Yleiset > Asian vierestä

Melkein sukua julkkikselle

<< < (2/9) > >>

IceQueen:
Tää on aika hyvä kysymys...

Varmaan Martti Ahtisaari on kans yks tunnetuimmista, mutta en osaa sanoa, onko tunnetuin.

IceQueen:

--- Lainaus käyttäjältä: rumin,mies syvästä etelästä - 07/03/2011, 09:11:17 ---Ois montakin juttua ja tapauksia mutta olkoon nyt kun te nuoret ette tunnistas montakaan vanhoista julkimoista ;D

--- Lainaus päättyy ---
Joo, mulle ainakaan noi kivikautiset julkimot ei sano juurikaan mitään. ;)

pumpkin:

--- Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 07/03/2011, 10:25:02 ---
--- Lainaus käyttäjältä: rumin,mies syvästä etelästä - 07/03/2011, 09:11:17 ---Ois montakin juttua ja tapauksia mutta olkoon nyt kun te nuoret ette tunnistas montakaan vanhoista julkimoista ;D

--- Lainaus päättyy ---
Joo, mulle ainakaan noi kivikautiset julkimot ei sano juurikaan mitään. ;)

--- Lainaus päättyy ---

Minä olin noista uudemmista misseistä ihan ulalla, en ole moneen vuoteen vissiin katsonut missikisoja tai lukenut mitään juorulehtiä, kun oli ihan outoja nimiä ja kasvoja.

IceQueen:

--- Lainaus käyttäjältä: pumpkin - 07/03/2011, 10:26:15 ---
--- Lainaus käyttäjältä: IceQueen - 07/03/2011, 10:25:02 ---
--- Lainaus käyttäjältä: rumin,mies syvästä etelästä - 07/03/2011, 09:11:17 ---Ois montakin juttua ja tapauksia mutta olkoon nyt kun te nuoret ette tunnistas montakaan vanhoista julkimoista ;D

--- Lainaus päättyy ---
Joo, mulle ainakaan noi kivikautiset julkimot ei sano juurikaan mitään. ;)

--- Lainaus päättyy ---

Minä olin noista uudemmista misseistä ihan ulalla, en ole moneen vuoteen vissiin katsonut missikisoja tai lukenut mitään juorulehtiä, kun oli ihan outoja nimiä ja kasvoja.

--- Lainaus päättyy ---
Juu, sama juttu. Mä alan olla ylipäätään julkkiksista ihan pihalla, kun ei mitkään Seiskat tai Mariat kuulu mun luku- ja katselujuttuihin... ::)

Sen verran sentään Helsingissä baarissa ollessa tajusin, kun vastaan käveli Lola Wallinkoski ja Mert Otsamo, sekä baarin omistaja Cristal Snow. ;D  Niin ja jonottaessa nähtiin Teuvo Loman.

PMP:

--- Lainaus käyttäjältä: pumpkin - 07/03/2011, 10:14:49 ---Haluaisin lisätä tähän otsikkoon sellaisen kysymyksen, että
Kuka on maailman tunnetuin suomalainen? olemme pohtineet tätä moneen otteeseen eri ihmisten kanssa, eikä päästä koskaan oikein mihinkään tulokseen. Toki se tällä hetkellä saattaa olla Tarja Halonen, että jos häntä ei oteta mukaan.

--- Lainaus päättyy ---

Mä sanon, että Kimi Räikkönen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta