Yleiset > Asian vierestä

Sää V

<< < (4/127) > >>

Ulpu:
^ Juu, en minäkään, kutittaa pirusti. Ja pelkkä villis tuntuu kalsalta.

MLL:n hoito-oppaassa oli jonkun TTL:n tutkijan suositus, että paras ois tekokuitusukka ja sen päälle ohut villasukka. Ja sehän se varmaan paras oiskin hengittävyyden ja kuivana tuntumisen kannalta. Ja mieluummin kahdet ohuet kuin yhdet paksut sukat.

KouTa:
^ parasta aikaakin villasukka paljaassa jalassa. :D :D
Mut kyllä minäkin laitan urheilusukan ensin ja sit villasukan. Jos tarvii; yleensä on pelkkä urheilusukka vaelluskengässä talvellakin.

Lilian:
Me ostettiin tytöille villapohjaiset sukat+niiden lisäksi villasukka.

Lapis:

--- Lainaus käyttäjältä: Hani - 24/01/2010, 18:10:06 ---
--- Lainaus käyttäjältä: lapamato - 24/01/2010, 16:10:50 ---sukkina kannattaa käyttää vain villasukkia, kun noi muut materiaalit vie hyötyä pois villasukilta.

--- Lainaus päättyy ---
Paljaaseen jalkaan  ??? Mä en ainaskaan pysty käyttämään villasukkia suoraan iholle, alkaa kutiamaan.

--- Lainaus päättyy ---

Jep. Voin suositella useiden päivien yli -25 asteiden kokemuksella. Mulla on norjan armeijan villasukat, ne ei kutia niin paljoa. Jos laittaa ohuenkin vaikka kuinka teknisen sukan väliin, ei ole niin lämmin enää. Lämpimintä on laittaa villasukat ja kumpparit, joissa on tosi paksu huopavuori, niillä tarkenee olla pilkillä :)

KouTa:
Radiosta kuultua: tulee taas lunta!! Minne mä sen laitan? Toivottavasti ei tuu paljon....

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta