Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 21:05:14

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: yksityisviestissä näkyy 1 uusi viesti, mutta...  (Luettu 3915 kertaa)

Poissa Omppis

  • Koditar
  • "Ehkä mulla on vielä hieman toivoa"- koditar
  • *******
  • Viestejä: 2467
    • KFOR 5/09-5/10, ISAF 3/13-9/13
...en saa sitä näkyviin. Joko se on jo luettu viesti, mikä on jäänyt roikkumaan tai sitten uusi viesti, mikä on hukknut johonkin... Olen kirjautunut ulos useamman kerran ja kone on ollut myös sammutettuna yön yli, mutta silti se näkyy... Tietääkö kukaan mitä voisin tehdä?
"Vaikka välillä tuntuu että elämä on kuin tervassa uimista, niin silti asioilla on taipumus järjestyä"

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: yksityisviestissä näkyy 1 uusi viesti, mutta...
« Vastaus #1 : 29/09/2010, 11:29:57 »
Voipi olla softabugigin. Välillähän jollain muillakin on näkynyt että yksi uusi, ilman että siellä yhtään niitä on...
Ad astra per aspera!




Poissa Tara

  • Ylläpidon oikea käsi
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *****
  • Viestejä: 8125
  • Camp Koti KFOR 04/03-04/04, ISAF 08/07-08/08
Vs: yksityisviestissä näkyy 1 uusi viesti, mutta...
« Vastaus #2 : 29/09/2010, 17:53:40 »
Mulla oli joskus pitkään ongelma, että viestikansio näytti kolmea viestiä vähemmän kuin viestejä oikeasti oli. Ei sekoillut sen suhteen onko uusia vai ei. Mutta ilmoitus kertoi, että viestejä on vaikka 10, mutta niitä oli oikeasti 13.
Ongelma säilyi, vaikka viestejä poisti ja niitä tuli lisää. Aina näytti sen kolme väärin. Mutta jossain vaiheessa ongelma vaan korjaantui. Siinä vaiheessa suorastaan nauratti, kun sivun yläreunan viesti-ilmoitus näytti, että -3 viestiä.
Eli joku bugi on varmaan tuo uusi viesti -virhekin.