Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 15/05/2024, 21:43:16

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Vesikorneri  (Luettu 83634 kertaa)

Poissa Taru

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5647
  • Iloinen ex-leski
Re: Vesikorneri
« Vastaus #90 : 24/07/2005, 21:07:33 »
Lime-Friss maistettu, hyvää oli. Vissyä, mutta makeampaa ja raikkaampaa. Mutta, kertokaas mulle, onko siinä limpparissa siis ollenkaan fenyylialaniinia, eli tuleeko laksatiivisia vaikutuksia?? Onko se niin, että se hedelmäsokeri ei vaikuta kuten aspartaami yms. Meinaan kevytlimsat ei sovi mulle ollenkaan, maha paisuu kuin pallo.. :-\
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Vesikorneri
« Vastaus #91 : 25/07/2005, 01:02:41 »
Lime-Friss maistettu, hyvää oli. Vissyä, mutta makeampaa ja raikkaampaa. Mutta, kertokaas mulle, onko siinä limpparissa siis ollenkaan fenyylialaniinia, eli tuleeko laksatiivisia vaikutuksia?? Onko se niin, että se hedelmäsokeri ei vaikuta kuten aspartaami yms. Meinaan kevytlimsat ei sovi mulle ollenkaan, maha paisuu kuin pallo.. :-\

Ei pitäisi olla. Hedelmäsokeri kai on ihan "aitoa" sokeria, ei tekomakeutusta. :)
-memento vivere-

Punapihlaja

  • Vieras
Re: Vesikorneri
« Vastaus #92 : 26/08/2005, 22:40:03 »
Jippii!!! Kahden vesilitran tavoite saavutettu tänään.  :) Ei kyllä uskois nilkoista...ihanan elefanttiset vieläkin. Taidanpa mennä kylmän suihkun kautta nukkumaan. Ei tähän turvotukseen taida auttaa kuin synnytys.  :P

point

  • Vieras
Re: Vesikorneri
« Vastaus #93 : 26/08/2005, 22:51:52 »
Jippii!!! Kahden vesilitran tavoite saavutettu tänään.  :) Ei kyllä uskois nilkoista...ihanan elefanttiset vieläkin. Taidanpa mennä kylmän suihkun kautta nukkumaan. Ei tähän turvotukseen taida auttaa kuin synnytys.  :P


Mulla kävi pari viikkoa sitten asiakkaana 3 viikkoisen vauvan äiti, joka kertoi omasta raskausajan turvotuksestaan. Hänelläkään paineet eivät olleet heitelleet, eikä virtsassa ollut merkkejä myrkytyksestä.
Jostain syystä hänen nestekierto oli mennyt sekaisin ja hänelle annettiinkin keskussairaalasta ohje, jonka mukaan sai juoda vain sen, mikä oli tarpeen eikä yhtään enempää. Nesteeksi laskettiin myös päivittäiset ruokajuomat, teet ja kahvit ja niiden lisäksi turhaa vedenjuontia piti välttää.
Itse en ollut koskaan kuullut tuollaisesta, mutta kaikkihan on mahdollista.

Kisu

  • Vieras
Re: Vesikorneri
« Vastaus #94 : 26/08/2005, 23:09:54 »
Jippii!!! Kahden vesilitran tavoite saavutettu tänään.  :) Ei kyllä uskois nilkoista...ihanan elefanttiset vieläkin. Taidanpa mennä kylmän suihkun kautta nukkumaan. Ei tähän turvotukseen taida auttaa kuin synnytys.  :P

Eikä välttämättä sekään.. Nimittäin maidon nousu aiheuttaa kuulemma kans monelle turvotuksia.. Nimim. yhä norsun nilkat  ::)

point

  • Vieras
Re: Vesikorneri
« Vastaus #95 : 26/08/2005, 23:13:41 »
Jippii!!! Kahden vesilitran tavoite saavutettu tänään.  :) Ei kyllä uskois nilkoista...ihanan elefanttiset vieläkin. Taidanpa mennä kylmän suihkun kautta nukkumaan. Ei tähän turvotukseen taida auttaa kuin synnytys.  :P

Eikä välttämättä sekään.. Nimittäin maidon nousu aiheuttaa kuulemma kans monelle turvotuksia.. Nimim. yhä norsun nilkat  ::)

Joo ja niiden sulamiseen menee vielä aikaa. Kannattaa laitella sinne lakanan alle parit froteepyyhkeet, ettei tarvi sit petaria viedä pesulaan, ku alkaa se hikoilu/nesteenpoistuminen sit yllättäen yöaikaan, kun kuvittelet, että kroppasi lepää.  ;)

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Vesikorneri
« Vastaus #96 : 12/10/2005, 18:44:15 »
Yleensä en tykkää light-juomista, mutta ananaksen makuinen Jaffa on yllättävän hyvää. :) Tätä voisi jopa silloin tällöin juodakin. (Uimahallilla ei ollut muita juomia kaupan kuin limsoja. ;))
-memento vivere-

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Vesikorneri
« Vastaus #97 : 12/10/2005, 19:01:12 »
Yleensä en tykkää light-juomista, mutta ananaksen makuinen Jaffa on yllättävän hyvää. :) Tätä voisi jopa silloin tällöin juodakin. (Uimahallilla ei ollut muita juomia kaupan kuin limsoja. ;))

Ananas light on hyvvää :) Hmmm... Koskakohan sitä olis viimeksi maistanut... ???

Muoks: minä myös kuulun niihin, jotka ei kovin laittijuomista tykkää... Mutta nananas on namia ;)


KFOR 11/04-11/05

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Vesikorneri
« Vastaus #98 : 19/10/2005, 22:40:51 »
Pysyisiköhän pari päivää kokonaan tällä puolella. ;)
-memento vivere-

Poissa rumin,mies syvästä etelästä

  • Hang-around-jäsen
  • Addikti-Koditar
  • *
  • Viestejä: 1908
  • UNIFIL 1987-1988 2Jk 9-51 Voimakone
Re: Vesikorneri
« Vastaus #99 : 20/02/2006, 19:49:45 »
Lesket!Miksi tämä oli tippunut viimeiselle sivulle?HÄVETKÄÄ
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla