Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 26/04/2024, 20:53:31

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Tuoreimmat viestit

Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10
81
RT-jutut / Vs: Jännittää vaikka koettu ennenkin
« Uusin viesti kirjoittanut IceQueen 05/01/2017, 08:47:31 »
Onko kellään sattunut niin että on joku sukulainen kuollut täällä sillä aikaa kun toinen on ollut pois tällä kertaa ihan minun suvustani ja olin viime viikonloppuna hautajaisissa mutta nyt näytää siltä että on tulossa toiset hautajaiset perään melkein... Ja että tämä on nyt se hetki kun todella kaipaa sitä toista vierelleen vaikka eihän se toinen niinkään mitään tehdä voi muuta kuin olla läsnä ja lähellä ja juuri sitä nyt kaipaan...
Osanotot suruusi!

Mun kuoli isoisä miehen ollessa Kosovossa. Pahinta oli se, kun toista ei saanut edes langanpäähän sillon kun olisi tarvinnut... Meni varmaan toista päivää ennen kuin soitti takaisin, siihen mennessä olin viestillä kyllä jo laittanut et mitä oli tapahtunut... Hautajaisiin sentään pääsi.

Kyllä se ikävää oli, kun toinen ei ollut tukena täällä ja kun oli kaukana, ei hän osannut yhtään suhtautua mun suruuni... Ensin ei meinannut anoa edes lomaa hautajaisiksi, kun oli sitä mieltä et mitä häntä siellä tarvitaan... :-\ Mut se nyt on hänen luonteenvikansa, ettei ole koskaan osannut suhtautua siihen et joku häntä tarvitsee ja hänen tukeaan tarvitsee.

82
RT-jutut / Vs: Jännittää vaikka koettu ennenkin
« Uusin viesti kirjoittanut Ulpu 04/01/2017, 22:07:01 »
Osanotto sinulle. Ja jaksamista, menetykset on aina vaikeita, saatika, että ei ole sitä toista siinä tukemassa. Ja jos niitä vielä tulee kaksin kappalein. Ihan se läsnäolokin (ja kainalo) on tosi tärkeää vaikeissa tilanteissa, vaikkei varsinaisesti muuta tekisikään.

Minulta kuoli isä miehen ollessa kolme vuotta sitten Afganistanissa. Miehen lähtiessä oli jo tiedossa, että isä ei elä pitkään (oli saattohoidossa), mutta olihan se silti aika raskasta, kun isä sitten kuoli ja olin yksin. Mies toki ajatuksissa mukana, mutta fyysisesti kaukana. Ja mulla oli tilanne muutenkin sellainen, että hoidin kaikki kuolemanjälkeiset asiat yksin, joten kyllä siinä olisi olkapäätä tarvittu. Mies pääsi hautajaisiin, koska oli tulossa lomille niin, että lykättiin hautajaisia ja odotettiin. Se oli tosi tärkeää mulle, ettei tarvinnut saattaa isää ilman miestä.

Vaikeita juttuja, mutta siitä(kin) selvittiin. Iso ja tärkeä tuki silloin (kuin muutenkin) oli naiset täällä. ♡
83
RT-jutut / Vs: Jännittää vaikka koettu ennenkin
« Uusin viesti kirjoittanut Evi 04/01/2017, 17:42:52 »
Onko kellään sattunut niin että on joku sukulainen kuollut täällä sillä aikaa kun toinen on ollut pois tällä kertaa ihan minun suvustani ja olin viime viikonloppuna hautajaisissa mutta nyt näytää siltä että on tulossa toiset hautajaiset perään melkein... Ja että tämä on nyt se hetki kun todella kaipaa sitä toista vierelleen vaikka eihän se toinen niinkään mitään tehdä voi muuta kuin olla läsnä ja lähellä ja juuri sitä nyt kaipaan...
84
Asian vierestä / Vs: Merkkitapahtumat & juhlapyhät VI
« Uusin viesti kirjoittanut zatu 01/01/2017, 21:22:17 »
Hyvää uutta alkanutta vuotta!
Onkohan tässä vallan tulossa vanhaksi, kun juhlimisen pääpaino on syömisessä eikä viiniä jaksa juuri juoda. :D
85
Asian vierestä / Vs: Merkkitapahtumat & juhlapyhät VI
« Uusin viesti kirjoittanut Ulpu 01/01/2017, 17:04:37 »
Hyvää ja onnellista uutta vuotta kaikille! ♡
86
Asian vierestä / Vs: Merkkitapahtumat & juhlapyhät VI
« Uusin viesti kirjoittanut IceQueen 31/12/2016, 19:55:48 »
Hyvää (ja kenties parempaa) vuotta 2017 kaikille!
87
Asian vierestä / Vs: Merkkitapahtumat & juhlapyhät VI
« Uusin viesti kirjoittanut pumpkin 31/12/2016, 09:53:51 »
Huikeaa uutta vuotta teille ihanat kanssakulkijat!
88
RT-jutut / Vs: Jännittää vaikka koettu ennenkin
« Uusin viesti kirjoittanut Evi 25/12/2016, 14:09:00 »
Nyt on sujunut jo paremmin lapset nukkuvat vapailla kun ei ole koulua vieressä muuten omissa sängyissä. Joulu oli itselle vähän haikea mutta sujui sekin yllättävän kivasti kun oli lähisukulaiset vierailemassa... Lapsilla oli hauskaa ja olivat iloisia itsejään mieheltäni oli tullut Kirjekuoressa joululahja meille kaikille pikkulahjat ja ihanin lahja oli kirje jossa oli omat osiot meille kaikille ja jossa oli isiltä terveiset ja rakkauden tunnustukset meille kaikille... Kyllä siinä vähän tippa tuli silmä kulmaan. Rauhallista joulun aikaa kaikille  :)
89
Asian vierestä / Vs: Joulu II
« Uusin viesti kirjoittanut Lilian 24/12/2016, 06:58:52 »
Rauhallista ja rentouttavaa joulua kaikille!
90
Asian vierestä / Vs: Joulu II
« Uusin viesti kirjoittanut Ulpu 24/12/2016, 06:30:45 »
Rauhallista joulua kaikille! ❤
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10