Uutiset: Tervetuloa Camp Kodin foorumille!

  • 17/05/2024, 10:54:23

Kirjautuaksesi anna tunnus, salasana ja istuntosi pituus

Kirjoittaja Aihe: Päivän uutiset II  (Luettu 168693 kertaa)

Poissa justiina

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4994
  • KFOR 05/08-05/09
Vs: Päivän uutiset II
« Vastaus #260 : 17/02/2010, 17:33:01 »
Ja voiko oikeasti kukaan olla näkemättä lööppejä ja uutisotsikoita (esim. netissä)? Mäkin haluaisin sellaiset silmät ja aivot, jotka pystyy suodattamaan kaiken haluamani pois tässä infoähkyn valtakunnassa ;)
Paitsi, että naistenlehtiä en kyllä suodattais pois ;D


Voi. Mä en juuri koskaan tiedä, mitä lööpeissä on. En lue iltapäivälehtiä enkä esim. seiskaa ja naistenlehtiäkin vaan odotusauloissa. Uutiset luen hesarista ja katon telkkarista. Netistä en uutisia juuri selaa. Paitsi, jos tapahtuu jotain isoa ja pitää saada väliaikatietoja.

KooKoo

  • Vieras
Vs: Päivän uutiset II
« Vastaus #261 : 17/02/2010, 17:41:22 »
Meille tulee Seiska ja luen julkkisjuorut ihan tarkoituksella ;D

Poissa Marge

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12620
    • KFOR 4/04-5/05
Vs: Päivän uutiset II
« Vastaus #262 : 17/02/2010, 18:18:00 »
Kyllä mä kehtaan tunnustaa, että kassajonossa seistessä luen lööpit ja lehtien kannet. Mädätän siis aivojani turhalla tiedolla  :o Onneksi löytyy kuitenkin vielä ihmisiä, jotka ovat tarkkoja mitä informaatiota aivoihinsa päästävät. On tälläkin maalla vielä toivoa!

Heh. Kannattaako siitä suuttua, ettei joku tykkää perehtyä lööppeihin? :) Toisten ostoksia kyttään kyllä. ;)

En mä suuttunut, mua vaan ärsyttää oman erinomaisuuden esiintuominen ja siinä sivussa muiden alaspainaminen.

No olihan aika rajusti sanottu  ::)
Fear never fixed anything.

Poissa Marge

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12620
    • KFOR 4/04-5/05
Vs: Päivän uutiset II
« Vastaus #263 : 17/02/2010, 18:18:44 »
Ja tuohon, että voiko olla huomaamatta lööppejä: Ihan helposti. Mä luen yleensä täältä ne juoru-uutiset  ;)
Fear never fixed anything.

Poissa kasu

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 3806
  • ota suklaakeksi, se helpottaa - tenavat
Vs: Päivän uutiset II
« Vastaus #264 : 17/02/2010, 18:32:43 »
Todella helposti, todennäköisesti tunnistaisin Leppilammen kuvasta, muuta siviilisäädystä ei kyll oo mitään hajua. Martinan tiedän, se on tumma ja sil on vauva ja silikonit, siinäpä se sitten tiedon pohjalta taisi ollakin, tuo Berg on aivan  -never-heard-henkilö  ???
kasu 75

Poissa Sini

  • Koditar
  • "Toivo meni, jännetupen tulehdus tuli" - koditar
  • ********
  • Viestejä: 4409
    • EUFOR 10/04-12/05 ISAF 2/07-2/08 ISAF 9/09-8/10
Vs: Päivän uutiset II
« Vastaus #265 : 17/02/2010, 19:17:19 »
Kyllä sellasen suodattimen pystyy kehittämään jokainen joka haluaa. Ei se ole mitään itsensä paremmaksi tekemistä. Toisia vaan kiinnostaa toisten tekeminen, toisia ei.
Kyllä minäkin joskus jouruja luen, en vaan muista niitä jälkeen päin.  ;)

Seiskan olen kerran ostanut ihan tarkoituksella, silloin oli läheinen ihminen päässyt jourusivuille. Eikä kyllä tullut mukava olo! :-\

Poissa Pipsa

  • Koditar
  • "Tää yks viesti vielä..." - koditar
  • *********
  • Viestejä: 5926
  • ISAF
Vs: Päivän uutiset II
« Vastaus #266 : 17/02/2010, 21:58:31 »
Kyllä minä tunnustan seiskaa lukevani aina välillä  ;D

Poissa zatu

  • Valvoja
  • Get-me-a-life-koditar
  • *****
  • Viestejä: 24666
    • SFOR 98-99, KFOR 05/04-11/04, ISAF 02/06-08/06
Vs: Päivän uutiset II
« Vastaus #267 : 17/02/2010, 23:11:37 »
Kyllä mä kehtaan tunnustaa, että kassajonossa seistessä luen lööpit ja lehtien kannet. Mädätän siis aivojani turhalla tiedolla  :o Onneksi löytyy kuitenkin vielä ihmisiä, jotka ovat tarkkoja mitä informaatiota aivoihinsa päästävät. On tälläkin maalla vielä toivoa!

Heh. Kannattaako siitä suuttua, ettei joku tykkää perehtyä lööppeihin? :) Toisten ostoksia kyttään kyllä. ;)

En mä suuttunut, mua vaan ärsyttää oman erinomaisuuden esiintuominen ja siinä sivussa muiden alaspainaminen.

Hei hei, itse vedit sen tuohon johtopäätökseen, mä kommentoin vain sitä, että kaikki eivät automaattisesti ole tietoisia julkkisten elämänkäänteistä. Eivät, vaikka kävisivät kaupassa. ;) Tunnetko sitten itse kovaakin huonomuutta lööppejä luettuasi?
-memento vivere-

Poissa susakaro

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 13668
  • Muinaisjäännös
Vs: Päivän uutiset II
« Vastaus #268 : 18/02/2010, 05:47:14 »
Mäkään en ruukaa "kuulla" mitään valtakunnan uutisia, kun luen lehtiä harvenemassa määrin ja netissäki käyn vain tietyillä sivuilla... kaupassa ei kyllä osu silmään lööpit

Poissa pumpkin

  • Koditar
  • Get-me-a-life-koditar
  • **********
  • Viestejä: 12133
  • KFOR 05/06 - 05/07, KFOR 07/08 - 05/09
Vs: Päivän uutiset II
« Vastaus #269 : 18/02/2010, 17:41:30 »
No en minäkään lue lööppejä koskaan kaupassa, ei osu silmiin, ainut paikka mistä osuu silmiin, niin on netistä iltasanomat, joita joskus katson, jos pitää nähdä äkkiä ja reaaliaikaisesti mitä tapahtuu, eikä ehdi lukea hesari sivuja. En todellakaan usko, että zatu haluaa korostaa omaa erinomaisuuttaa, ihan varmasti yhtä paljon kuin minä, välillä vältän kommentoimasta jotain vastaavia juttuja, jotta en saisi sellaista mainetta, että luulen olevani parempi jollain tavalla, en luule, enempikin ihmettelen, että miksi tuntea itsensä huonoksi jonkun asian vuoksi, tai miksi tehdä jotain, minkä vuoksi tuntee itsensä huonommaksi?