Aivotoiminta ja sen puute > APUA!!

Kirjoittaessa sivupalkki hyppelee holtittomasti..

(1/15) > >>

Katja:
Eli pomppiiko muilla teksti kirjoittaessa?

Tätä on vähän hankala selittää.. Mutta kun kirjoittaessa tämä laatikko alkaa olla täysi, niin tulee tuohon sivuun palkki, jotta voi katsoa niitä ensin kirjoittamia asioita. Sen jälkeen joka kirjaimella, sekä välilyönnillä palkki aina hyppää ylösalas..  ???  Muutenhan siitä ei haittaa olisi, mutta on tosi rasittavaa, kun en näe sitä mitä juuri sillä hetkellä olen kirjoittamassa. Eli jos tulee vaikka joku kirjoitusvirhe minun täytyy hiirellä vetää sitä palkkia siinne ihan alas. Ja kun kerran painaa pyyhinappulaa heittää se palkki taas ylöspäin. Ymmärrättekö ollenkaan? Ainoastaan tällä foorumilla tekee sitä..

Kati:
^Mulla on muutaman kerran ollu sama ongelma. Ajattelin vaan että johtuu koneesta ::).

KouTa:
^^ jep samaa vikaa mulla... :)

IceQueen:
Huh... Nyt pistitte pahan. Asiaan löytäisin varmasti ratkaisun, jos ensin ymmärtäisin mistä on kyse.. ;D Mut koitan katsoo jos jotain ratkaisuu löytyis.

KouTa:

--- Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 06/07/2009, 22:44:24 ---Huh... Nyt pistitte pahan. Asiaan löytäisin varmasti ratkaisun, jos ensin ymmärtäisin mistä on kyse.. ;D Mut koitan katsoo jos jotain ratkaisuu löytyis.

--- Lainaus päättyy ---
Pitää kuvata videolle.. ;)
Jos yritän kertoa... siis kun esim päikkyy kirjoittaa ja tää ruutu mihin kirjoitetaan tulee täys, niin teksti alkaa mena alareunan ala puolelle.. ja samaan tahtiin kun kirjoittaa ruutu pomppii ylös alas. siis tämä kirjoitus ruutu... skrollaamalla alas näkee mitä on kirjoittanu, mut sit kun jatkaa niin näkyvä osuus on kirjoitettavaa kohtaa ylempänä...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta