Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 15/05/2024, 21:42:12

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Vesikorneri  (Luettu 83632 kertaa)

Janica

  • Vieras
Re: Vesikorneri
« Vastaus #110 : 22/02/2006, 08:16:17 »
Aikaisemmin kehuin Jaffa ananasta, josta tykkäsin, vaikka yleensä inhoan light-limsoja (enkä tykkää sokerisistakaan). Tästä rohkaistuneena ostin mitä lie Fanta Free red berries juomaa, sokeritonta myöskin. Ja yök, miten makeaa. :o :-X Mitä ihmeen järkeä siinä on? Oletetaanko, että kaikki lightin juojat ovat makea-addikteja? "Ei lisättyä sokeria (mutta puolen litran pullossa makeutusainetta ainakin kahden litran satsi. :evil6:)."

No johan helpotti. ;)

Kokeileppa sitä grape/mitälie -makua. Ei ollut mun mielestäni liian makeaa.  :)

Poissa yama

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 6119
  • KFOR 11/05 - 05/06
Re: Vesikorneri
« Vastaus #111 : 22/02/2006, 08:26:44 »
Mie olen tosi huono juomaan mitään virvoitusvesiä, kolaa tai limppareita! Ja sitten on vielä se, että noi makeutusaineet mitä niissä käytetään ja samoin xylitoli eivät käy meikäläisen vatsalle ollenkaan.  :-\ Muutama xylitolpurkkapala per päivä onnistuu, mutta yleensä se ei jää siihen. Seurauksena hirveät vatsanväänteet. >:(

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Vesikorneri
« Vastaus #112 : 22/02/2006, 08:56:08 »
Teen parhaillaan lehtiin juttuja veden energisoinnista, Grander-teknologiasta... aikasta mielenkiintoista! Sen myötä vesi maistuu paremmalta, säilyy pitempään, sitä haluaa juoda enemmän (?), ruoka on maukkaampaa, kasvit kasvavat paremmin, pesuainetta säästy...

Lisätietoja kiinnostuneille:
http://www.vesiriikonen.fi/

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Vesikorneri
« Vastaus #113 : 22/02/2006, 10:18:47 »
Aikaisemmin kehuin Jaffa ananasta, josta tykkäsin, vaikka yleensä inhoan light-limsoja (enkä tykkää sokerisistakaan). Tästä rohkaistuneena ostin mitä lie Fanta Free red berries juomaa, sokeritonta myöskin. Ja yök, miten makeaa. :o :-X Mitä ihmeen järkeä siinä on? Oletetaanko, että kaikki lightin juojat ovat makea-addikteja? "Ei lisättyä sokeria (mutta puolen litran pullossa makeutusainetta ainakin kahden litran satsi. :evil6:)."

No johan helpotti. ;)

Kokeileppa sitä grape/mitälie -makua. Ei ollut mun mielestäni liian makeaa.  :)
Se greippi oli ihan hyvää, kelpaa alkkomahoolinkin kanssa :P Mutta tuo berries on niin hirveen näköstäkin, että sen on pakko maistua pahalle... Ja maistuu!! :-X


KFOR 11/04-11/05

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Vesikorneri
« Vastaus #114 : 22/02/2006, 11:08:09 »

mut kokis laittia ja vichyä menee vaikka 5 l / päivä  ;D

Eikö tuo kokiskin ole sarjaa äklömakea? ???
-memento vivere-

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Vesikorneri
« Vastaus #115 : 22/02/2006, 11:11:52 »
Teen parhaillaan lehtiin juttuja veden energisoinnista, Grander-teknologiasta... aikasta mielenkiintoista! Sen myötä vesi maistuu paremmalta, säilyy pitempään, sitä haluaa juoda enemmän (?), ruoka on maukkaampaa, kasvit kasvavat paremmin, pesuainetta säästy...

Lisätietoja kiinnostuneille:
http://www.vesiriikonen.fi/


Öööh... okei. ::) Mihinköhän tämän oikein pitäisi perustua?
-memento vivere-

Poissa Maya

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7390
  • KFOR 11/05-11/06
Re: Vesikorneri
« Vastaus #116 : 22/02/2006, 13:16:09 »
Mulla tulee juotua nyt ihan tosissaan paljon vettä. Olen parantanut nimittäin tapani ja käyn ihan säännöllisesti sen 3 kertaa viikossa lenkillä, en ainoastaan silloin kun ehtii (eli suomeksi jaksaa) ja sen lenkin jälkeen teen semmoisen nestetankkauksen, ja sen teen ihan vedellä. Helposti tulee semmoinen 1,5 litraa lenkin päälle juotua. Ja mummulta saatiin Jamille semmoinen tupperware juomapullo, joka on lumiukon muotoinen ja siihen saa pillin niin nyt hällekkin pitää se aina vedellä täyttää..:) Ei toki huono juttu ollenkaan, kun ollaan molemmat oltu aiemmin tosi huonoja juomaan vettä vaan aina ollut maito tai mehu tai vastaava janojuomanakin.

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Vesikorneri
« Vastaus #117 : 22/02/2006, 13:20:49 »
Teen parhaillaan lehtiin juttuja veden energisoinnista, Grander-teknologiasta... aikasta mielenkiintoista! Sen myötä vesi maistuu paremmalta, säilyy pitempään, sitä haluaa juoda enemmän (?), ruoka on maukkaampaa, kasvit kasvavat paremmin, pesuainetta säästy...

Lisätietoja kiinnostuneille:
http://www.vesiriikonen.fi/


Öööh... okei. ::) Mihinköhän tämän oikein pitäisi perustua?

Samaahan sitä minäkin, pyörittelen silmiäni...  ::)
perustuu kuulemma luonnon magnetismiin, eli siihen, että laitteen sisällä on ns informaatiovesi, jonka läpi taas normaalissa vesiputkessa menevä vesi kulkee. Ohitettuaan laitteen, veden magnetiikka muuttuu ja sen myötä sen ominaisuudetkin muuttuvat.

Aikoivat lähettää minulle testiin energisointikynän, jolla siis sama vaikutus käytettynä lasillisessa vettä.  :P

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Vesikorneri
« Vastaus #118 : 22/02/2006, 13:22:52 »

Aikoivat lähettää minulle testiin energisointikynän, jolla siis sama vaikutus käytettynä lasillisessa vettä.  :P

Just. No kerrohan sitten meillekin, jos elämäsi muuttuu tämän ihmekynän ansiosta. ;D
-memento vivere-

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Vesikorneri
« Vastaus #119 : 22/02/2006, 13:35:27 »

Aikoivat lähettää minulle testiin energisointikynän, jolla siis sama vaikutus käytettynä lasillisessa vettä.  :P

Just. No kerrohan sitten meillekin, jos elämäsi muuttuu tämän ihmekynän ansiosta. ;D

Kyllä, siis hiuksistani tulee kauniit, kynteni ovat terveet, hampaani kiiltävät ja nauran aina vain koska olen niin energinen ja ihanan onnellinen...  ;D

*eihän mulla suuret odotukset...?