Yleiset > Asian vierestä

Kertausharjoitukset

<< < (3/7) > >>

Jartsa:
Reissusta ei taida tulla kh-päiviä, mutta koulutusajalta tulee ja siinä taisi olla myös tuo raja niiden päivien määrässä... En oo kyllä ihan varma mutta näin se mielestäni on...

Taru:

--- Lainaus käyttäjältä: Jartsa - 06/12/2005, 19:05:07 ---Reissusta ei taida tulla kh-päiviä, mutta koulutusajalta tulee ja siinä taisi olla myös tuo raja niiden päivien määrässä... En oo kyllä ihan varma mutta näin se mielestäni on...

--- Lainaus päättyy ---

Rotaatiokoulutuksesta saa kuulemma kertauspäiviä 1:1, Kosovosta taas muuntosuhteella x. Ei ukko muistanut tarkemmin, mutta kyllä niitä reissustakin saa.

Jartsa:
No sitten mun pitäis jo olla vähintään vääpeli... Ku on noita MPK:n kh-päiviäkin tullut kerättyä. 

point:

--- Lainaus käyttäjältä: Jartsa - 06/12/2005, 20:46:27 ---No sitten mun pitäis jo olla vähintään vääpeli... Ku on noita MPK:n kh-päiviäkin tullut kerättyä. 

--- Lainaus päättyy ---

Päivitin viisaammilta tietojani ja niinhän se on, et reissuista tulee korkeintaan se 25 kertausharjoitus päivää, vaikka viettäisit alueella 15 vuotta. Koulutuksista tulee, kuten Taru kertoi, 1:1. Muut kertaukset ilman muuta niissä vietettyjen päivien mukaan.

Aina ylennykset eivät lankea kohdalle kuin Manulle illallinen sillä varmaa tietoa on myös se, että esim. ylilutista kapuksi vaaditaan "hieman" suosituksia upseeriveljiltä. Kannattaa siis olla paikallisen upseerikerhon porukoissa.   ;D

Jartsa, etkös sä sit olekaan vielä se "vähintään vääpeli"? Taitavat täällä kotimaan reservissäkin olla nuo supaylennykset nykyään yhtä harvinaisia kuin tuolla alhaalla ollessa.  ;)



Jartsa:
En oo ihan varma menikö tuo nyt kettuilun puolelle, mutta supaylennykset oon saanu kaks kertaa ja oikeen res. ylennyksen kerran...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta