Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 25/04/2024, 16:17:30

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Autot ja liikenne III  (Luettu 174688 kertaa)

Minna

  • Vieras
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #390 : 29/09/2010, 19:46:50 »
^Ok, kiitos!
Mutta otan sen kuitekin yöksi pois päältä. Sinne akkuun ei nimittäin mene sitä virtaa laisinkaan... ja mitä tapahtuu JOS oikosulussa olevaan akkuun yritetään väkisin boosterilla pukata virtaa?  ::) ???
En saa nukuttua jos en ota sitä pois... joo, olen nainen... olen tyhmä ja vainoharhanen jne...  ;D

Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #391 : 29/09/2010, 19:49:23 »
^ No turha sitä on ladata jos sinne ei mitään mene. :)
Pois vaan... miehes tulee noihin miesten hommiin ylihuomenna, anna sen latailla. ;D
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Poissa s^n^

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 10329
    • KFOR 05/07-05/08
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #392 : 29/09/2010, 19:50:36 »
Kannattaa se ottaa pois muutenkin jos ei sitä pysty valvomaan. :) Jos se ei ota virtaa vastaan ni se voi olla jo ihan muutenkin loppu se akku ettei siitä lataamalla kalua tulis kuitenkaan.. Ja joskus se voi viedä monta päivää ennen ku alkaa näkyä mittareissa latautuminen, nimim. latasin Fiatin akkua 2viikkoa et sain sen puolilleen. ;D Ja sen jälkeen auton akkuliikkeen pihalle.

Minna

  • Vieras
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #393 : 29/09/2010, 19:54:14 »
Kouta: Tarkoitus oli katsastaa se perjantaina että P sais ajaa sen sinne vaihtoon. Mutta eipä sitä katsasteta jos ei lähde käyntiin. P:llä harmittaa tämä nyt kovin.  :-\

S^n^: P:n siskon mies sanoi, että sen boosteri väittää että siellä akussa on virtaa. Ja tosiaan se mittari ei ole liikahtanutkaan siitä missä se oli kun se boosteri kytkettiin.  ::)

Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #394 : 29/09/2010, 19:55:50 »
Kah jos se sanoo et akussa on virtaa niin josko olis joku muu vika... ;)
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.

Minna

  • Vieras
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #395 : 29/09/2010, 20:03:49 »
^Niinhän siinä varmaan on. Mutta mikä? Miten se on voinut itsekseen mennä rikki? Se on seisonut helmikuusta asti... talvella pakkasien jälkeen vielä lähti käyntiin, mutta ei enää.  :-\

lasinainen

  • Vieras
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #396 : 29/09/2010, 21:01:02 »
nyt on viety sitten moottoripyörä syyshuoltoon ja sen jälkeen viimeiset nauttimiset pärrän selässä ja talliin talvisäilöön.  :-* sitten vaan kevättä odottelemaan.

Minna

  • Vieras
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #397 : 30/09/2010, 09:30:43 »
On sinne akkuun mennyt sitä virtaa, hitaasti mutta varmasti. Nyt mun pitäs jotenkin uskaltaa laittaa konepellin alta joku napa kiinni... mutta pelottaa voiko siitä saada sähköiskun?  ::)
Tiesittekö muuten että Scenicin akku on pelkääjän paikan penkin alla!  ;D Se on sitä ranskalaista suunnittelua. P:n siskon mies ei olisi sitä löytänyt, oli aivan ihmeissään kun akku ei ollut konepellin alla... onneksi minä sitten muistin että entisessä rellussakin se oli jonkun penkin alla.  ;)

Minna

  • Vieras
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #398 : 30/09/2010, 10:39:53 »
Nyt olen hirveän ylpeä itsestäni!  :) :) :)
Minä otin rellun ohjekirjan kauniiseen käteen, tein juuri niinkuin käskettiin vaihe vaiheelta JA hemmetti soikoon sain sen käyntiin.  :jee: :jee: :jee:

Heh, siinä oli VAIN ajonesto päällä... ja miehetkään ei sitä tajunnut! Hahaa!  :mosh2:

Poissa KouTa

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13671
    • KFOR 05/09-05/10
Vs: Autot ja liikenne III
« Vastaus #399 : 30/09/2010, 10:42:41 »
^ Loistavaa Minna!!!!

;D ;D mullakaan ei olis tullut mikään ohjekirja kyllä mieleenkään... ;)
Mahdotonta! sanoi epäilys. - Vaarallista! sanoi pelko. - Turhaa! sanoi järki. - Yritä kuitenkin, kuiskasi sydän.