Yleiset > Asian vierestä

Tatuoinnit

<< < (26/116) > >>

BB:

--- Lainaus käyttäjältä: yama66 - 19/02/2006, 13:55:33 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Ela - 19/02/2006, 13:43:11 ---Mulla ei ole tatuointeja eikä varmaan tulekaan.

--- Lainaus päättyy ---

 Kaikki leikkauksetkin on mulla, vain jos on ehdoton pakko.  :-\

--- Lainaus päättyy ---

No eikös tämä päde kaikkiin ihmisiin... ;) Minulla kanssa tuo keloidi, mutta osaava lääkäri on kursinut kokoon niin hyvin, että kehtaa kesällä kulkea vähän vähemmissä vaatteissa.

Kiva tietää, että tanlaalle on onnistunut tatskat, itekin oon ollu vähän huolissani, että minkälaisia tatuoinneista tuleekaan tähän ihoon.

yama:

--- Lainaus käyttäjältä: BB - 19/02/2006, 14:03:46 ---
--- Lainaus käyttäjältä: yama66 - 19/02/2006, 13:55:33 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Ela - 19/02/2006, 13:43:11 ---Mulla ei ole tatuointeja eikä varmaan tulekaan.

--- Lainaus päättyy ---

 Kaikki leikkauksetkin on mulla, vain jos on ehdoton pakko.  :-\

--- Lainaus päättyy ---

No eikös tämä päde kaikkiin ihmisiin... ;)

--- Lainaus päättyy ---

Joo joo, mutta ajattelin itellä lähinnä noita luomia, joita on hirveesti, niin niitä ei lähetä leikkelee ihan helpolla, jos ei oo mitään vakavaa. Selästä on poistettu yks ja siitä tuli kyllä sellainen arpi, et hitto. :-\

termari:
voivoivoi..hirvee hinku ois ottaa toine tatska. nilkassa on pikkanen köynnös.
ja löysin justiinsa kuvan sellasesta tatskasta minkä haluan!  :jipii:  Miian laittaman tatska/lävärilinkistä löyty. kiitos Miia! :D

http://www.kinkymousetattoo.net/gallery2/v/Tatuoinnit/album01/DSC05908.jpg.html

vähän vähemmän mustaa vaan.  :)
enkä kyllä oo päättänny paikkaa vielä. mut tuommonen mulle hetinytäkkiätänne. :toothy12:

Sanna:

--- Lainaus käyttäjältä: termari - 30/03/2006, 15:48:04 ---voivoivoi..hirvee hinku ois ottaa toine tatska. nilkassa on pikkanen köynnös.
ja löysin justiinsa kuvan sellasesta tatskasta minkä haluan!  :jipii:  Miian laittaman tatska/lävärilinkistä löyty. kiitos Miia! :D

http://www.kinkymousetattoo.net/gallery2/v/Tatuoinnit/album01/DSC05908.jpg.html

vähän vähemmän mustaa vaan.  :)
enkä kyllä oo päättänny paikkaa vielä. mut tuommonen mulle hetinytäkkiätänne. :toothy12:

--- Lainaus päättyy ---
Kauhee hinku olis mennä taas ottamaan uus kuva.. Aihe on viel päättämättä, mut sellainen olo on, että ajan vois silti melkein varata.. ::)

kasu:
Hankasin aamulla urakalla mustetta irti kylppärin kaakeleista ;D ;D ;D

Ei ollu miesparka huomannu minkä sotkun sai aikaan kun ilman laseja ke aamuna suihkutteli ennen kentälle lähtöä. Ei ollu vuorokaudessa vielä jämähtäny ku muutamaan saumaan pahemmin. Onneksi nuo musteet ei oo mitään maaleihin verrattavia ni lähti väri irti ilman liuottimia.

heh. tatuointiloma. heinoa tribaalia pukkas ja jatkoa seuraa syksyllä. maltan tuskin odottaa 8)

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta