Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 19/04/2024, 06:52:57

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Ajan kuluksi  (Luettu 83891 kertaa)

Poissa Maya

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 7390
  • KFOR 11/05-11/06
Re: Ajan kuluksi
« Vastaus #10 : 26/06/2006, 13:38:18 »

   
Hei olen Henriikka Tapio. Asun Helsingissä, ja iältäni olen 34 vuotias. Ammatiltani olen opettaja. Olen intohimoinen ringeten harrastaja. Minulla ei ole vielä laisinkaan lapsia. Hiukseni ovat vihreät ja niissä on kauniita vaaleanpunaisia raitoja, ja silmäni ovat siniharmaat. Rakastan kuunnella oopperaa ja erittäin raskasta metalli musiikkia, mutta kaiken aikojen lempi artistini on frööbelin palikat.Jos minun pitäisi itsestäni vielä jotain kertoa niin minua ehdottomasti parhaiten kuvaa adjektiivi karvainen.  ;D

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Ajan kuluksi
« Vastaus #11 : 26/06/2006, 17:03:00 »

Hei, olen Karoliina Vakkila ja asun oulussa. olen 24 vuotias perhepäivähoitaja. Harrastan uintia. Minulla on yksi lapsi. Hiukseni ovat sinimustat  ;D ja simäni mustat. En kuuntele musiikkia lainkaan, mutta lempiartistini on shakira.

laura

  • Vieras
Re: Ajan kuluksi
« Vastaus #12 : 27/06/2006, 08:38:26 »
Heips olen 24-vuotias Emilia Jauhiainen ja asuskelen tällä hetkellä Riihimäellä. Työkseni teen ravintolapäälikön hommia ja sen ohella harrastan rentouttavaa curlinkia ja balettia.. Minulla on neljä lasta joiden takia hiuksistani on tullut mintun vihreät. Silmiini ´katsoessani näät siniset pallot vain..Rakastan klassista ja humppamaista musiikkia ja lempiartistini on nylon beat..
Parhainten minua kuvaa adjektiivi hassunmuotoinen.. ;D

termari

  • Vieras
Re: Ajan kuluksi
« Vastaus #13 : 27/06/2006, 14:08:28 »
Hei ystävät. Olen Maria Issakainen Helsingistä, 30-vuotias maatalousyrittäjä ja kahden lapsen äiti.
Olen aktiivinen haavipallon harrastaja, ja toisinaan käyn myös painimassa.
Hiukseni ovat kauniin beiget ja silmäni mustat.
Parasta musiikkia mitä tiedän on kaikenlainen underground musiikki, joista ehdoton suosikkini Leevi & the Leavings.
Maailmanlaajuinen on minua erittäin hyvin kuvaava termi.

Annukka

  • Vieras
Re: Ajan kuluksi
« Vastaus #14 : 20/01/2007, 15:02:04 »
Hei kaikille,
olen 45-vuotias Helena Taskinen ja asun täällä Vantaalla.
Olen jäänyt jo eläkkeelle, ennen vanhaan olin vastaavana välinehuoltajana paikallisessa terveyskeskuksessa. Kirjailutyöt ja kudonta on erityisen lähellä sydäntäni.

Lapsia on siunaantunut kolme kappaletta. Tukan väri on nykysiltään melkosen viheriä, vähän on paikka paikoin raitoja. Silmät on edelleen siniset.

Radiosta tykkään kuunnella sellasta modernia jatsia. Kuin myös oopperassa käyn joka kuukausi. Operetti niin ikään on ihanaa.
Lempiartistini on kuitenkin Smurffit, kaikki niiden tuotanto on loistavaa!

Parhaiten minut tunnistaa sanasta globaalinen.

taamaa

  • Vieras
Re: Ajan kuluksi
« Vastaus #15 : 26/01/2007, 13:49:13 »
Hei. Olen Maria Makkonen-Partanen. Asun Helsingissä. Olen 31-vuotias. Olen töissä seurakunnan kansliassa. Harrastan kiipeilyä ja vapaapudotusta. Minulla on 4 lasta. Hiukseni ovat poltetun oranssin väriset ja silmäni ovat ruskeat. Rakastan rave-musiikkia ja suomalaisia vanhoja klassikoita. Lempiartistini on Robbie Williams. Itseäni kuvaa parhaiten adjektiivi lyhyt.

tiitu

  • Vieras
Re: Ajan kuluksi
« Vastaus #16 : 26/01/2007, 20:12:38 »
Hei Olen Maria Pirhonen. Asun Lahdessa. Olen töissä paperitehtaan varastossa. Harrastan jääkiekkoa sekä jalkapalloa ja minulla on kymmenen lasta  :o. Hiukseni ovat vihreät ja silmäni siniset. Pidän Hevi-musiikista ja lempiartistini on Robbie Williams. Parhaiten minua kuvaa adjektiivi hyvä.

minttukoo

  • Vieras
Re: Ajan kuluksi
« Vastaus #17 : 08/02/2007, 15:06:43 »
Kiva linkki Kartta Monessako maassa olet käynyt?

"Muutama" maa on mulla vielä valloittamatta ;D


« Viimeksi muokattu: 08/02/2007, 15:08:35 kirjoittanut Minttu »

Poissa myy79

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13143
    • 04/04-05/05 Kosovo
Re: Ajan kuluksi
« Vastaus #18 : 08/02/2007, 15:21:24 »


ei kovin monessa...  :-\  :-[





Poissa Tara

  • Ylläpidon oikea käsi
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *****
  • Viestejä: 8125
  • Camp Koti KFOR 04/03-04/04, ISAF 08/07-08/08
Re: Ajan kuluksi
« Vastaus #19 : 08/02/2007, 16:12:40 »
Ei aukea mun kartta tälle sivulle... ???

Se kartan osoite pitää laittaa noiden [img] [ /img]  merkkien väliin

Saat nuo merkit tuosta tekstilaatikon yläpuolelta, hymiöiden yläpuolelta toinen vasemmalta.

Eli siis noiden hakasulkeiden väliin se kartan osoite.

Tuossa esimerkissä on hakasulkeen ja kauttaviivan välissä välilyönti sen takia, että merkit näkyvät tässä esimerkissä. Oikeasti siinä ei ole välilyöntiä.
« Viimeksi muokattu: 08/02/2007, 16:16:03 kirjoittanut Tara »