Yleiset > Asian vierestä

Sää V

<< < (3/127) > >>

Marge:
Tuohon Lilianin viestiin viitaten. Mä olen sitä mieltä, että ei ole olemassa huonoja säitä, on vain huonoja varusteita.
Kyllä me ollaan lasten kanssa ulkoiltu, vaikka pakkanen paukkuu, mutta ei tietenkään tuntitolkulla ettei posket palellu.
Ja tää ei ole nyt Lilianille, mutta olen ihmeekseni huomannut, että monet vanhemmat ei ota tarpeeks välivaatetta lapsille päiväkotiin mukaan  ??? Varsinkin jos on helposti paleleva lapsi, niin me laitetaan vielä villapuvun päälle villapaita pk:n varavaatteista, jos lapsella ei ole mukana. Ja kyllä Kuomat ja villasukat on näillä pakkasilla ihan ykköset. Niissä on villavuori ja tarpeeks varpailla tilaa liikkua. Rukkasissa on tosi paljon eroja, yhdet mitkä olen huomannut omalla tytöllä lämpimiksi on nahkarukkaset. Sillä palelee tosi helposti kädet, mutta niissä on pysynyt lämpiminä. Ja se nyt on selvä, että missään vaatteissa lapsi eikä aikuinenkaan tarkene, jos ei liiku  ::)

Lilian:
Samaa mieltä, monet vanhemmat eivät laita tarpeeksi vaatteita lapsille mukaan. Meillä ongelma on varpaat ja sormet. Kuomat on ja paksut sukat+villasukat eikä riitä. Ensitalveksi pitänee kokeilla reiman kiddo-hanskoja, moni asiakas ainakin kehunut kovasti lämpimiksi (kaikki myytiin jo, joten siksi en voi niitä enää ostaa täksi talveksi). Menee jo pahasti OT mutta tyttöjen päiväkodissa eivät ole käyneet ulkona viikkoon ::) Ymmärrän kyllä että pukemisrumba on iso, mutta voisihan sitä mennä edes vähäksi aikaa pihalle vaikka pakkasta paljon onkin.

Mein kumpikaan tytöistä ei liiku paljon pihalla :-\ joten kylmähän siinä tulee vaikka olisi millaiset vaatteet. Tai liikkuuvat kyllä, mutta ei ilmeisesti riittävän lujaa jotta tulisi lämmin.

rapu:
Mulla henk.koht ongelma on posket ja nenä, jotka tahtoo jäätyä heti. Vaikka muuten olis lämmintä, niin kasvot on herkät.

Lapis:

--- Lainaus käyttäjältä: Lilian - 24/01/2010, 15:20:46 ---Samaa mieltä, monet vanhemmat eivät laita tarpeeksi vaatteita lapsille mukaan. Meillä ongelma on varpaat ja sormet. Kuomat on ja paksut sukat+villasukat eikä riitä. Ensitalveksi pitänee kokeilla reiman kiddo-hanskoja, moni asiakas ainakin kehunut kovasti lämpimiksi (kaikki myytiin jo, joten siksi en voi niitä enää ostaa täksi talveksi). Menee jo pahasti OT mutta tyttöjen päiväkodissa eivät ole käyneet ulkona viikkoon ::) Ymmärrän kyllä että pukemisrumba on iso, mutta voisihan sitä mennä edes vähäksi aikaa pihalle vaikka pakkasta paljon onkin.

Mein kumpikaan tytöistä ei liiku paljon pihalla :-\ joten kylmähän siinä tulee vaikka olisi millaiset vaatteet. Tai liikkuuvat kyllä, mutta ei ilmeisesti riittävän lujaa jotta tulisi lämmin.

--- Lainaus päättyy ---

Ei nyt oo mitenkään henk.koht sulle osoitettu, mutta sukkina kannattaa käyttää vain villasukkia, kun noi muut materiaalit vie hyötyä pois villasukilta.

Hani:

--- Lainaus käyttäjältä: lapamato - 24/01/2010, 16:10:50 ---sukkina kannattaa käyttää vain villasukkia, kun noi muut materiaalit vie hyötyä pois villasukilta.

--- Lainaus päättyy ---
Paljaaseen jalkaan  ??? Mä en ainaskaan pysty käyttämään villasukkia suoraan iholle, alkaa kutiamaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta