Yleiset > Asian vierestä

Jaadajaada VIII

<< < (2/68) > >>

s^n^:
Satuinpa päivystäessä vahingossa kääntämään radion Yleisradion taajuudelle ja sieltä tuli kuunnelma Olen suomalainen: Soitellen sotaan, jossa esitettiin sota-ajan suosituimpia kappaleita. Ai että mulla oli mukavaa.. :)

Janica:
Tän sivun alalaidassa pyörii ainakin mulla chanti.fi -mainos. Kävin piruuttani kurkkimassa ja voi kiesus millaisia virheitä siellä on. Esimerkiksi kaikki rivisormukset on "Alianssi"-sormuksia. WTF????  ::) Ja muutenkin aika kämäsen näköiset sivut.  :-X

IceQueen:
Mukava tunne kaupassa, kun 90€ näytössä muuttui bonuskortin vetäisemisellä vähän päälle 70 €. ;)

Janica:
Herättiin viime yönä siihen kun Medi-Heli laskeutui tuohon lähipellolle. Katseltiin ikkunasta sen laskeutumista, aika vaikuttavaa kun pystyvät säkkipimeässä toimimaan.. Pelottavalta näytti kun tuossa lähellä ambulanssin valot vilkkui ja kopteri pörräsi siinä, ei voi muuta kuin kunnioittaa alan ihmisiä jotka kellon ympäri ovat lähtövalmiudessa ihmishenkien vuoksi!

Huolestuttaa vain että mitähän tuossa sitten on tapahtunut..  :-\

IceQueen:
Janica: Joko selvisi mistä oli kyse? Taatusti pelottavaa nähdä se Medi-Heli siellä, kun tietää ettei ne ihan turhan päiten ajele...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta