Yleiset > Asian vierestä

Luonnon lumoissa

(1/21) > >>

Taru:
Kun luonto on kuitenkin monelle tärkeä, tarvitsee se luonnollisesti oman aiheen :) Oikeasti, mä en millään löytänyt asialleni aihetta ;D

Harrastaako kukaan lintubongausta? En tunnusta harrastavani, mutta lenkillä sitä tulee vain pantua merkille uusia tuttavuuksia.. Lintukirjakin kotoa löytyy, äsken juuri tunnistin tämänpäiväisen bongauksen tikliksi :D Meidän järvellä on ihan uskomattoman paljon erilaisia vieraita, harvinaisin tuttavuus taitaa olla harmaasorsa. Mökille mentäessä viikko sitten bongasin harmaahaikarankin!

Upean luontokuvakin olisin äsken saanut: Meidän järvellä oli ihan lähekkäin ryhmä isokoskeloita, sinisorsia ja pesue nokikanoja!

virve:
Meillä ei varsinaisesti harrasteta lintubongausta, mutta muuten tunnistellaan kaiken maailman kasveja ja lintuja ja ötököitä.  Ja metsässä liikutaan aika usein, eväiden kera.

Mirka:
Mä harrastan (voiko sitä sellaiseksi kutsua ??? ) luontoa jossain määrin :)

Asun luonnon keskellä, peltojen ja metsien keskellä... Koiran kanssa tulee kuljettua paljon metsässä (tuo kun on ajokoira ja itse herra metsästäjä ei sattuneesta syystä ole kotona ja koira kaipaa ajoja... Pupuja siis etsimme yksissä tuumin ;) ) Ihanaa on kulkea ihan yksinkin pitkin teitä, kun on vaan peltoja tai metsiä ympärillä, mihinkään sysimetsään minusta ei yksikseni ole, olen siis pelkuri... :-[

Muutaman kerran olen ollut Papan kanssa metsällä mukana ja tykkäsin :) Hiljaisuus ja luonnon tuoksu on ihanaa :) Vaikka kaupunkilaistyttö olenkin, niin on se luonto silti ihana :)

Mikään bongari en ole ;) Tykkään vaan olla luonnossa, ihanaa on istuksia nuotiolla laavussa makkaran käristyessä...

Taidan siis olla tällainen metsästäjä-tyypinen luontoihminen ;)

Jartsa:

--- Lainaus käyttäjältä: Mirka - 20/09/2005, 21:06:04 ---
Mikään bongari en ole ;) Tykkään vaan olla luonnossa, ihanaa on istuksia nuotiolla laavussa makkaran käristyessä...

Taidan siis olla tällainen metsästäjä-tyypinen luontoihminen ;)

--- Lainaus päättyy ---

Olet siis juuri sitä parasta tyyppiä.  :)

soila:
Mä en mitään bongaile (paitsi kurkia ja joutsenia ;D), mutta muuten tykkään kyllä luonnossa liikkua ja oleskella. :) Tuhannen korvessa asustankin, ja tykkään siitä. :D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta