Yleiset > Asian vierestä

Mökkeilyä

<< < (5/59) > >>

Taru:
Kukas meinaa juhannukseksi mökille?? Mä en vois edes kuvitella juhannusta kaupungissa.. Nyt meitä onkin jo aika iso porukka menossa mökille, kolme siskoa, ukot ja kuus koiraa :o

myy79:

--- Lainaus käyttäjältä: Taru - 31/05/2005, 13:36:09 ---Kukas meinaa juhannukseksi mökille?? Mä en vois edes kuvitella juhannusta kaupungissa.. Nyt meitä onkin jo aika iso porukka menossa mökille, kolme siskoa, ukot ja kuus koiraa :o

--- Lainaus päättyy ---

mökille mennään.. on varattu järvenranta- saunamökki suomussalmelta hossasta.. ja ihan kahestaan mennään.. minä mies ja hyttyset.. ;)
on muutama kaupunkijuhannus tullu vietettyä, ja no thanks.. ennemmi sitten vanhempien luona maalla kärvistelee, kuin kaupungissa...  ::)

susakaro:

--- Lainaus käyttäjältä: Anki - 06/05/2005, 20:17:46 ---
Tämän mökin lisäksi minulla ja kullallani on suht. uus mökki aivan "puskassa" ;) Lapissa...
Se on todellinen erämaa-kämppä, joten siellä saa todellakin nauttia luonnon rauhallisuudesta ja siitä että saa olla aivan kahdestaan vaan ilman että kukaan pääsee häiritsee, sillä puhelimet eivät edes pelaa siellä :D

--- Lainaus päättyy ---

Mieletöntä... on vähän meikäläisen unelma  :)

susakaro:

--- Lainaus käyttäjältä: anne - 13/05/2005, 19:42:57 ---Se on mun mielestä ihanaa ku mökillä elämä on erinlaista kuin täällä kaupungissa, saa vähä nähä vaivaa esim. ku pitää tiskata!  ;D


--- Lainaus päättyy ---

Minusta tämä on yksi mökkielämän ideoista, kun siellä tekemistä on perusjutuissa, eli sinne ei tarvi ottaa mitään tekemistä mukaan vaan puuhailla mökkijuttuja vain. Mikä on ihanampaa, kun kantaa saunavedet itse hikihatussa ja sit löylyä...aaaah ::)

susakaro:

--- Lainaus käyttäjältä: Taru - 31/05/2005, 13:36:09 ---Kukas meinaa juhannukseksi mökille??

--- Lainaus päättyy ---

Meilläkin on perinteenä olla mun suvun mökillä juhannukset perheen kanssa. Tänä vuonna kuitenkin sisko perheinen jää tulematta, joten menemisestä ei olla vielä päätetty. Oishan se kuitenkin paras mahdollinen tapa viettää suomalaista jussia! nyt kun mieskin voi siihen osallistua :)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta