Yleiset > Asian vierestä

Taloustilanne, taantuma, lama ym

(1/13) > >>

Tara:
Taloustilannekeskustelu rönsyilee useammassa aiheessa, joten avataan sille ihan omansa. Juttua kun ilmeisesti riittää aiheen ympärillä jonkin verran.

Tässä ketjussa keskustellaan maamme, maailman ja kotitalouksien taloustilanteesta, taantumasta, lamasta ja niihin liittyvistä asioista ja uutisista.

Lilian:
Yt-neuvottelut alkaa maanantaina ::) Firmassamme on 150 työntekijää joista 15 tarkotus irtisanoo ja jokainen työntekijä lomautetaan 90 päiväksi kuluvan vuoden aikana. Sitä tässä esimiehen kanssa vaan ihmeteltiin että miten ihmeessä se toteutetaan myymälöissä joissa on 2 työntekijää kuten meillä ???

Lua:
^Voi ei, teilläkin  :'(.

Mua ihan oikeasti ahdistaa ja tulee paha mieli kun luen ja kuulen näitä uutisia.

Paso:
Onneks meidän alalla ei iske taantuma eikä lyö lama....

Suttura:
Ei koske taantuma mua, jos mut lomautettaisiin, ei olisi ketään töissä joka mun työt tekisi. Ja M on koulussa, josta alkaa saada palkkaa marraskuussa, joten ei pelkoa senkään osalta. Perhepiirissä tosin on pari läheistä, joita uhkaa lomautus  :-\ Ikäviä uutisia kuulee lähes päivittäin, pahimmalta tuntuu niiden perheiden osalta, joissa molempia uhkaa lomautus/irtisanominen  :(

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta