Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 29/03/2024, 02:53:03

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Autot ja liikenne III  (Luettu 167474 kertaa)

Janica

  • Vieras
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #490 : 08/12/2010, 19:05:03 »
IQ: Meillä oli vanhassa nissanissa joskus sama ongelma, sammui joka kerta kun kytkintä painoi. Nopsa se oli korjata mutten kuollaksenikaan muista mikä siinä oli vialla tai paljonko maksoi.. Pitää kysäistä T:lta kun tulee ulkoa, se vois tietää kun on autofanaatikko, vaikkei ollutkaan tuolloin mukana vielä kuvioissa. :)

T sanoi että Lambda-anturissa tai tyhjäkäyntimoottorissa vois vika olla. :)

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #491 : 08/12/2010, 19:10:40 »
IQ: Meillä oli vanhassa nissanissa joskus sama ongelma, sammui joka kerta kun kytkintä painoi. Nopsa se oli korjata mutten kuollaksenikaan muista mikä siinä oli vialla tai paljonko maksoi.. Pitää kysäistä T:lta kun tulee ulkoa, se vois tietää kun on autofanaatikko, vaikkei ollutkaan tuolloin mukana vielä kuvioissa. :)

T sanoi että Lambda-anturissa tai tyhjäkäyntimoottorissa vois vika olla. :)
Mä veikkasin kans tota tyhjänkäyntimoottoria, en usko että tossa edes välttämättä on vielä lambda-anturia... on viime vuostuhannen malli. ;)

Tarvii koittaa saada joku katsomaan tota rotteloa. ::)
Ad astra per aspera!




Poissa rumin,mies syvästä etelästä

  • Hang-around-jäsen
  • Addikti-Koditar
  • *
  • Viestejä: 1908
  • UNIFIL 1987-1988 2Jk 9-51 Voimakone
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #492 : 09/12/2010, 19:03:39 »
IQ: Meillä oli vanhassa nissanissa joskus sama ongelma, sammui joka kerta kun kytkintä painoi. Nopsa se oli korjata mutten kuollaksenikaan muista mikä siinä oli vialla tai paljonko maksoi.. Pitää kysäistä T:lta kun tulee ulkoa, se vois tietää kun on autofanaatikko, vaikkei ollutkaan tuolloin mukana vielä kuvioissa. :)

T sanoi että Lambda-anturissa tai tyhjäkäyntimoottorissa vois vika olla. :)
Mä veikkasin kans tota tyhjänkäyntimoottoria, en usko että tossa edes välttämättä on vielä lambda-anturia... on viime vuostuhannen malli. ;)

Tarvii koittaa saada joku katsomaan tota rotteloa. ::)
Osta Fordi
Voi olla että asia on niin.sillä harvoin asia ei ole millään lailla

Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #493 : 09/12/2010, 19:17:27 »
^ JUU OSTA FORDi!!
Multa tuo focus pois.... ;D ;D Siinä ei ole ollut mitään vikaa vielä ainakaan. ;)
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Poissa IceQueen

  • Ylläpito
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 31594
    • KFOR 02-03, EUBG 06-07, EUFOR TCHAD/RCA 02-06/08
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #494 : 09/12/2010, 19:24:18 »
^ JUU OSTA FORDi!!
Multa tuo focus pois.... ;D ;D Siinä ei ole ollut mitään vikaa vielä ainakaan. ;)
Hih hih! Mä oon luvannu, etten osta autoo ennen kuin on varaa ostaa AUTO eikä kulkuneuvoa... ;)
Ad astra per aspera!




Janica

  • Vieras
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #495 : 09/12/2010, 20:21:50 »
^ JUU OSTA FORDi!!
Multa tuo focus pois.... ;D ;D Siinä ei ole ollut mitään vikaa vielä ainakaan. ;)
Hih hih! Mä oon luvannu, etten osta autoo ennen kuin on varaa ostaa AUTO eikä kulkuneuvoa... ;)

 ;D

Minna

  • Vieras
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #496 : 15/12/2010, 10:56:57 »
Mun peruutustaidot pistettiin eilen todella pahaan testiin.  :-\
Postin parkkipaikka on surkean pieni, nyt sitten kun on jouluruuhkaa niin se on suorastaan mahdoton.
Pistin auton seinän eteen parkkiin, silloin ei vielä ollut takana olevassa rivissä montaa autoa, eikä myöskään vieressä toisella puolella ketään.
Tulin takaisin niin tuskanhiki nousi otsaan ja ajattelin etten voi ikinä selvitä parkista pois.
Molemmilla puolilla tosi lähellä autot ja takarivissä vajaan kolmen metrin päässä alkoi autorivi, joista osa oli niin ahtaasti että perät tai keulat oli tiellä.  :o
Meidän auton takaikkunasta ei nää mitään, joten peileillä pitää osata peruuttaa.
Mutta mie selvisin, enkä kolhinut ketään!  ;)

Olen ylpeä itsestäni!  :toothy12: :mosh2: :jee:

Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #497 : 15/12/2010, 12:24:29 »
Ollaan alettu kattelee mulle autoa :D Mieskin totesi nyt kun palattiin normi arkeen että yhden auton kanssa on ihan hirveetä säätöä :(

Poissa Lilian

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 14913
  • KFOR 11/07-11/08
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #498 : 16/12/2010, 11:30:35 »
Koeajossa fiat punto ;D Aika säälittävä, meillä on aina ollu iso auto, joten tuo tuntuu ihan sika pieneltä. Mutta eipä kakkos auton tarviikaa olla iso. Oon ehkä vähän turhamainen mutta penkin väri on ihan hirvee :-X karseet siniset, niistä tulee mieleen vanhan papan kalsarit ::)

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #499 : 16/12/2010, 11:32:42 »
Fiat.. Susi jo syntyessään. ;D