Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 19/04/2024, 05:50:12

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Tatuoinnit  (Luettu 125047 kertaa)

Heli

  • Vieras
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #40 : 02/08/2005, 08:31:48 »
Jossakin lehdessä oli juttu aurinkotatuoinneista. ;) Siinä meille piikkikammoisille apu: mieluinen kuva paperista iholle ja aurinkoon.  ;D

Joo mä luin kans. Vähän oli vaan myöhässä juttu tältä kesää... Ts. kuukausi sitten ois vielä voinut kokeillakin. Mutta ihan hauska idea kyllä :D

Poissa BB

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3522
  • EUFOR14
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #41 : 02/08/2005, 11:21:35 »
Oon pitkään himoinnut sellasta isoa, neljäsosa selkää täyttävää tiikeriä (mustaa), mutta saattaspa olla että sellanen ei oliskaan kymmenen vuoden päästä niin mieleinen, eikä niin isoa edes saa helposti piiloon, joten taitaa jäädä vaan haaveeksi... ;)


Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #42 : 08/08/2005, 07:40:48 »
Oon pitkään himoinnut sellasta isoa, neljäsosa selkää täyttävää tiikeriä (mustaa), mutta saattaspa olla että sellanen ei oliskaan kymmenen vuoden päästä niin mieleinen, eikä niin isoa edes saa helposti piiloon, joten taitaa jäädä vaan haaveeksi... ;)


Nii ja mieti, miltä se näyttää sitten kun oot kurttuinen vanha mummo. ;D  a
Ad astra per aspera!




Poissa BB

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3522
  • EUFOR14
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #43 : 08/08/2005, 11:51:47 »
Oon pitkään himoinnut sellasta isoa, neljäsosa selkää täyttävää tiikeriä (mustaa), mutta saattaspa olla että sellanen ei oliskaan kymmenen vuoden päästä niin mieleinen, eikä niin isoa edes saa helposti piiloon, joten taitaa jäädä vaan haaveeksi... ;)


Nii ja mieti, miltä se näyttää sitten kun oot kurttuinen vanha mummo. ;D  a

 ;D ;D ;D
Hih hih....!


Poissa Tara

  • Ylläpidon oikea käsi
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *****
  • Viestejä: 8125
  • Camp Koti KFOR 04/03-04/04, ISAF 08/07-08/08
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #44 : 08/08/2005, 11:57:10 »
Oon pitkään himoinnut sellasta isoa, neljäsosa selkää täyttävää tiikeriä (mustaa), mutta saattaspa olla että sellanen ei oliskaan kymmenen vuoden päästä niin mieleinen, eikä niin isoa edes saa helposti piiloon, joten taitaa jäädä vaan haaveeksi... ;)


Nii ja mieti, miltä se näyttää sitten kun oot kurttuinen vanha mummo. ;D  a

Vanheneehan tiikeritkin...  ;D

Poissa BB

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3522
  • EUFOR14
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #45 : 24/08/2005, 18:51:44 »
Tuumasta toimeen, eli pieni tiikeri olis tarkotus käydä ottamassa - mutta kertokaas bakteerikammoiselle, miten on vältettävissä tartuntatauntien leviäminen tatuointivälineistä? Siis tietysti ymmärrän sen, että tatuoijan täytyy olla tarkka hygieniasta, mutta miten se käytännössä tapahtuu. Neulan on oltava uusi, mutta onko ne "väritkin" kertakäyttöisiä?!    ???

Poissa Anki

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12508
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #46 : 25/08/2005, 08:10:35 »
@BB:odotas hetki kunnes meidän sairaanhoidon asiantuntija itse pääsee sairaalasta ja pääsee vastaamaan tohon sun kysymykseen ;)

Täällä taas huokaan kateudesta kun joku uskaltaa mennä ottamaan tatskan ::)  koskahan tällainen neulakammoinen saisi tarpeeksi rohkeutta kasaan ::)

Poissa Marge

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12620
    • KFOR 4/04-5/05
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #47 : 25/08/2005, 09:35:46 »
Tuumasta toimeen, eli pieni tiikeri olis tarkotus käydä ottamassa - mutta kertokaas bakteerikammoiselle, miten on vältettävissä tartuntatauntien leviäminen tatuointivälineistä? Siis tietysti ymmärrän sen, että tatuoijan täytyy olla tarkka hygieniasta, mutta miten se käytännössä tapahtuu. Neulan on oltava uusi, mutta onko ne "väritkin" kertakäyttöisiä?!    ???

En nyt aivan tarkkaan muista, mutta sellainen mielikuva on, että silloin kun mulle tehtiin kuvaa, niin tatuoija JOKO kaatoi aina isommasta väripullosta pieneen kertisrasiaan väriä TAI sitten ne värit oli valmiiks kertisrasiassa. Eli kyllä siinäkin on hygieniaa ajateltu  :) Ja neulan otti ihan mun nähden steriilistä paketista.
Fear never fixed anything.

Poissa Taru

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5647
  • Iloinen ex-leski
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #48 : 06/09/2005, 11:28:10 »
Dodii, nyt on enää pari viikkoa miehen tatska-aikaan. Oman tatskan suunnittelu ei ole edennyt yhtään, mutta laitoin viestiä arvon taiteilijalle, jos osaisi visioida mulle jonkun kivan pienen villakoira-aiheisen tatskan. :D
Voi joutua itkemään vähän, jos on antanut kesyttää itsensä. -Antoine de Saint-Exupéry

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Re: Tatuoinnit
« Vastaus #49 : 06/09/2005, 12:40:53 »
@BB:odotas hetki kunnes meidän sairaanhoidon asiantuntija itse pääsee sairaalasta ja pääsee vastaamaan tohon sun kysymykseen ;)

Täällä taas huokaan kateudesta kun joku uskaltaa mennä ottamaan tatskan ::)  koskahan tällainen neulakammoinen saisi tarpeeksi rohkeutta kasaan ::)

Meillä ongelmaa aiheuttaa lähinnä rahojen saaminen kasaan  ;)