Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 28/03/2024, 18:17:22

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Teatteri  (Luettu 42405 kertaa)

point

  • Vieras
Re: Teatteri
« Vastaus #20 : 09/10/2005, 09:04:39 »
Ei ehkä ihan suoranaisesti teatteria, mutta eilen kävimme Tukholmassa "middag och show på Wallmans salonger" eli illallisen ohessa henkilökunta veti sellaisen musiikkishown hoitaen samalla tarjoilunkin. En ole ennen ollut moisessa ja tykkäsin kovasti. Tukholmassa näitä ravintoloita on kuulemme kolme ja ovat hyvin suosittuja. En saa millään päähäni, onko Suomessa vastaavia. Suosittelen silti lämpimästi!



Siljan laivoilla on parhaillaan menossa tää juttu. Eikä ole ihan halpa - - olikohan se 75 egeä aikuisilta ja tuolta meidän 6-vuotiaaltakin ryöstettiin 35 €!  Eli emme menneet.  :-\ Varmasti olisi ollut upea show.

minni

  • Vieras
Re: Teatteri
« Vastaus #21 : 09/10/2005, 12:59:54 »
Siljan laivoilla on parhaillaan menossa tää juttu. Eikä ole ihan halpa - - olikohan se 75 egeä aikuisilta ja tuolta meidän 6-vuotiaaltakin ryöstettiin 35 €!  Eli emme menneet.  :-\ Varmasti olisi ollut upea show.

Huh, aika tyyristä! Huomasin nyt itsekin, kun luin Siljan lehteä (heh), että siellä menee Wallmans myöskin...

minni

  • Vieras
Re: Teatteri
« Vastaus #22 : 07/12/2005, 22:15:13 »
Pari viikkoa sitten katsoimme Arena-teatterissa poliittisen satiirin "Haluatko presidentiksi?" Tykkäsin kovasti ja suosittelen muillekin. :)

Perjantaina menemme katsomaan "Hairsprayn" Kaupunginteatteriin. Sitäkin on kovasti kehuttu...

Janica

  • Vieras
Re: Teatteri
« Vastaus #23 : 07/12/2005, 22:37:28 »
Virhe oli virhe...

Kyllikki Forsell ja Seela Sella ovat ihania, mutta muuten näytelmä oli täynnä mukataiteellista poukkoilua.. Ei mun makuuni..  :-\

Hanhikki

  • Vieras
Re: Teatteri
« Vastaus #24 : 19/02/2006, 09:11:05 »
Oltiin eilen kouluporukalla kattoos Vaasan teatterissa Piina. Oon lukenu sn kirjan ja kattonu myös elokuvan. Odotin ehkä vähän enemmän näytökseltä... mutta kyllä sen ny katto. Joka tapaukses oli pitkästä aikaa kiva käydä teatterissa :)

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Teatteri
« Vastaus #25 : 24/06/2006, 02:23:33 »
Käykö kukaan kesäteatterissa? :)

Ainoan kerran olen itse ollut katsomassa Tuntematonta sotilasta Pyynikillä. Tykkäsin.
-memento vivere-

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Teatteri
« Vastaus #26 : 26/06/2006, 08:25:03 »
Käykö kukaan kesäteatterissa? :)



Joka kesä on pakko päästä ainakin yhteen kesäteatterinäytelmään katsomaan :D  Vaikka näytelmien laatu ei välttämättä aina oo niin kova, mutta kesäteatteri kuuluu kuitenkin jotenkin kesään ;D
Tänä vuonna meen ainakin naapuripaikkakunnan kesäteatteria katsastamaan...

Poissa Tara

  • Ylläpidon oikea käsi
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *****
  • Viestejä: 8125
  • Camp Koti KFOR 04/03-04/04, ISAF 08/07-08/08
Re: Teatteri
« Vastaus #27 : 26/06/2006, 09:33:54 »
Käykö kukaan kesäteatterissa? :)

Ainoan kerran olen itse ollut katsomassa Tuntematonta sotilasta Pyynikillä. Tykkäsin.

Pyynikin kesäteatteri on aina hieno. Ihan sama mikä näytelmä siellä menee. Liput pitää vaan varata ajoissa.

Me on käyty muutamana kesänä Tampereen Komediateatterin kesäteatterissa. Voin suositella todella lämpimästi  :D
Heidän kesäteatterinäytelmän pääosissa on yleensä aina Jukka Puotila ja Jukka Leisti. Ja naurut on taatut.
Tänäkin vuonna taas mennään heinäkuussa.
http://www.tampereenkomediateatteri.fi/

Poissa Ville

  • Hang-around-jäsen
  • Paatunut Koditar
  • *
  • Viestejä: 940
  • järjestöpäällikkö
Re: Teatteri
« Vastaus #28 : 26/06/2006, 17:35:00 »

Me on käyty muutamana kesänä Tampereen Komediateatterin kesäteatterissa. Voin suositella todella lämpimästi  :D
Heidän kesäteatterinäytelmän pääosissa on yleensä aina Jukka Puotila ja Jukka Leisti. Ja naurut on taatut.
Tänäkin vuonna taas mennään heinäkuussa.
http://www.tampereenkomediateatteri.fi/

Juu ja siinäkin kesäteatterissa on hieno katsomo. Sen on nimittäin tehneet fasut talkoilla.  ;)
Rauha tarvitsee tekijänsä - Suomen Rauhanturvaajaliitto ry

Poissa Tara

  • Ylläpidon oikea käsi
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *****
  • Viestejä: 8125
  • Camp Koti KFOR 04/03-04/04, ISAF 08/07-08/08
Re: Teatteri
« Vastaus #29 : 26/06/2006, 18:36:43 »
Juu ja siinäkin kesäteatterissa on hieno katsomo. Sen on nimittäin tehneet fasut talkoilla.  ;)

No sitten sanoisin pienen huomautuksen, että penkit eivät ole niitä kaikkein mukavimpia ;)

Mutta yleensä näytelmän ansiota on, ettei epämukavaa penkkiä kauheesti huomaa  :D