Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 20/04/2024, 17:29:06

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Autot ja liikenne III  (Luettu 172290 kertaa)

Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #660 : 31/05/2011, 17:34:27 »
Tankki on noudettaessa täynnä ja täytenä pitää palauttaa eli ei. :)
Joskus oon nähny jotain kesätarjojksia missä olis, mut ei näillä bensan hinnoilla.                     
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #661 : 06/06/2011, 21:05:32 »
Mulla on mopokuume. Haluun uuden mopon.
Onhan tuo ollutkin käytössä jo kaksi viikkoa.  :-[
Mut kun kaikillla muilla on siistimmät mopot, missä on kivat katteet ja enemmän tehoa...
Miekin haluun!!!! Voisko joku ostaa tuon multa niin saan uuden... ;) :)
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #662 : 07/06/2011, 19:51:44 »
Mun sisko on ihan samanlainen kuin KouTa! ;D Sai mieheltään lahjaksi pärrään ja varmaan viikko, kaks meni, kun rupes jo puhumaan et myy sen ens vuonna pois ja ostaa tilalle jonkun hienomman. ;D Noh, mä tein korvamerkinnän pyörästä, et jos sisko sen myy ens vuonna ja mulla on rahaa ostaa, niin oon ensimmäinen kelle tarjoaa. ;D
Ad astra per aspera!




Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #663 : 08/06/2011, 10:57:09 »
Nyt on sit kädessä ihan virallisesti se uusittu ajokortti; oikeilla kirjaimilla. ;D ;D
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #664 : 20/06/2011, 10:57:28 »
Hei.. joku vilkutti taas tolppaa.  :-[ :-[

Mä kyllä kiistän ajaneeni ylinopeutta! Se välähti myös edellä ajavalle... ja tän päivän tekstaripalstalla lehdessä oli valitus samaisesta tolpasta et vilkkuu omiaan. :)
Mä meinaan kirosin just et edessa ajava ei tajunnut et nopeusrajoitus, muuttui kun tietyöalue loppui. Vaan ajoi edelleen alle 80km/h vaikka oli satasen rajoitus. Ja sit välkähti!!
Eka ajattelin et katoskatos, salama! ennen kuin se välähti uudelleen mun kohdalla.  :-[
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Poissa Johanna

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4191
    • Kfor 11/06-11/07, ISAF 09/12-09/13
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #665 : 20/06/2011, 11:04:22 »
Hei.. joku vilkutti taas tolppaa.  :-[ :-[

Mä kyllä kiistän ajaneeni ylinopeutta! Se välähti myös edellä ajavalle... ja tän päivän tekstaripalstalla lehdessä oli valitus samaisesta tolpasta et vilkkuu omiaan. :)
Mä meinaan kirosin just et edessa ajava ei tajunnut et nopeusrajoitus, muuttui kun tietyöalue loppui. Vaan ajoi edelleen alle 80km/h vaikka oli satasen rajoitus. Ja sit välkähti!!
Eka ajattelin et katoskatos, salama! ennen kuin se välähti uudelleen mun kohdalla.  :-[

Mulle kävi kerran samoin ja ei siitä koskaan tullut lappua kotiin. Ne joskus saattaa välähdellä vähän niinku varoitukseksi..

Janica

  • Vieras
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #666 : 20/06/2011, 11:10:17 »
^Täällä on tossa naapurikunnassa kans omiaan vilkutteleva tolppa. Ajoin kerran letkassa ja väläytti mulle vaikka koko letka meni ihan rajoitusten mukaan!  ::) Pikkuvelikin nauroi kerran että samainen tolppa välähti kun ajoi traktorin perässä siinä, ko. kohdassa on 80:n rajoitus.  ;D

Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #667 : 20/06/2011, 15:20:38 »
Täälläkin on siis ollut niitä viikkoja et vilkuttelee satunnaisesti jollekin... mut tuo nyt sit päätti ottaa kaikista kuvan. ;)
Ne on joskus testannut sitä et siinä tolppien välisellä matkalla ei aja liian kovaa... siis mittaavat keskinopeuksia.
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #668 : 21/06/2011, 08:08:16 »
Tästä tolpasta oli aamulla lehdessä juttu! :)
Joku oli närkästynyt kun oli rajoituksen mukaan ajanut ja silti tolppa välähti. Oli soittanut poliisille joka hoitaa noita tolppia - joku oli varastanut tienvarresta rajoituskyltit!! Siinä siis olis pitänyt olla se 80 lätkä tietyön takia, mutta se oli varastettu ja kaikki ajoi tolppaan sataa. Poliisi oli luvannut että kaikki ylinopeussakot mitätöidään siitä tolpasta tuolta ajalta. ;D ;D
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #669 : 21/06/2011, 08:18:00 »
^joku tehny pikku kepposen ;D ::)