Yleiset > Asian vierestä

Kotisivuaineksia

<< < (2/13) > >>

Kisu:
Itse olen aloittanut kotisivujen teon ja nyt ne sivut odottavat, että ehtisin ja jaksaisin tehdä ne kokonaan uusiksi.. Tarkoituksena on tehdä täysin toisentyyppinen sivusysteemi. Olkoon nyt kuitenkin tuolla vielä se mikä niistä on tallella enää, onhan tässä vielä aikaa ne joskus laitella.

Kiitos IQ noista vinkeistä. Aion ihan varmasti hyödyntää niitä sitten joskus, kun saan itseäni niskasta kiinni tehdäkseni niille sivuille jotakin.

Omille sivuille oli esimerkiksi jo nyt jostakin ilmestynyt sellainen idiootti häntä osoittimen kohdalle, joka liikkuu kun hiirtä liikutan... Sen poistan kyllä heti kun vain keksin, miten se sinne ylipäätään ilmestyi. ;D

IceQueen:

--- Lainaus ---
Omille sivuille oli esimerkiksi jo nyt jostakin ilmestynyt sellainen idiootti häntä osoittimen kohdalle, joka liikkuu kun hiirtä liikutan... Sen poistan kyllä heti kun vain keksin, miten se sinne ylipäätään ilmestyi. ;D
--- Lainaus päättyy ---

Mulla ei tullut mitään häntää. Eli luultavasti on joku oman koneesi juttu... Kokeilin kahdellakin selaimella ja ainakaan lähdekoodissa ei ollut mitään koodin pätkää, joka määrittäisi käyttämään jotain muuta kursoria kuin koneen oletuskursoria.

IceQueen:
Minni: Hiukan suloinenn kuva teidän tyttösestä tuolla teidän kotisivujenne etusivulla! :D

minni:

--- Lainaus ---Minni: Hiukan suloinenn kuva teidän tyttösestä tuolla teidän kotisivujenne etusivulla! :D
--- Lainaus päättyy ---


Kiitos!  :)

Sillä saa hyvin korvattua puutteen kotisivun laadussa...

Nimim. tumpelo ;)

IceQueen:

--- Lainaus ---Miun sivut oli IQ:n kauhistus.. :P ne on nimittäin tehty Publisher taitto-ohjelmalla, joka on iisiäkin iisimpi käyttää.. :D

...koodia..joo on siellä koodiakin laskurin verran  ;D
--- Lainaus päättyy ---

Juu... Elkää hyvät ihmiset käyttäkö Publisheriä!!  ;D Jos joskus koodia pitää korjailla niin tuo luo sellaista sekamelskaa että menee ikä ja terveys kun lähtee selvittämään miksei joku juttu sivulla toimi...

Sillä saa kyllä tehtyä nättiä ulkoasua. Mutta suosittelisin ennemmin Front Pagea, joka ei sen kummempi ole käytössä kuin Publisherkaan ja sen koodijäljessä on sentään hitunen järkeäkin!  ;) ;D

Tää nyt tosin on vaan sitten mun mielipiteeni, joku muu koodaaja voi olla toista mieltä...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta