Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 29/03/2024, 01:17:03

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Humppaorkesterit yms viihdykkeet toimialueella  (Luettu 35146 kertaa)

miipe

  • Vieras
Humppaorkesterit yms viihdykkeet toimialueella
« : 21/08/2004, 12:45:52 »
Elikäs, aloitin ihka ensimmäisen aiheen  ;)

Kuulemma tänään Heikin komppaniassa esiintyy Irina!
Mäkin haluisin nähdä keikan, sillä pidän Irinan äänestä ja lauluista. (vaikkakaan moni ystäväni ei ymmärrä minua?)
Monet suhtautuvat ristiriitaisesti "miehien viihdykkeisiin siellä alhaalla", mites te suhtaudutte?

Itse olin sekunnin murto-osan sitä mieltä kun kuulin että, jaahas ! mutta kyllähän se niin on että on tässä itsekin käyty The Hunkseja kattelemassa että tasapuolisuuden nimissä mennään =)

Ja luulen että arkiset olot ovat miehillä hieman ankeita ja puuduttavia, niin kyllähän heillekin täytyy suoda viihteellisyyttä, maun rajoissa! ;D
« Viimeksi muokattu: 19/12/2006, 13:41:37 kirjoittanut Tara »

Poissa Karlis

  • Koditar
  • Paatunut Koditar
  • *****
  • Viestejä: 1277
    • KFOR 10/03-10/04
Re: Kosovon esiintyjät
« Vastaus #1 : 21/08/2004, 12:54:35 »
Mun mies vastaa Irinan turvallisuudesta esiintymisreissun aikana, eikä mulla todellakaan ole mitään sitä vastaan. Miksi olisi?

ps. Satuin näkemään Irinan bändeineen lentokentällä. Seurue koostui Irinan lisäksi 5 miehestä... ;)
« Viimeksi muokattu: 21/08/2004, 12:58:41 kirjoittanut ktoiviai »

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Re: Kosovon esiintyjät
« Vastaus #2 : 21/08/2004, 13:48:31 »
Kivahan se on, että ohjelmaa järjestetään! (Ei siellä mitään strippareita kuitenkaan ole..  ;)) Ja vielä jos esiintyjissä on vaihtelua, aina parempi. :) (Ettei aina soita se sama makedonialainen bändi, jos ei siinäkään varmasti mitään vikaa ole.)

Bosniassa oli muistaakseni Lapinlahden linnut muinoin esiintymässä, mieskauneuttakin sitten..  ;) ;D
-memento vivere-

minttukoo

  • Vieras
Re: Kosovon esiintyjät
« Vastaus #3 : 21/08/2004, 13:49:53 »
Juu Irina siellä tosiaan on tämän viikon esiintymässä Kosovossa. Eilen oli ollut Christiinassa ja keikka oli kuulemma miehen mukaan ollut tosi hyvä. Irina oli tehny sound checkkiä ennen konserttia ja hehkuttanut, että "Tää on paras stage ever!"  ;D

En minä ainakaan osaa ajatella mitenkään negatiivisesti että siellä on naisesiintyjä. Ja niinkuin Karlis kertoi jo bändi koostuu 5 miehestä ja Irinasta.  :)
« Viimeksi muokattu: 21/08/2004, 13:52:38 kirjoittanut minttukoo »

Noita-akka

  • Vieras
Re: Kosovon esiintyjät
« Vastaus #4 : 21/08/2004, 14:38:10 »
Niin, aihetta sivutakseni kyselen taas.. Oletteko nähneet Ylen tuottaman dokumentin Timo Rautiaisen ja trio niskalaukauksen kappaleesta 62 :-[? Suosittelen lämpimästi dokumentin katsomista, löytyy ainakin bändin DVD levyltä.

Oma lukunsa on vielä kappale Lumessakahlaajat, joka on omistettu suomalaisille rauanturvaajille Kosovossa.


Poissa mami

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4801
  • UNPREDEP 97-98, KFOR 99-00, KFOR 02-03, EUFOR 05
Re: Kosovon esiintyjät
« Vastaus #5 : 21/08/2004, 14:50:35 »
Mun mies kuskasi Lindaa silloin kun oli se tanssityttöhässäkkä, fiksu nainen oli kuulemma ollut ja vihainen likoille siitä niitten touhusta...

Todella hienoa että rauhanturvaajille järjestetään ohjelmaa, katkaisee arkisen aherruksen sopivasti.
Niskalaukaus on meillä kirosana, sitä oli posella soitettu joka helvetin päivä...

minni

  • Vieras
Re: Kosovon esiintyjät
« Vastaus #6 : 21/08/2004, 16:30:45 »
Hieno juttuhan se on! :) Ihan kiva, että saavat vähän viihdykettä ja iloa arkeen. Ja hyvä sekin, että artistit on olleet aina "tasokkaita" suomalaisia artisteja. :)

En muista, mitä kaikkea Kosovossa oli silloin ennen muinoin, mutta Lipskeissä oli ainakin Jonna Tervomaa. Sitä olisin voinut mennä itsekin kuuntelemaan. :)

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Re: Kosovon esiintyjät
« Vastaus #7 : 21/08/2004, 19:04:44 »
Joo... No... Mun mies oli tän Linda-hässäkän aikaan alhalla, ja vieläpä katsomassa tuota esitystä... En pitänyt juurikaan siitä että siellä oltiin lähes strippailtu lavalla jne..

Mutta silti oon sitä mieltä että pitää niillä miehillä siellä olla viihdykettä... kun vaan ei oo puol alastomia naisia... :) Eli Irina on OK, hemmetin hyvä laulaja ja kuulemani mukaan myös hyvä esiintyjä.
« Viimeksi muokattu: 21/08/2004, 19:05:15 kirjoittanut IceQueen »
Ad astra per aspera!




Leena

  • Vieras
Re: Kosovon esiintyjät
« Vastaus #8 : 23/08/2004, 15:29:54 »
Silloin kun oltiin koko perhe Israelissa, Golanilla oli Lapinlahden linnut.. Ei ihan ollut tarkoitettu 10-vuotiaille se show, mutta rauhanturvaajien arkeahan sinne mennään piristämään!
Mun mielestä tosi hyvä juttu, että saavat viihdettä. Varmasti esinntyjillekin mieleenpainuvia reissuja!

Lady-80

  • Vieras
Re: Kosovon esiintyjät
« Vastaus #9 : 24/08/2004, 18:00:38 »
Hyvä juttuhan se on, että saavat meiän äijät alas jotain piristystä välillä!  :) Mutta en TODELLAKAAN siedä ajatusta siitä, että Linda on sinne joskus roudattu. Kun se kuitenkin ihan ittessään saa miehet kuolaamaan ja on suomalainen seksisymboli. Miehet harvemmin sen soittotaitoa ihailee kumminkaa!  :P