Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 15/05/2024, 22:44:40

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Vesikorneri  (Luettu 83687 kertaa)

minttukoo

  • Vieras
Re: Vesikorneri
« Vastaus #80 : 12/06/2005, 16:25:12 »
Yksinpuhelua ;D
Omena-friss on kyllä myös namia! :P Mutta jos parempi pitää valita, niin kyllä se taitaa se lime olla. Omena-friss, omenamehu ja kirkasviina; kuulostaa hyvältä ;D Ai niin, meni OT ko tämähän oliki vesikorneri ;)

minni

  • Vieras
Re: Vesikorneri
« Vastaus #81 : 12/06/2005, 16:59:31 »
Yksinpuhelua ;D
Omena-friss on kyllä myös namia! :P Mutta jos parempi pitää valita, niin kyllä se taitaa se lime olla. Omena-friss, omenamehu ja kirkasviina; kuulostaa hyvältä ;D Ai niin, meni OT ko tämähän oliki vesikorneri ;)

Mun lemppari on omppu, mutta limekin menee paremman puutteessa. :)

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Vesikorneri
« Vastaus #82 : 13/06/2005, 09:05:42 »
Yksinpuhelua ;D
Omena-friss on kyllä myös namia! :P Mutta jos parempi pitää valita, niin kyllä se taitaa se lime olla. Omena-friss, omenamehu ja kirkasviina; kuulostaa hyvältä ;D Ai niin, meni OT ko tämähän oliki vesikorneri ;)

Kiitos vinkistä, vaikka tää onkin vesikorneri ;) Pitääpäs kokeilla ens viikonloppuna....
Noin "raakana" niin se lime kyllä vetää voiton, mutta molemmat ovat aika hyviä...."katselee nolona tyhjien Friss-pullojen määrää työhuoneen nurkassa" ::)

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Vesikorneri
« Vastaus #83 : 13/06/2005, 09:57:57 »
Omena-friss, omenamehu ja kirkasviina; kuulostaa hyvältä ;D Ai niin, meni OT ko tämähän oliki vesikorneri ;)

Hmmm... Frissistä en muuten kovin pidä, mut tuo vois olla nam :P


KFOR 11/04-11/05

minni

  • Vieras
Re: Vesikorneri
« Vastaus #84 : 10/07/2005, 13:11:19 »
Vesikorneri oli huolestuttavan alhaalla. ;)

Makuvissyä, frissiä, vettä ja jääteetä menee sekalaisessa järjestyksessä. :)

Kisu

  • Vieras
Re: Vesikorneri
« Vastaus #85 : 10/07/2005, 13:19:44 »
Mie olen jääteetä lipittäny purkkitolkulla näillä helteillä. :D Onneksi Lidlistä sitä saa ihan edullisesti. Limpparia jonkin verran (vähemmän tuon sokerihomman takia) ja sitten vissyä kans ihan enempi. Ja tietysti pelkkää vettä jäillä tai jääkaappikylmänä. :) Ihmeen vähän kuitenki vessassa juoksuttaa, kun juotua kumminkin tulee ihan enemmänkin. Varmaan elimistö kerää sen kaiken nesteen noihin turvotuksiin ja loput hikoilee..

Poissa Taru

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5647
  • Iloinen ex-leski
Re: Vesikorneri
« Vastaus #86 : 10/07/2005, 14:02:53 »
Tänään maistoin ekaa kertaa sitä paljon puhuttua frissiä :) Tosi namia! :P Lime-pullo juotu, omena oottaa vielä kaapissa.

Mä meinasin ostaa sitä Frissiä, mutta pahus oli loppu Prismasta! :P
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Vesikorneri
« Vastaus #87 : 11/07/2005, 12:21:15 »
Vesikorneri oli huolestuttavan alhaalla. ;)

Makuvissyä, frissiä, vettä ja jääteetä menee sekalaisessa järjestyksessä. :)

No itseasiassa vesi, maustetut kivennäisvedet, laimeat marjamehut, jäätee ja kaikki muu kylmä alkoholiton on ollut kovinkin pinnalla viime aikoina. :)
-memento vivere-

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Vesikorneri
« Vastaus #88 : 11/07/2005, 12:27:25 »
Mä laitoin eilen jäkaappiin kannun vettä jäineen, kun meidän hanasta ei ikinä tuu kylmää vettä! se on aina sellaista laimean haaleaa  >:(

Tulee lipitettyä limukkaa liiaksikin asti. siksi laitoin kannuun vettä että tulis paremmin juotua sitä vain.  :)

Poissa Mirka

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5439
  • My kind of man <3
Re: Vesikorneri
« Vastaus #89 : 11/07/2005, 12:31:10 »
Mä laitoin eilen jäkaappiin kannun vettä jäineen, kun meidän hanasta ei ikinä tuu kylmää vettä! se on aina sellaista laimean haaleaa  >:(

Tulee lipitettyä limukkaa liiaksikin asti. siksi laitoin kannuun vettä että tulis paremmin juotua sitä vain.  :)

Kuumalla ei vissiin kovin paljon suositella hiilihappojuomia. Möyrii vissiin vatsassa tjsp...
Mä kyllä vedän makuvissyjä ja sit vettä :)

Laimean sokerimehun pitäis olla paras juoma helteellä, eikä se sais olla liian kylmää :-\


KFOR 11/04-11/05