai kotisohvalla paremman puutteessa.  ;)

Kai se on meidän suomalaisten naisten perisynti, että koko ajan huono omatunto siitä, ettei tee jotakin hyödyllistä.  :-[

Tällä hetkellä oman vapaa-ajan liikunnan merkeissä voi kai laskea laiskotteluksi. Ja ehkä tämä surffailukin on laiskottelua. Yleensä olen kyllä matkalla pankkiin tai verkkokauppaan tai työpaikkailmoituksia lukemaan.  ;D

Punapihlaja

  • Vieras
Re: Laiskotellen
« Vastaus #6 : 24/03/2005, 21:47:38 »
Mie sain ennen kauheita oman tunnon tuskia jos en tehny mitään.. 

Sama vika, mutta nykyään kaikki on toisin. Ennen piti olla aina tekemässä jotain. Nyt ei ole mitään tunnon tuskia tekemättömistä kotitöistä ollut pariin vuoteen. Kyllä ne joskus tulee tehtyä. On ihanaa laiskotella sohvalla ja kattoa telkkaria. Ja päiväunet, voi mikä nautinto! Kunhan ei nuku liikaa ja tuu migreeniä.

Poissa BB

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3522
  • EUFOR14
Re: Laiskotellen
« Vastaus #7 : 25/03/2005, 13:21:29 »
Oon kyllä kauheen laiska... surprise surprise... Mutta sellanen oikeen kunnon laiskottelu luonnistuu kauheen huonosti - oon kai liian hyperaktiivinen kun tylsistyn helposti joutenoloon.
Huonoa omaatuntoa en kyllä saa siitä etten tekisi mitään! ;D

Kisu

  • Vieras
Re: Laiskotellen
« Vastaus #8 : 27/03/2005, 13:17:52 »
Tää meinaa tää laiskotteluvaihde jäädä päälle.. Tosin olen käyttäny hyvänä tekosyynä tuota lentsua.. Mut ei tunnu itsekseen tavarat laatikkoon löytävän, joten pakko kai tehdä jotain asian eteen.

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Laiskotellen
« Vastaus #9 : 27/03/2005, 14:45:26 »
Tänään saa kai ihan vapaaehtoisesti laiskotella  :P

Se on suotavaa, ellei jopa pakollista. Muista pyhittää lepopäivä :)
Viikon lempparipäivä perjantain ohella :P
Mä en kyllä ihan räi kattoon tänään, pitää vähän siivoilla ja pestä pyykkiä  :( Mutta muuten kyllä vedän jalat kohti kattoa  ;D


KFOR 11/04-11/05