Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 29/03/2024, 01:01:02

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Äänestys

No lähtisittekö? (Jos olisi mahdollista.)

Joo.
2 (22.2%)
En.
4 (44.4%)
Ehkä.
3 (33.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 9

Kirjoittaja Aihe: Lähtisittekö itse?  (Luettu 51078 kertaa)

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #10 : 17/05/2004, 12:49:10 »
Lainaus

Näin jälkikäteen aatellen, jos inttiin olisin menny niin todennäköisesti oisin löytäny itseni jostain Libanonista tai vastaavasta paikasta rauhanturvaajana. (ehkä samalla keikalla nykyisen kullan kanssa ;D)

Tota just kirottiin mieheni kanssa, kun pariskuntia ei laiteta samaan missioon... :P Eli jos mä käyn armeijan ja haluun lähtee reissuun niin pitää salata se, että ollaan yhdessä, jos meinataan samaan reissuun päästä...
Ad astra per aspera!




Sundancer

  • Vieras
Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #11 : 17/05/2004, 13:33:08 »
Lainaus

Tota just kirottiin mieheni kanssa, kun pariskuntia ei laiteta samaan missioon... :P Eli jos mä käyn armeijan ja haluun lähtee reissuun niin pitää salata se, että ollaan yhdessä, jos meinataan samaan reissuun päästä...

Eikös tuohon kohtaan ole suunnittelilla muutosta?
Että saisivat vielä kaksionkin majapaikakseen ainakin joissain kohteissa...

Janica

  • Vieras
Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #12 : 17/05/2004, 14:04:40 »
Minähän olen jo aika reippaasti maailmaa nähnyt ja paljon kokenut ikääni nähden, että sinänsä haluaisi kerrankin elää normaalia elämää ja asettua aloilleen.

Takana on sukulaisten luo muutto vuodeksi 12-vuotiaana, muuttoja pitkin suomea, vaihto-oppilasvuosi... Lisäksi hieman hankaluuksia oman perheen sisällä ikävuosina 13-18. Nyt ei enää jaksa jatkuvaa touhua enää niin. (TOSI vanhahan minä oonkin, heh!  ;) )

Mutta jos inttiä ei tarvitsisi käydä niin mikä jottei? Kuitenkin olen reissaamiseen tottunut, en ole sellainen persoona, joka vähästä hätkähtää, ja sisua on joskus enemmän kuin tarpeeksi!  ;D


minni

  • Vieras
Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #13 : 17/05/2004, 14:43:30 »
Siviilipuolen hommista olen haaveillut useinkin ja taitaa ne paprut olla laatikossa vieläkin.  ;) Ja ehkä silloin, kun exä oli joukoissa, oli tosi kiinnostunut aiheesta ja saattoi ehkä joskus miettiä rauhanturvapalvelusta vaihtoehtona... (Tuskin minua olisi huolittu.)

Enemmän kuitenkin kiinnostaa oman alan työ ulkomailla jossakin sopivassa vaiheessa koko perheen voimin. Haaveillahan saa aina.  8)

Joskus pikkutyttönä olisin halunnut lähteä lähetystyöhön. :)

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #14 : 17/05/2004, 18:03:22 »
Lainaus
Noh tuota... kehtaako myöntää... ;D

Pikkusiskon kanssa tehtiin tuossa muutama viikko sitten päätös, että vuonna 2006 lähdetään yhdessä armeijaan... tai jos mulla kunto piisaa jo 2005 niin silloin jo haen...

Ja valmareihin... eli sitten rt-hommiin jos läpi pääsen... ja mähän meen vaikka läpi harmaan kiven, eli jos pääsen armeijaan niin sitten kans meen armeijan läpi ja lähden rt-hommiin.


;D ;D ;D ;D ;D Ihan hieno juttu!
Siitä vain samalla mitalla miehille(/miehelle) takaisin! (Ja kenenkäs veri sitten saastuis?:o ;))Pitäisköhän munkin harkita.. Tosin, armeija ei välttämättä olis mun paikka, kun kaikki pakot ja käskyt on aina tuottanu pieniä vaikeuksia. ;) Mutt kunto olis tällä hetkellä kohtuullisen hyvä.  :D Tosin, ikä taitaa tulla kohta vastaan..
-memento vivere-

Kisu

  • Vieras
Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #15 : 19/05/2004, 22:46:19 »
Lainaus
Käsitykseni muuttui täysin omana dependant vuotena Israelissa, missä näin läheltä rt-naisten elämää. Ei se aina ole mitenkään imartelevaa, kun vastakkaisen sukupuolen palvelustoverit kännipäissään haluaisivat tyydyttää tarpeitaan ja kuvittelevat, että tottakai sitä naisetkin haluavat...  ja narttu olet vaikket annakaan... ei ole helppoa heilläkään. :(


Niin.. herkästi täällä kotonakin saattoi (huonona päivänä) tuomita kaikki rtnaiset siksi tietyntyyppisiksi naisiksi, vaikka suurin osa heistä ihan ok tyyppejä, jotka todellakin menevät töitä sinne tekemään, eikä toisten miehiä iskemään. Ja jos jonkun mies on iskettävissä tai jopa aloitteentekijänä, niin ei miun mielestä pelkkää naista voi syyttää siinä tapauksessa.

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #16 : 19/05/2004, 23:35:10 »
Lainaus


Tuon alleviivaan ihan tavallisessa arjessakin. Mielestäni on turhaa syyttää ns. kolmatta osapuolta pieleen menneestä suhteesta. Uskon itse siihen, ettei kunnossa olevaan parisuhteeseen voi tunkeutua kukaan pariskunnan väliin ellei sitä rakoa jo ole siellä.

Kaikki me varmaan haluamme kohdallemme rakkautta ja arvostusta ja jos ei kotona homma pelaa, haetaan sitä sitten muualta.
Kyllä ne syyt aina siihen parisuhteen hajoamiseen on jossain muualla kuin 3. osapuolessa. tää kolmas osa puoli on vaan se seuraus... Omasta kokemuksesta. Mut joskus se kolmas osapuoli voi toimia tarpeellisena herätteenä, jos muuten on toiselle itsestäänselvyys... mut tää menee jo vähän eri palstan aiheeks. :)
Ad astra per aspera!




Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #17 : 20/05/2004, 13:05:33 »
Lainaus


Käsitykseni muuttui täysin omana dependant vuotena Israelissa, missä näin läheltä rt-naisten elämää. Ei se aina ole mitenkään imartelevaa, kun vastakkaisen sukupuolen palvelustoverit kännipäissään haluaisivat tyydyttää tarpeitaan ja kuvittelevat, että tottakai sitä naisetkin haluavat...  ja narttu olet vaikket annakaan... ei ole helppoa heilläkään. :(


Joo samansuuntaista on kuultu... Että ehkä tarkemmin ajateltuna voisin haluta lähteä turvaamaan, jos olisin mies.;D Suuri osa (???) varmaan suhtautuu rt-naisiin asiallisesti, mutta kusipäitä löytyy aina.
 
-memento vivere-

minttukoo

  • Vieras
Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #18 : 20/05/2004, 15:48:49 »
No ei mua sais kirveelläkään rt-hommiin!!  :)
Ulkomaille töihin ihan oman alan hommia tai sitten opiskelemaan voisin mielellään lähteä, ja päättänyt olen, että jos mies seuraavalle reissulle lähtee lähivuosina niin tämä tyttö lähtee ulkomaille kans. En jää yksikseen tänne toista vuotta oottamaan...
« Viimeksi muokattu: 20/05/2004, 15:49:43 kirjoittanut minttukoo »

Cat

  • Vieras
Re: Lähtisittekö itse?
« Vastaus #19 : 26/05/2004, 13:21:18 »
En lähtis. Ei oo ees armeija sillon aikoinaan houkuttanu, vaikka sukulaiset yritti sinne työntää.. ammattina ja työnä arvostan kovasti, mutta ite en sinne halua.